Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kąt synchronizacji wałka a wpływ na pracę pompowtrysków


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mechanik wymieniał mi szklanki i panewki wałka rozrządu bo buczało. Buczeć przestało ale po wymianie mam inny problem auto jakoś dziwnie odpala telepie przez chwile az pochodzi tam kilkanaście sekund. Synchro angle w grupie 004 pokaże -3,3 (wczesniej było 0). Korekty pompo-wtrysków nie przekraczały wcześniej 0,50 , 0,60 wartości gdzie teraz wskazują nawet 1,40 tak jak na zdjęciu poniżej. Boję sie o wtryski, że coś sie z nimi stało... dodam że przy wymianie szklanek pompowtrysków nie ruszał. Wystarczy ustawić kąt synchronizacji i powinno wszystko wrócić do normy czyli odpalanie i korekty wtrysków. Pozdrawiam

logg.jpg

Opublikowano (edytowane)

Zacznij od ustawienia synchro wałka.

Co to za mechanik, ze wymienił wałek i go prawidłowo nie ustawił??

Edytowane przez Jarol
Opublikowano

mechanik spoko znajomy tylko sie spieszy i pewnie nie sprawdzil ustawienia potem na komputerze. Mówił ze zblokował na 2 blokady rozrząd i nie powinno sie synchro przestawić. Najbardziej sie boje sie coś mogło sie stać z pompowtryskiwaczami, ale nie ruszał ich nawet... przed wymiana tego były w bdb stanie, a teraz kuleją mam nadzieje ze winny jest ten kąt. Jutro mam do niego jechać

Opublikowano

Ustawisz kąt i powinno być ok. A tak na marginesie kąt synchronizacji ma olbrzymi wpływ na wartości korekcji pompek.

Opublikowano

Ustawisz kąt i powinno być ok. A tak na marginesie kąt synchronizacji ma olbrzymi wpływ na wartości korekcji pompek.

na taką odpowiedź liczyłem. Bo skoro nie ruszał pompek to jakim cudem mogło się coś z nimi stać jak przed naprawą podpinałem komputer i były całkiem inne

Opublikowano (edytowane)

Tekst odnosił się nie do tego wątku. Ustaw poprawnie synchronizację.

Edytowane przez CzarekJ
Opublikowano

ale ja nie wymieniałem walka. Wałek został stary.. nigdzie nie pisałem że go wymieniałem same szklanki i panewki. Silnik pracuje cicho i nie dudni.Wałek był w idealnym stanie. Tydzień temu pompki były w bdb stanie auto odpalalo pięknie.

Opublikowano

W takim razie kąt do ustawienia i zobaczymy co dalej.

Opublikowano

Chyba wszystko powróciło do normy.

logg1.jpg?1460442153

Opublikowano

To normalne, że jak synchro ucieka, to korekcje się rozjeżdzają.

Opublikowano

i d*pa dalej po odpaleniu telepiej... przy podpieciu vaga skaczą strasznie korekcje silnik dymi na niebiesko... Mechanik mowil ze musial zamienić miejscami walki od pompek...


nic sie nie uszkodzi jak tak jeździłem na zamienionych?

Opublikowano

Jakie wałki od pompek? Masz na myśli dźwigienki?

Pompowtryski po montażu wyregulował, czy złożył wszystko na sztukę?

Sprawdź najlepiej samemu: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/128771-19-tdi-avf-awx-avb-regulacja-pompowtryskow/

Opublikowano

on pewnie nie ruszał regulacji tylko na srodku odkręcił i wyjął jeden i drugą dźwigienkę od pompkę to co jest dwie podwójne. i pewnie ten 1 wałek zamienił z drugim jest inny nacisk idlatego tak sie dzieje. ALe dlaczego na cieplym silniku jest ok ... już mnie krew zalewa. bo chodziło wszystko super i przy wymianie szklanek sie wszystko zepsuło

Opublikowano

Jak odkręcał, a potem nic nie regulował to znaczy, że złożył na sztukę.

Opublikowano

i może sie przez to coś uszkodzić??? auto po odpaleniu szaleje potem jest ok korekcje takie jak wyżej . Czy wystarczy to wyregulowac? juz mam takie nerwy ze masakra...

Opublikowano (edytowane)

Od ręki nic się nie urwie, czy ułamie, ale pompki dostają popalić.

Edytowane przez Lukasz_N
Opublikowano

on mowil ze musi zamienić te dwa wałki i powinno być ok. A możesz mi powiedzieć dlaczego silnik po nagrzaniu pracuje normalnie i ma dobre korekcje takie jak na zdjęciu wyżej ?

Opublikowano

Ja bym zamienił dźwigienki miejscami (powrót do oryginału) i ponownie wyregulował luz na pompo wtryskiwaczach.

Na razie innego rozwiązania za bardzo nie ma.

Opublikowano

Ja bym zamienił dźwigienki miejscami (powrót do oryginału) i ponownie wyregulował luz na pompo wtryskiwaczach.

Na razie innego rozwiązania za bardzo nie ma.

Ma mi jutro zamienić miejscami to właśnie i powiedział ze po tym juz ma być wszystko ok.

Opublikowano

Ale niech wyreguluje. Musowo.

Jak miales auto wybebeszone z pod pokrywy to trzeba było kazać uszczelnienia pd wymienić, przy takiej robocie jak szklanki jak wszystko na wierzchu to już groszowe sprawy.

Jak korekcje na zimnym wysokie a potem po rozgrzaniu spadają to problem jest z uszczelnieniami pd.

A takie wkładanie na miejsce bez regulacji moze ci zamki sprężyn uwalić w pd

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...