bolo1500 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Witam. Mechanik wymieniał mi szklanki i panewki wałka rozrządu bo buczało. Buczeć przestało ale po wymianie mam inny problem auto jakoś dziwnie odpala telepie przez chwile az pochodzi tam kilkanaście sekund. Synchro angle w grupie 004 pokaże -3,3 (wczesniej było 0). Korekty pompo-wtrysków nie przekraczały wcześniej 0,50 , 0,60 wartości gdzie teraz wskazują nawet 1,40 tak jak na zdjęciu poniżej. Boję sie o wtryski, że coś sie z nimi stało... dodam że przy wymianie szklanek pompowtrysków nie ruszał. Wystarczy ustawić kąt synchronizacji i powinno wszystko wrócić do normy czyli odpalanie i korekty wtrysków. Pozdrawiam
Jarol Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 (edytowane) Zacznij od ustawienia synchro wałka. Co to za mechanik, ze wymienił wałek i go prawidłowo nie ustawił?? Edytowane 11 Kwietnia 2016 przez Jarol
bolo1500 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2016 mechanik spoko znajomy tylko sie spieszy i pewnie nie sprawdzil ustawienia potem na komputerze. Mówił ze zblokował na 2 blokady rozrząd i nie powinno sie synchro przestawić. Najbardziej sie boje sie coś mogło sie stać z pompowtryskiwaczami, ale nie ruszał ich nawet... przed wymiana tego były w bdb stanie, a teraz kuleją mam nadzieje ze winny jest ten kąt. Jutro mam do niego jechać
lukasz51237 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Ustawisz kąt i powinno być ok. A tak na marginesie kąt synchronizacji ma olbrzymi wpływ na wartości korekcji pompek.
bolo1500 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Ustawisz kąt i powinno być ok. A tak na marginesie kąt synchronizacji ma olbrzymi wpływ na wartości korekcji pompek. na taką odpowiedź liczyłem. Bo skoro nie ruszał pompek to jakim cudem mogło się coś z nimi stać jak przed naprawą podpinałem komputer i były całkiem inne
CzarekJ Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 (edytowane) Tekst odnosił się nie do tego wątku. Ustaw poprawnie synchronizację. Edytowane 11 Kwietnia 2016 przez CzarekJ
bolo1500 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2016 ale ja nie wymieniałem walka. Wałek został stary.. nigdzie nie pisałem że go wymieniałem same szklanki i panewki. Silnik pracuje cicho i nie dudni.Wałek był w idealnym stanie. Tydzień temu pompki były w bdb stanie auto odpalalo pięknie.
CzarekJ Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 W takim razie kąt do ustawienia i zobaczymy co dalej.
bolo1500 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Chyba wszystko powróciło do normy.
Lukasz_N Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 To normalne, że jak synchro ucieka, to korekcje się rozjeżdzają.
bolo1500 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2016 i d*pa dalej po odpaleniu telepiej... przy podpieciu vaga skaczą strasznie korekcje silnik dymi na niebiesko... Mechanik mowil ze musial zamienić miejscami walki od pompek... nic sie nie uszkodzi jak tak jeździłem na zamienionych?
Lukasz_N Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Jakie wałki od pompek? Masz na myśli dźwigienki? Pompowtryski po montażu wyregulował, czy złożył wszystko na sztukę? Sprawdź najlepiej samemu: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/128771-19-tdi-avf-awx-avb-regulacja-pompowtryskow/
bolo1500 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2016 on pewnie nie ruszał regulacji tylko na srodku odkręcił i wyjął jeden i drugą dźwigienkę od pompkę to co jest dwie podwójne. i pewnie ten 1 wałek zamienił z drugim jest inny nacisk idlatego tak sie dzieje. ALe dlaczego na cieplym silniku jest ok ... już mnie krew zalewa. bo chodziło wszystko super i przy wymianie szklanek sie wszystko zepsuło
Lukasz_N Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Jak odkręcał, a potem nic nie regulował to znaczy, że złożył na sztukę.
bolo1500 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2016 i może sie przez to coś uszkodzić??? auto po odpaleniu szaleje potem jest ok korekcje takie jak wyżej . Czy wystarczy to wyregulowac? juz mam takie nerwy ze masakra...
Lukasz_N Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 (edytowane) Od ręki nic się nie urwie, czy ułamie, ale pompki dostają popalić. Edytowane 12 Kwietnia 2016 przez Lukasz_N
bolo1500 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2016 on mowil ze musi zamienić te dwa wałki i powinno być ok. A możesz mi powiedzieć dlaczego silnik po nagrzaniu pracuje normalnie i ma dobre korekcje takie jak na zdjęciu wyżej ?
CzarekJ Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Ja bym zamienił dźwigienki miejscami (powrót do oryginału) i ponownie wyregulował luz na pompo wtryskiwaczach. Na razie innego rozwiązania za bardzo nie ma.
bolo1500 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Ja bym zamienił dźwigienki miejscami (powrót do oryginału) i ponownie wyregulował luz na pompo wtryskiwaczach. Na razie innego rozwiązania za bardzo nie ma. Ma mi jutro zamienić miejscami to właśnie i powiedział ze po tym juz ma być wszystko ok.
nik23 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Ale niech wyreguluje. Musowo. Jak miales auto wybebeszone z pod pokrywy to trzeba było kazać uszczelnienia pd wymienić, przy takiej robocie jak szklanki jak wszystko na wierzchu to już groszowe sprawy. Jak korekcje na zimnym wysokie a potem po rozgrzaniu spadają to problem jest z uszczelnieniami pd. A takie wkładanie na miejsce bez regulacji moze ci zamki sprężyn uwalić w pd
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się