Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy 00542 i 00550. Wtrysk sterujący padł?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Pacjent A4 B6 z 2003r 163km. Po podłączeniu komputera i zczytaniu błędów z silnika wyświetliły mi się dwa:

00542 - Czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza, zwarcie z biegunem dodatnim lub obwód przerwany - nieciągły.

00550 - Zawór regulacji dawki paliwa, powyżej górnego dopuszczalnego progu regulacji - nieciągły.

Pomóżcie, co zrobić? Jakie koszta??

Autko w multitronicu, również problemy ze skrzynią ale oddałem do specjalisty Zapały w Leszczynach i po błędach ze skrzyni stwierdził regeneracje sterownika, kosztuje mnie to 1200zł, autko odbieram za 3dni. Momentami załączał się tryb awaryjny, nie zmieniało biegów do góry, nie reagowało na manualną zmianę +/-, poszarpywało i falowało obrotami.

Edytowane przez Kuba Klimczyk
Opublikowano

Witam. Pacjent A4 B6 z 2003r 163km. Po podłączeniu komputera i zczytaniu błędów z silnika wyświetliły mi się dwa:

00542 - Czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza, zwarcie z biegunem dodatnim lub obwód przerwany - nieciągły.

00550 - Zawór regulacji dawki paliwa, powyżej górnego dopuszczalnego progu regulacji - nieciągły.

Pomóżcie, co zrobić? Jakie koszta??

Autko w multitronicu, również problemy ze skrzynią ale oddałem do specjalisty Zapały w Leszczynach i po błędach ze skrzyni stwierdził regeneracje sterownika, kosztuje mnie to 1200zł, autko odbieram za 3dni. Momentami załączał się tryb awaryjny, nie zmieniało biegów do góry, nie reagowało na manualną zmianę +/-, poszarpywało i falowało obrotami.

Jeżeli padł wtrysk sterujący , to skrzynia automatycznie wpada w tryb awaryjny i się dzieją takie cyrki. Wymień sterujący na początek. Ustaw kąt wtrysku ( błąd 0550) i sprawdź co się będzie dziać.

Opublikowano

Tylko że z błędów skrzyni też stwierdzono awarie sterownika i niedługo odbierał samochód. Tak czy siak 1200zl muszę zapłacić. Zostałem oszukany czy zbieg okoliczności?

Opublikowano (edytowane)

Tylko że z błędów skrzyni też stwierdzono awarie sterownika i niedługo odbierał samochód. Tak czy siak 1200zl muszę zapłacić. Zostałem oszukany czy zbieg okoliczności?

Cieżko powiedzieć czy oszukany. Jak byś poszukał na tym lub innym forum , to byś znalazł tematy z podobnymi usterkami. Dlatego taniej by było wymienić sterujący i zobaczyć co wtedy będzie się działo. Tak przynajmniej ja bym zrobił.

Tryb awaryjny w skrzyni może tez występować od błędu 0550.

No ale mogę tez się mylić. Może ktoś jeszcze pomoże z kolegów.

Edytowane przez slawinio
Opublikowano

Dziś odebrałem samochód po regeneracji sterownika. Koszt 1200zł. Przejechałem jak na razie 200km bez żadnego problemu, żadnych najmniejszych szarpnięć. Oby już było dobrze...

Opublikowano

I też Ci tego życzę. Jaki masz przebieg i czy wałek był już wymieniany?

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

2003r przebiegu 185tys. Zrobiłem nią po zakupie przez niecałe 4 miesiące 15tys km ;)

Jaki wałek? Wałki rozrządu? Słyszałem że one wycierały się do którejś tam wersji, że mój silnik jest już nowszego typu i odsunięty jest od tej usterki

Opublikowano

One sie wycieraja w kazdej wersji nie ma znaczenia jaki silnik ,oczywiscie te z mniej uposledzona odmą ktora Ty masz duzo wolnej , ale patrzac na Twoj przebieg ( oby taki był , w co nie wierze :D ) to pojezdzisz jeszcze sporo zanim zacznie Ci brakować nm nie ma sie co przejmować ;)

Wysłane z mojego E2003 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Dlaczego nie wierzysz? Ja tam wierze. Tato mechanik i potwierdza to nawet samą wizualizacją. W środku co prawda poprzecierane plastiki ale to w każdej. Stwierdza to po wyglądzie na silnik, spód auta. W zawieszeniu nic nie było ruszane, wszystko jak fabryka dała. Na dodatek autko od Niemca a tam boją się kręcić ?

Opublikowano

Poprzecierane plastiki to norma przy 185tys???? Zart, mam 460tys i skora jak nowa a plastiki powiedzmy w srednim stanie ale nie ma tragedii...

Po wygladzie to co najwyzej mozna stwierdzic czy silnik jest spocony czy nie ;) a nie przebieg auta

Opublikowano

nie zmieniało biegów do góry,

Na przyszłość w multitronicu nie masz biegów. To jest skrzynia bezstopniowa biegi które pokazują się na desce są wirtualne.. :wink:

Tak to wygląda w środku.

csm_multitronic_2_aeeac71432.jpg

Opublikowano

Rafal1345 no u mnie też nie ma tragedii, delikatnie przetarte radio i przyciski od otwierania szyb. Idąc Twoim tokiem myślenia również Twój samochód może mieć 600k przebiegu bo renowacja skór i przyciskó to żaden problem. Pewnie już 3 pakiet w niej tego siedzi :D


Czy silnik jest spocony? Jakieś głupoty mówisz. Po zawieszeniu, po każdym elemencie możesz domyślać się czasu eksploatacji a przez co idzie przebiegu. Nie udawaj mądrego ;)

Opublikowano

(...)Na dodatek autko od Niemca a tam boją się kręcić

Akurat w Niemczech proceder kręcenia liczników w autach leasingowych jest dość powszechny. Ludzie robią tam dużo kilometrów na autobahnach i jadą na serwis nie co 30-50 kkm tylko co 100 (wymieniając po drodze oleje itp w niezależnych warsztatach). Swego czasu z rozmów z osobami z DE spotkałem się z wieloma takimi opowieściami, a moda ta powoli gości również i u nas. Więc to, że się boją to między bajki. Jeśli auto jest na eksport to może być z nim wszystko ;)

Opublikowano

Wiem co kupiłem ;)

Opublikowano

Nie przeczę - to był tylko komentarz do tego, że w DE się nie kręci liczników.

Opublikowano

Ale robicie off topa. Trzymajmy się tematu , bo jestem ciekaw jak rozwinie się sprawa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...