maru Opublikowano 6 Listopada 2016 Opublikowano 6 Listopada 2016 spróbuj zdjąć i odłoż w ładne miejsce, jak będzie waliło to założysz spowrotem. U mnie Panowie 2k po remoncie i jest cacy ! Niby tak, tylko jak wywali olej bagnetem to będzie dodatkowy bałagan :-/
Kozacz Opublikowano 6 Listopada 2016 Opublikowano 6 Listopada 2016 przyklej papier wkoło a w miejsce bagnetu zrób dziurke rozumiem boicie się robić ten remont, ale że sie wam pobrudzi olejem ? no bez jaj... próbujcie może ktoś znajdzie tańsze rozwiązanie. Z tego co ja zauważyłem -> jeżeli u kogoś po wymianie w ciągu 1k km olej zrobi się mocno czarny nie ma sensu bawić się w przeróbki bo na bank olej jest przepalany, wtedy kombinujcie jak ruszyć pierścienie i uszczelniacze zaworowe bez rozbierania Jeszcze jedna rzecz którą zauważyłem po remoncie - jako tako ogarnęło się spadanie obrotów przy zmianie biegu, dalej leci to ciut wolniej niż powinno moim zdaniem ale spadają płynnie bez tzw progów
a_kopy Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 Mam takie pytanie a mianowicie jak wam bierze ten olej to czujecie zapach palonego oleju po otwarciu maski w moim przypadku to jest bardzo wyczuwane każdy kto otworzy maskę wyczuwa. Czy po wymianie uszczeli pokrywy zaworowej moze problem zniknąć? Może jeszcze coś trzeba wymienić uszczelniacze ? itp
Kozacz Opublikowano 12 Listopada 2016 Opublikowano 12 Listopada 2016 jak już będziesz robił uszczelke to wsadzaj większe pierścienie, niewiele większy koszt a u mnie póki co nadal oleju dzięki temu zabiegowi nie ubywa
a_kopy Opublikowano 12 Listopada 2016 Opublikowano 12 Listopada 2016 jak już będziesz robił uszczelke to wsadzaj większe pierścienie, niewiele większy koszt a u mnie póki co nadal oleju dzięki temu zabiegowi nie ubywa Większe pierścienie możesz jaśniej. Jakie wstawiłeś do swojego auta
Kozacz Opublikowano 12 Listopada 2016 Opublikowano 12 Listopada 2016 (edytowane) Jeżeli ci je olej oczywiśćie rób to bo koszta już niewiele większe gdy chcesz mieniac uszczelke pod głowicą. Jak chcesz możesz dać znać to ci skompletuję całość po zniżkach w hurtowni i wyślę. Te pierścienie 0899140000 goetze + uszczelniacze zaworów i oleju nie żre, tylko zainwestuj we wszystkie uszczelki żebyś nie miał wycieku. Pamiętaj że musisz znaleźć ogarniętego tokarza żeby ci tego nie spieprzył. Sprawdź ładnie odmę czy cała, jak coś to zrób to też jak będziesz miał rozbebeszone Edytowane 12 Listopada 2016 przez Kozacz
a_kopy Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 Jeżeli ci je olej oczywiśćie rób to bo koszta już niewiele większe gdy chcesz mieniac uszczelke pod głowicą. Jak chcesz możesz dać znać to ci skompletuję całość po zniżkach w hurtowni i wyślę. Te pierścienie 0899140000 goetze + uszczelniacze zaworów i oleju nie żre, tylko zainwestuj we wszystkie uszczelki żebyś nie miał wycieku. Pamiętaj że musisz znaleźć ogarniętego tokarza żeby ci tego nie spieprzył. Sprawdź ładnie odmę czy cała, jak coś to zrób to też jak będziesz miał rozbebeszone Zacznijmy od początku od niedawna jestem posiadaczem ALT przyznam ze mało wiedziałem o tym silniku (często myślę czy nie popełniłem błędu go kupując) chociaż jeszcze mało o nim wiem ale to sukcesywnie się zmienia chociaż kocham te auto. Na 1500 km pobrał 1L oleju nie wiem czy to dużo czy to mało na ten silnik ale myślę, że sporo. Nigdy nie miałem auta który by brał tyle oleju. Nie wiem od czego mam zacząć czy od odmy czy pierścieni jak kolega mnie namawia do wymiany. Proszę kogoś o przysłowiowe POPROWADZENIE ZA RĄCZKĘ zrobienia z Tym porządku. Pozdrawiam
TomOskroba Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 kolego zrobienie tego remontu w tym samochodzie kosztuje sporo kasy jak i nie ma jeszcze użytkownika który przejechał 50 tysięcy km i stwierdził, że oleju nie bierze. mi również połyka 1L na 1500km i powiem Ci że więcej już chyba żaden motor tyle nie bierze
Kozacz Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 (edytowane) TomOskroba ma racje, nie ma jeszcze nikogo kto by zrobił jakiś sensowniejszy kilometraż(50 tys km) wiem że Kamiloo zrobił około 20 tys km i dalej nie żre oleju, u mnie mechaniko tokarz zrobi to za około 1-1,5 tys + koszt części około drugi tysiąc ? Mało ? Dużo ? Zależy od portfela. Ja daję póki co informacje że 2k po remoncie i dalej poboru zero a brał 1L na 1000km czyli 1/3 więcej jak u was chłopaki Edytowane 14 Listopada 2016 przez Kozacz
TomOskroba Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 i jak to zostało już powiedziane wcześniej, dobry kumaty mechanik... no i pytanie czy robisz generalny remont czy tylko toki. wg mnie opłaca się już pomyśleć czy nie warto zrobić wszystkiego razem z honowaniem itp itd i wiedzieć co się ma pod tą maską jeżeli nie to bardziej się opłaca zrobić swap na 1.8T
magicman Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Ja zrobiłem już ok 80tys i mój oleju nie łyka a mam nalatane 300tys,wiec są wyjątki.nie mam robionego remontu silnika ani innych modów,po prostu trafiłem na zdrowy motor
TomOskroba Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 jak ALT nie bierze oleju to znaczy że coś z nim nie tak a może ktoś go robił zanim kupiłeś you'll never know
magicman Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Nie sądzę kolego żeby ktoś go robił bo moje Audi to jest przerobiony Anglik nie sądzę żeby w Anglii ktoś bawił się w takie mody odmy albo remonty silnika po prostu udało mi się
kiko79 Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 Ja zrobiłem już ok 80tys i mój oleju nie łyka a mam nalatane 300tys,wiec są wyjątki.nie mam robionego remontu silnika ani innych modów,po prostu trafiłem na zdrowy motor u mnie podobnie tyle że przebieg mniejszy
magicman Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 Czyli są na tym świecie naprawdę zdrowe altki
Makos_9507 Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 Czyli są na tym świecie naprawdę zdrowe altki Gdzieś na końcu świata...
TomOskroba Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 jak właściciel dbał to silnik nie jest spragniony, a jak baba jeździła to zajeździła
martikawka Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 mój znajomy ma w a6 ALT Z 2003r i u niego bierze 0,5 na 4000 tyś moim zdaniem silniki po 2003 r są juz może ulepszone
Kozacz Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 A w b7 znowu to samo? nagle stwierdzili że lepiej żeby brał? Poprostu ktoś nie sugerował się long life tylko jeździł na wymiany normalnie i nie katowal tego auta
TomOskroba Opublikowano 25 Listopada 2016 Opublikowano 25 Listopada 2016 (edytowane) A w b7 znowu to samo? nagle stwierdzili że lepiej żeby brał? Poprostu ktoś nie sugerował się long life tylko jeździł na wymiany normalnie i nie katowal tego auta dooookładnie, jeden myślał, drugi nie ! niemców to nie obchodzi bo rzadko kto z nich jeździ 14 letnim autem, będzie go wkurzał to sprzeda i kupi inny. tak jak pisałem wiele użytkowników ALT to na pewno były kobiety. a skąd kobieta ma wiedzieć co znaczy olej long life ? prut Edytowane 25 Listopada 2016 przez TomOskroba
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się