Daro 77 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Witam Mam prośbę do Was Moglibyście pomoc mi w interpretacji poniższego zdjęcia, na ciepłym silniku moje audi dostaje wscieku i sie telepie niemiłosiernie dziś podpiąłem kompa kolegi i wyskoczyły mi takie dawki paliwa podpowiedzcie czy pompki mam do wymiany ??? http://www.directupload.net/file/d/4328/v479v2fh_jpg.htm Może to niewiele ale na obecna chwile dysponuje takim czymś. Dzięki za wszelkie info
piotrsob1 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Cały czas telepie na wolnych obrotach, czy zaczyna dopiero telepać po chwili pracy na biegu jałowym ? ( np. po przegazowaniu lub zatrzymaniu się ) Auto normalnie jeździ , ma moc i nie czka się ?
Ralen Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Cały czas telepie na wolnych obrotach, czy zaczyna dopiero telepać po chwili pracy na biegu jałowym ? ( np. po przegazowaniu lub zatrzymaniu się ) Auto normalnie jeździ , ma moc i nie czka się ? U mnie jest to o co pytasz czka mu się z dołu i telepie na jałowym po zrobieniu kilku km jak pracuje na jałowym. Ponowne odpalenie auta nic nie daje. Musi postać kilka godzin żeby przestalo
Daro 77 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2016 (edytowane) Auto dostaje telepawek dopiero w okolicy 50 stopni i potem im cieplejszy tym gorzej auto jedzie normalnie i spalanie tez jest ok wystarczy dodac minimalnie gazu i wszystko jest ok Edytowane 19 Kwietnia 2016 przez Daro 77
piotrsob1 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 (edytowane) Auto dostaje telepawek dopiero w okolicy 50 stopni i potem im cieplejszy tym gorzej auto jedzie normalnie i spalanie tez jest ok wystarczy dodac minimalnie gazu i wszystko jest ok Wygląda na uszczelnienia pompowtrysków. Przydały by się logi 013 , 018 i 023 na biegu jałowym , na zimnym od momentu odpalania i potem na rozgrzanym po przegazówce . Edytowane 19 Kwietnia 2016 przez piotrsob1
Daro 77 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Witam dziś auto poszło do mechaniora wymienione uszczelniacze śruby podkładki i regulacja telepanie ustało i ogólnie komfort jazdy diametralnie się zmienił dziękuje Panowie za podpowiedzi i temat uważam za zamknięty
piotrsob1 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 (edytowane) Książkowy przykład prawidłowej reakcji na takie objawy To tak dla potomnych, którzy zazwyczaj przy takich objawach wymieniają albo regenerują pompki Edytowane 21 Kwietnia 2016 przez piotrsob1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się