Kamyk Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 witka opisze krótko, bo w sumie to tez za bardzo nie ma o czym pisać auto oddałem na przegląd gwarancyjny do wymiany było w zasadzie tyle co nic, bo olej i filtr do tego zrobili ścieżkę diagnostyczną, podłączyli do kompa i takie tam głupoty w sumie nie ma do czego się przyczepić - bez problemu i słowa komentarza przywiozłem swój olej, filtry (dodatkowo kabinowy) sam przegląd trwał godzinkę z kawałkiem na tyle krótko, że nie zdążyłem się nasiedzieć i nacieszyć oko nowym B 9 rzecz jasna zaproponowali wcześniej auto zastępcze, taxi żeby dowieźć do pracy itd itp pełna kultura i profeska temat prowadziła niejaka Patrycja, mogę śmiało polecić jako POC ogólnie in plus, uwag niet
RALF76 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 W przypadku swoich filtrów,oleju itd wpisują do książki adnotacje czy sam wpis bez dodatkowych komentarzy?
Kamyk Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2016 pytanie niegłupie szczerze to nie wiem Patrycja naniosła mi w uwagach na zleceniu, że przywiozłem swoje klamoty natomiast książki serwisowej jako takiej po prostu nie mam występuje tylko w wersji elektronicznej, trzeba się gdzieś tam zalogować (chyba na myaudi.com) by zobaczyć co się działo z samochodem swoją drogą, to dośc kontrowersyjne rozwiązanie - tak IMHO
RALF76 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 to pewnie po VINie jak "ktoś" kiedyś będzie sprawdzał to zobaczy czy jest adnotacja czy nie.. dla mnie nie ma to znaczenia stąd pytanie czy koncern się zabezpiecza czy nie ma to dla nich znaczenia..(w co trochę wątpie)
black4 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Witaj, Z ciekawości zapytam: byłeś osobiście przy wymianie oleju i filtrów na przywiezione przez Ciebie? Moje doświadczenia z nimi ograniczają się do wezwania na akcję service, bodajże wymiana cewek i zakupu jakiś akcesoriów. Obsługa delikatnie mówiąc nie była premium. Ale to za poprzedniego właściciela salonu. Po przejęciu przez Krotoski - Cichy podobno zmiany in plus...(no i Panie na salonie ładniejsze ) Pozdrawiam!
griga-st Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 W przypadku swoich filtrów,oleju itd wpisują do książki adnotacje czy sam wpis bez dodatkowych komentarzy? Do książki niewiele się wpisuje. A przy standardowych przeglądach okresowych nic. Tylko ptaszek/krzyżyk. Ew. z tylu numer akcji serwisowej. Na raporcie masz wpisane ze olej swój, odpowiadający specyfikacji i oryginalnie zamknięty.
Kamyk Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Z ciekawości zapytam: byłeś osobiście przy wymianie oleju i filtrów na przywiezione przez Ciebie? nie, oczywiście że nie pojechałem do pracy zresztą to chyba nie jest możliwe - tam sobie wiesz, siadasz grzecznie, dostajesz kawusię i grzebiesz w fonie albo czytasz gazetkę nie ma opcji żeby iść do warsztatu chyba że Cię zawołają jak coś tam stwierdzą (no i Panie na salonie ładniejsze ) true fajne tam są dzieweczki A jeszcze jedno Na sam koniec wizyty pozwoliłem sobie na małe gadżeciarstwo za 2 dychyDo marynarki pasuje jak trza !!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się