Freeman1982 Opublikowano 10 Listopada 2017 Opublikowano 10 Listopada 2017 72l wchodzi idealnie jeszcze jest kilka cm luzu do podłogi bagażnika po bokach idzie coś mniejsze sobie schować. Podłoga nic nie odstaje. Najlepiej przestrzeń wykorzystać na maxa. Na pusto około 63l gazu Mi starcza średnio na 400-450km Tankowanie za to trwa trochę dłużej kiedyś gość podjechał za mną jak tankowałem poczekał chwilę i stracił cierpliwość i pojechał
k232 Opublikowano 10 Listopada 2017 Opublikowano 10 Listopada 2017 16 godzin temu, Kalisma napisał: Bo w tym zakładzie zakładają KME. Instalacja bardzo dobra, tylko gazownik musi ją umieć ustawić, założyć wszystko można, gorzej gazownikom wychodzi ustawianie.
Kalisma Opublikowano 10 Listopada 2017 Opublikowano 10 Listopada 2017 Freeman1982 jakiej firmy jest ta 72l i jakie dokładnie ma wymiary? To w zasadzie jest 7l - niby nie dużo, ale w praktyce to będą jakieś 4l gazu.. chyba nie chce mi się użerać i szukać dalej...i pewnie i przepłacać. W tym zakładzie mam założenie za naprawienie. Nie wiem czy faktycznie, ale mój stwierdził, że cana spoko i on spokojnie u tego gazownika w aucie rozrząd zmieni i naprawi wentylator k232 będziemy jeździć to ocenimy. Montaż 21 listopada
k232 Opublikowano 10 Listopada 2017 Opublikowano 10 Listopada 2017 2 minuty temu, Kalisma napisał: będziemy jeździć to ocenimy. Montaż 21 listopada Ja u Siebie mam KME Nevo, znalazłem gościa co zajmuje się tylko strojeniem instslacji LPG i jest pięknie, a wcześniej nie było do śmiechu
k232 Opublikowano 10 Listopada 2017 Opublikowano 10 Listopada 2017 8 minut temu, Kalisma napisał: Co się działo? Wrócę za godzinkę to Ci napiszę na pw
Banan Opublikowano 11 Listopada 2017 Opublikowano 11 Listopada 2017 KME nevo chodzi naprawdę super z 1.8T , mam taki w B5 w AWT , bezproblemowe strojenie , trudno to zepsuć
Dorato Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 W dniu 8.11.2017 o 18:26, Jakubor napisał: Moim zdaniem można w to iść, instalacja żywotna. Trzeba regularnie serwisować + najważniejsza informacja - najpierw znajdź dobrego i sprawdzonego gazownika, który to FACHOWO ogarnie. Skąd jesteś? Opinie podzielane widzę. Czyli rozumiem, że w przypadku tej instalacji najważniejszą kwestią będzie znalezienie odpowiedniego montera ? Zależy mi na żywotnej instalacji. Jestem z Buska-Zdrój, rozmyślałem nawet żeby podlecieć do siedziby Czakram i załatwić sprawę jak należy. Chyba że macie kogoś sprawdzonego w pobliżu ?
artur100g Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 http://autogaz-busko.pl/ W Młynach Ci dobrze założą, będziesz zadowolony, masz ich pod nosem. Wystrzegaj się Czakramu i ich BRC.
zwonko Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 (edytowane) W dniu 11.11.2017 o 21:23, Banan napisał: KME nevo chodzi naprawdę super To prawda, zakładając tylko, że ma się zakład który NEVO dobrze ogarnia. To mocna elektronika, dużo opcji, ale trzeba umieć z nich korzystać W dniu 10.11.2017 o 15:35, k232 napisał: Ja u Siebie mam KME Nevo, znalazłem gościa co zajmuje się tylko strojeniem instslacji LPG i jest pięknie, a wcześniej nie było do śmiechu Jak dobrze pamiętam, @k232 był wcześniej stroić w 3-4 zakładach, każdy poprawiał, mówił że jest super, ale dopiero pod Krk (z Rz to kawałek miał do dojechania), mu to dobrze wystroił, pewien Pan zajmujący się strojeniem i tuningiem benzynowych (sam nie montuje instalacji, ale ma gość łeb do strojenia i nie tylko) Edytowane 16 Listopada 2017 przez zwonko
Banan Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 (edytowane) no u mnie instalacja typowy wrzut pod maskę z listwą rzuconą na kolektorze - wystrojone samodzielnie z pomocą kolegi Czechcu , po korektach z VAG , naprawdę nic trudnego powyłączałem większość opcji właśnie bo np. MOSA kombinowała i rozjeżdzała korekty , aha u mnie instalacja z 70 tys km przelotu mniej więcej ( załozona w 2012 ) i zwykły KME NEVO ( bez pro obd itd. ) przerobiłem ostatnio pod maską podpięcie , pojedyńcze wtryski przy kolektorze , kompensacja listwy itd. , wleciał soft do ECU z małym koksem -praktycznie wystroiło się samo po tych poprawkach Jedynie co mi zostalo to poprawka elektryki , bo nikomu się nie chciało skrócić wiązki tylko spięta w peszlach na trytytkach , źle podpiety plus po stacyjce , sygnał obrotów w ogóle nie podpiety itd. Edytowane 16 Listopada 2017 przez Banan
Jakubor Opublikowano 19 Listopada 2017 Opublikowano 19 Listopada 2017 W dniu 15.11.2017 o 23:32, Dorato napisał: Opinie podzielane widzę. Czyli rozumiem, że w przypadku tej instalacji najważniejszą kwestią będzie znalezienie odpowiedniego montera ? Zależy mi na żywotnej instalacji. Jestem z Buska-Zdrój, rozmyślałem nawet żeby podlecieć do siedziby Czakram i załatwić sprawę jak należy. Chyba że macie kogoś sprawdzonego w pobliżu ? No dobry monter znający się na sprawie to podstawa, instalacja oczywiście też odgrywa ważną rolę. Sequent 32 możesz spokojnie brać. Co do warsztatu to do Czakramu możesz podjechać lub zobaczyć tu: http://www.lpg-brc.pl/index.php/siec-serwisow?name=swietokrzyskie1
Dorato Opublikowano 22 Listopada 2017 Opublikowano 22 Listopada 2017 Dzięki za link. Szkoda, że nie ma opinii o tych warsztatach dodatkowo. A nie wiecie czy np była by możliwość założenia sobie w siedzibie Czakram a np przeglądy robić już nieco bliżej w którymś z podanych warsztatów.
k232 Opublikowano 23 Listopada 2017 Opublikowano 23 Listopada 2017 W dniu 24.10.2017 o 20:59, Dorato napisał: Jak założysz brc to nie wiem czy inny warsztat podejmie się serwisu jeżeli to nie będzie serwis brc?
Dorato Opublikowano 26 Listopada 2017 Opublikowano 26 Listopada 2017 Chodzi mi o serwisowanie w warsztatach które widnieją na stronie BRC. Myślisz, że to byłby problem ? skoro sami oferują montaż tej instalacji.
k232 Opublikowano 26 Listopada 2017 Opublikowano 26 Listopada 2017 Zastanów się nad tym, każdy warsztat założy Ci co zechcesz tylko co dalej? Pomyśl nad tym czy będą umieli się zająć tą instalacją? Już to przechodziłem u Siebie i moim zdaniem oddaj auto do takiego serwisu, który zakłada jedną instalację i potrafi porządnie wystroić i do samego końca serwisować to co założyli.
Jakubor Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 W dniu 26.11.2017 o 11:03, Dorato napisał: Chodzi mi o serwisowanie w warsztatach które widnieją na stronie BRC. Myślisz, że to byłby problem ? skoro sami oferują montaż tej instalacji. Tu masz warsztaty w assistance http://www.lpg-brc.pl/index.php/assistance Jeśli zamontujesz instalację w jednym warsztacie, to jest możliwość serwisu w drugim. Oczywiście ja na Twoim miejscu jednak trzymałbym się jednego gazownika.
Dorato Opublikowano 17 Grudnia 2017 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Ok dzięki za wszystkie opinie i porady. W takim razie skupie się na jednym warsztacie, który specjalizuje się w określonej instalacji. W sumie możecie mieć z tym racje, taki zakład będzie miał montaż w jednym palcu.
Bartoszzz Opublikowano 3 Stycznia 2018 Opublikowano 3 Stycznia 2018 Panowie, chce do swojego wrzucić instalację gazową. Trochę podkoksowany do 263km/347Nm. Dostałem propozycję takiej konfiguracji: Sterownik Stag 4 Qbox Basic lub +200zł za Qbox Plus/Qnext Reduktor KME Extreme Wtryski AC W03 lub Barracuda 130 Zbiornik w cenie do 55l. Wielozawor Tomsetto Extra Weze Parker, Faro fi 8, zawor tankowania pod klapka, sciagany kolektor do nawiertow. Zestaw 3500zl (plus ew. doplata do sterownika) Co myslicie o tym ? Warto pchac sie w to ? Dolozyc te 2 stowki do sterownika ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się