Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zaproponowany przez gazownika zestaw do 1.8T - wasze opinie i uwagi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

72l wchodzi idealnie jeszcze jest kilka cm luzu do podłogi bagażnika po bokach idzie coś mniejsze sobie schować. Podłoga  nic nie odstaje.

Najlepiej przestrzeń wykorzystać na maxa.

Na pusto około 63l gazu Mi starcza średnio na 400-450km

Tankowanie za to trwa trochę dłużej kiedyś gość podjechał za mną jak tankowałem poczekał chwilę i stracił cierpliwość i pojechał :D

Opublikowano
16 godzin temu, Kalisma napisał:

Bo w tym zakładzie zakładają KME.

Instalacja bardzo dobra, tylko gazownik musi ją umieć ustawić, założyć wszystko można, gorzej gazownikom wychodzi ustawianie. :D

Opublikowano

Freeman1982 jakiej firmy jest ta 72l i jakie dokładnie ma wymiary? To w zasadzie jest 7l - niby nie dużo, ale w praktyce to będą jakieś 4l gazu.. chyba nie chce mi się użerać i szukać dalej...i pewnie i przepłacać. W tym zakładzie mam założenie za naprawienie. Nie wiem czy faktycznie, ale mój stwierdził, że cana spoko i on spokojnie u tego gazownika w aucie rozrząd zmieni i naprawi wentylator :) 

k232 będziemy jeździć to ocenimy. Montaż 21 listopada ;) 

 

 

 

Opublikowano
2 minuty temu, Kalisma napisał:

będziemy jeździć to ocenimy. Montaż 21 listopada ;) 

Ja u Siebie mam KME Nevo, znalazłem gościa co zajmuje się tylko strojeniem instslacji LPG i jest pięknie, a wcześniej nie było do śmiechu :D

Opublikowano

Co się działo?

Opublikowano
8 minut temu, Kalisma napisał:

Co się działo?

Wrócę za godzinkę to Ci napiszę na pw :)

Opublikowano

Bormech 650x270 72 l

 

Opublikowano

KME nevo chodzi naprawdę super z 1.8T , mam taki w B5  w AWT , bezproblemowe strojenie , trudno to zepsuć ;)

Opublikowano
W dniu 8.11.2017 o 18:26, Jakubor napisał:

Moim zdaniem można w to iść, instalacja żywotna. Trzeba regularnie serwisować + najważniejsza informacja - najpierw znajdź dobrego i sprawdzonego gazownika, który to FACHOWO ogarnie. Skąd jesteś?

Opinie podzielane widzę. Czyli rozumiem, że w przypadku tej instalacji najważniejszą kwestią będzie znalezienie odpowiedniego montera ? Zależy mi na żywotnej instalacji. Jestem z Buska-Zdrój, rozmyślałem nawet żeby podlecieć do siedziby Czakram i załatwić sprawę jak należy. Chyba że macie kogoś sprawdzonego w pobliżu ?

Opublikowano (edytowane)
W dniu 11.11.2017 o 21:23, Banan napisał:

KME nevo chodzi naprawdę super

To prawda, zakładając tylko, że ma się zakład który NEVO dobrze ogarnia. To mocna elektronika, dużo opcji, ale trzeba umieć z nich korzystać :)
 

 

W dniu 10.11.2017 o 15:35, k232 napisał:

Ja u Siebie mam KME Nevo, znalazłem gościa co zajmuje się tylko strojeniem instslacji LPG i jest pięknie, a wcześniej nie było do śmiechu :D

Jak dobrze pamiętam, @k232 był wcześniej stroić w 3-4 zakładach, każdy poprawiał, mówił że jest super, ale dopiero pod Krk (z Rz to kawałek miał do dojechania), mu to dobrze wystroił, pewien Pan zajmujący się strojeniem i tuningiem benzynowych (sam nie montuje instalacji, ale ma gość łeb do strojenia i nie tylko) :) 

Edytowane przez zwonko
Opublikowano (edytowane)

no u mnie instalacja typowy wrzut pod maskę z listwą rzuconą na kolektorze - wystrojone samodzielnie z pomocą kolegi Czechcu , po korektach z VAG , naprawdę nic trudnego ;) powyłączałem większość opcji właśnie bo np. MOSA kombinowała i rozjeżdzała korekty  , aha u mnie instalacja z 70 tys km przelotu mniej więcej ( załozona w 2012 ) i zwykły KME NEVO ( bez pro obd itd. ) 

przerobiłem ostatnio pod maską podpięcie , pojedyńcze wtryski przy kolektorze , kompensacja listwy itd. , wleciał soft do ECU z małym koksem  -praktycznie wystroiło się samo po tych poprawkach ;)  

Jedynie co mi zostalo to poprawka elektryki , bo nikomu się nie chciało skrócić wiązki tylko spięta w peszlach na trytytkach , źle podpiety plus po stacyjce , sygnał obrotów w ogóle nie podpiety itd. 

 

Edytowane przez Banan
Opublikowano
W dniu 15.11.2017 o 23:32, Dorato napisał:

Opinie podzielane widzę. Czyli rozumiem, że w przypadku tej instalacji najważniejszą kwestią będzie znalezienie odpowiedniego montera ? Zależy mi na żywotnej instalacji. Jestem z Buska-Zdrój, rozmyślałem nawet żeby podlecieć do siedziby Czakram i załatwić sprawę jak należy. Chyba że macie kogoś sprawdzonego w pobliżu ?

No dobry monter znający się na sprawie to podstawa, instalacja oczywiście też odgrywa ważną rolę. Sequent 32 możesz spokojnie brać. Co do warsztatu to do Czakramu możesz podjechać lub zobaczyć tu: http://www.lpg-brc.pl/index.php/siec-serwisow?name=swietokrzyskie1

Opublikowano

Dzięki za link. Szkoda, że nie ma opinii o tych warsztatach dodatkowo. A nie wiecie czy np była by możliwość założenia sobie w siedzibie Czakram a np przeglądy robić już nieco bliżej w którymś z podanych warsztatów. 

Opublikowano
W dniu 24.10.2017 o 20:59, Dorato napisał:

Jak założysz brc to nie wiem czy inny warsztat podejmie się serwisu jeżeli to nie będzie serwis brc?

Opublikowano

Chodzi mi o serwisowanie w warsztatach które widnieją na stronie BRC. Myślisz, że to byłby problem ? skoro sami oferują montaż tej instalacji.

Opublikowano

Zastanów się nad tym, każdy warsztat założy Ci co zechcesz tylko co dalej? Pomyśl nad tym czy będą umieli się zająć tą instalacją?

Już to przechodziłem u Siebie i moim zdaniem oddaj auto do takiego serwisu, który zakłada jedną instalację i potrafi porządnie wystroić i do samego końca serwisować to co założyli.

Opublikowano
W dniu 26.11.2017 o 11:03, Dorato napisał:

Chodzi mi o serwisowanie w warsztatach które widnieją na stronie BRC. Myślisz, że to byłby problem ? skoro sami oferują montaż tej instalacji.

Tu masz warsztaty w assistance http://www.lpg-brc.pl/index.php/assistance Jeśli zamontujesz instalację w jednym warsztacie, to jest możliwość serwisu w drugim. Oczywiście ja na Twoim miejscu jednak trzymałbym się jednego gazownika.

Opublikowano

Ok dzięki za wszystkie opinie i porady. W takim razie skupie się na jednym warsztacie, który specjalizuje się w określonej instalacji. W sumie możecie mieć z tym racje, taki zakład będzie miał montaż w jednym palcu.

Opublikowano

Panowie, chce do swojego wrzucić instalację gazową. Trochę podkoksowany do 263km/347Nm. 

Dostałem propozycję takiej konfiguracji:

Sterownik Stag 4 Qbox Basic lub +200zł za Qbox Plus/Qnext

Reduktor KME Extreme

Wtryski AC W03 lub Barracuda 130

Zbiornik w cenie do 55l.

Wielozawor Tomsetto Extra

Weze Parker, Faro fi 8, zawor tankowania pod klapka, sciagany kolektor do nawiertow.

Zestaw 3500zl (plus ew. doplata do sterownika)

 

Co myslicie o tym ? Warto pchac sie w to ? Dolozyc te 2 stowki do sterownika ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...