paput 1 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Trzeba przynajmniej poluzować przedni pas bo śruby są długie. Można bez ruszania przodu http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=109325.msg1280057#msg1280057 Pasek wymieniałem bez ruszania przodu ale napinacz? Ma ktoś jakieś foto z tej operacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRoger 1 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Niektórzy nawet wymieniają rozrząd bez ruszania przodu ... tylko po co Więcej pieprzenia będzie z dłubaniem łapami w chińskich pozycjach niż z odkręceniem tych paru śrubek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Niektórzy nawet wymieniają rozrząd bez ruszania przodu ... tylko po co Więcej pieprzenia będzie z dłubaniem łapami w chińskich pozycjach niż z odkręceniem tych paru śrubek a przy rozbieraniu przodu nic się z klimą nie stanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRoger 1 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Złącza są elastyczne można chłodnice klimy odprowadzić na bok bez problemu. Ale poza wymianą rorządu/pompy wody nie trzeba wszystkiego zwalać. Wystarczy odchylić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Złącza są elastyczne można chłodnice klimy odprowadzić na bok bez problemu. Ale poza wymianą rorządu/pompy wody nie trzeba wszystkiego zwalać. Wystarczy odchylić Czyli radzisz zrzucić sam zderzak czy coś jeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRoger 1 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 to odkręcić i odchylić, jak byś chciał zdejmować w ogóle trzeba odpiąć chłodnicę, ale w wypadku napinacza wystarczy zrobić sobie miejsce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 zrobić sobie miejsce to znaczy? Proponujesz zdjąć zderzak i odchylić tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vdm 3 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Przecież podalem link jak wymienić napinacz bez ruszania przodu luzujesz tylko mocowanie wiatraka śrubą znajdującą się za alternatorem, przesuwasz wiatrak w stronę chłodnicy i masz już miejsce na wyciągnięcie napinacza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Niektórzy nawet wymieniają rozrząd bez ruszania przodu ... tylko po co Więcej pieprzenia będzie z dłubaniem łapami w chińskich pozycjach niż z odkręceniem tych paru śrubek rozrzadu bez odsuniecia pasa nie wymienisz ani w B5, B6 ani w B7. nie ma opcji zeby zdemontowac chociazby kolo pasowe walu korbowego. natomiast po odsunieciu pasa przedniego do pozycji serwisowej dostep jest idealny tylko trzeba pracowac i od gory i od dolu. tak jak koledzy napisali wszelkie operacje przy elementach napedu paska wieloklinowego mozna wykonac swobodnie bez ruszania prozdu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 nie wiem co teraz robić czy go wymieniać czy nie. Rano jak odpalam i jest zimny to jęczy tak gdzies przez 2 km a potem przestaje i cały dzień go nie słychać nawet podczas przyspieszania. Przedwczoraj spsiakłęm go specyfikiem do pasków i nic to nie dało bo następnego dnia było znowu to samo z rana. Wczoraj z kolei użyłem specyfiku do opon, czernidło w spreju bezbarwne i o dziwo dzisiaj z rana nic nie słychać. Dodam że jeżdżę bez osłony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Wczoraj z kolei użyłem specyfiku do opon, czernidło w spreju bezbarwne i o dziwo dzisiaj z rana nic nie słychać. Dodam że jeżdżę bez osłony a probowales stosowac olej silnikowy? [br]Dopisany: 24 Wrzesień 2010, 12:02_________________________________________________ a przy rozbieraniu przodu nic się z klimą nie stanie? zdarza sie ze przewody ze wzgledu na wiek nie wytrzymuja takiej deformacji, i prowadzi do utraty szczelnosci ukladu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 dałby za to ostrzeżenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 dałby za to ostrzeżenie sobie? czasami puszczaja mi nerwy, skoro cos piszczy, szura, skrzypi, nalezy usuwac przyczyne czy skutek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 dałby za to ostrzeżenie sobie? czasami puszczaja mi nerwy, skoro cos piszczy, szura, skrzypi, nalezy usuwac przyczyne czy skutek ? spoko to tylko tymczasowe rozwiązanie, zrobię ten napinacz na pewno. Szukałem na allegro i jakieś tanie napinacze były po 130 zł i niby made in Germany ciakwe czy dałyby radę, choć pewnie kupię coś INA, SKF ktoś się orientuje po ile chodzą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vdm 3 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 ja za oryginał zaplaciłem ok 320 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 300 trzeba szykowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l_krupinski 0 Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 witam Miesiąc temu zalozylem pasek wielorowkowy Bosch, po około tygidniu zaczał strasznie piszczeć dopiero po bardzo dlugiej jezdzie sie wyciszał. Wiec wymieniłem go na Conti i przez dwa tygodnie była cisza, ale od 3 dni znow zaczal sie pisk i dodam ze jak psikne np WD na koło pasowe wspomagania to pisk na godzine sie wyciszy ale potem pisk wraca. Rok temu wymienialem napinacz na ori i koło wspomagania a w tym roku wymienialem sprzegiełko alternatora. Co moze byc ze ten pisk sie pojawił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Koledzy powiedzcie kiedy nalerzy wymienic kolo pasowe,pytam bo kiedys czytalem jakis artykul na onecie ze winno sie rownierz wymieniarz kolo pasowe za x razem gdy sie juz wymienialo rozrzad. Czy to prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster151 0 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 "przy wymianie rozrzadu w B5 trzeba zwalic cała morde na glebe .... " Nie na glebe tylko odsunac przedni pas w pozycje serwisowa, i nie wiem dlaczego wszyscy tak narzekaja na ta funkcje, 30 min roboty i rozrzad jest jak na talerzu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się