Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Koło dwumasowe do 2.0 TDI - kto robi na pierwszy montaz


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanko.Czy ktoś może wie kto dostarcza te kola na pierwszy montaż w silnikach Audi 2.0 TDI ( BLB ) a jeśli nie to czy możecie doradzić jakiego producenta wybrać.Jeśli ktoś może podać orientacyjne ceny był bym wdzięczny.Znam cenę z aso i chce zobaczyć jakie są opcje.

Opublikowano

Kto by nie robił to i tak polecam zakładać Sachs z Aftermarketu, czyli zamiennik.

Opublikowano

No wlasnie kiedys czytalem ze na pierwszym montazu jest LUK i ze zdecydowanie lepsze niz Sachs wiec chcialem potwierdzic.[br]Dopisany: 30 Listopad 2008, 19:40_________________________________________________Nikt nie zmieniał kola dwumasowego i nikt nie jest w stanie powiedzieć co jest lepsze LUK czy SACHS :blink:

Opublikowano

tylko i wylacznie LuK, zadnych sachsow :cool1:

Opublikowano

Ok wielkie dzieki.A czy wiesz moze jakie jest na pierwszym montazu bo slyszalem ze nie za bardzo mozna je mieszac tzn. kolo i sprzeglo z dociskiem bo roznych firm moga do siebie nie pasowac.Ja chce wymienic sam dwumas a sprzeglo jest orginalne i jest ok wiec zostanie.( stad moje pytanie)

Opublikowano

przeciez napisalem ze LUK. sachs chyba nawet nie produkuje

Opublikowano

przeciez napisalem ze LUK. sachs chyba nawet nie produkuje

zrozumialem ze tylko i wylacznie stosowac Luk a Sachsa omijac z daleka :)

Opublikowano

skoro Sachsa omijac, wiec i Audi omija :cool1:

Opublikowano

skoro Sachsa omijac, wiec i Audi omija :cool1:

Musahi nie siej proszę zamętu - dwumas 240 mm z dociskiem z samoregulacją ma opatentowany LUK. Więc jeśli kupisz Sachsa 240 mm to znajdziesz w paczce LUK-a tylko z doklejonym hologramem Sachsa. Więc bierz co tańsze - dwumasy taniej sprzedaje LUK, a dociski i tarcze sprzęgła Sachs. Kupując tak zaoszczędzasz ok 150 zł, a i tak masz komplet LUK-a :polew:

Opublikowano

Musashi widze ma tendencje do wypowiedzi ktore nic nie wnoszą do tematu.

jaro4444-pelna racja,luk i Sachs coś tam kombinują razem.

Opublikowano

OK.To jeszcze jedno pytanko ASO krzyknęli za to kolo 2.200 zl w intercarsie po zniżkach mogę je mieć za 1600 zl a na allegro znalazłem gościa który oferuje mi je za 1300 zl.Skąd taka rozbieżność.Patrząc na kwoty jest tylko jedna opcja ale czy to nie za tanio i nie wpakuje sie w jakaś podróbę ?

Opublikowano

Z allego jak wiadomo bywa różnie no chyba że masz sprawdzonego sprzedawcę.

Inter Cars to pewne źródło i na pewno na podróbkę nie trafisz.

Opublikowano

żadnego SACHSa .. tylko LUK

wymieniałem miesiąc temu u siebie .

potrzebował będziesz:

- koło dwumasowe

- tarcze sprzęgła

- docisk ( powinien być z tarcza w zestawie )

- uszczelniacz wału korbowego

na wymienę potrzeba mechanikom 6-8 godzin

Opublikowano

a po co sprzeglo i docisk jak jest dobre ? Zreszta z tego co juz sie dowiedizlem do tego silnika luk robi tylko kolo.Docisku i tarczy nie kuisz w zestawie bo nie robia.

Opublikowano

Musashi widze ma tendencje do wypowiedzi ktore nic nie wnoszą do tematu.

jaro4444-pelna racja,luk i Sachs coś tam kombinują razem.

A Twoja wypowiedź coś wnosi do tematu ???

Wg mnie Musashi odpowiedział wprost na pytanie i nie widzę tutaj wypowiedzi nic nie wnoszącej do tematu.

Opublikowano

a po co sprzeglo i docisk jak jest dobre ? Zreszta z tego co juz sie dowiedizlem do tego silnika luk robi tylko kolo.Docisku i tarczy nie kuisz w zestawie bo nie robia.

bez sensu - wymieniac dwumasa i zostawić stare sprzęgło ..ale ok rób jak chcesz

u mnie w zestawie z tarczą był nowy docisk. Uszczelniacz wymiania się zawsze przy demontarzu koła

Opublikowano

skoro Sachsa omijac, wiec i Audi omija :cool1:

Musahi nie siej proszę zamętu - dwumas 240 mm z dociskiem z samoregulacją ma opatentowany LUK. Więc jeśli kupisz Sachsa 240 mm to znajdziesz w paczce LUK-a tylko z doklejonym hologramem Sachsa. Więc bierz co tańsze - dwumasy taniej sprzedaje LUK, a dociski i tarcze sprzęgła Sachs. Kupując tak zaoszczędzasz ok 150 zł, a i tak masz komplet LUK-a :polew:

Musashi widze ma tendencje do wypowiedzi ktore nic nie wnoszą do tematu.

jaro4444-pelna racja,luk i Sachs coś tam kombinują razem.

- zapraszam do katalogu sachsa. sprawdzcie sobie dostepnosc do 2.0tdi

- jaro4444 - kolega nie pytal o producenta czy zleceniodawce druku pudelek tylko o producnta czesci.

- wobec powyższego wypowiedziałem się o produktach Sachsa - a nie o pudelkach z logo Sachs. od kiedy pudelko stanowi o producencie.

- w dobie globalizacji wielu producentow zamiast produkowac opakowuje. Sachs nie jest wyjatkiem.

Opublikowano

jakiś czas temu zmieniałem u siebie dwumas i sprzęgło dlatego powiem Ci że w 1.9TDI na pierwszy montaż idzie LUK którego logo jest wybite zaraz obok znaczków VW i OOOO. Jeśli zamierzasz zmieniać dwumas to i kompletne sprzęgło wymień tej samej firmy co dwumas w skład kompletnego sprzegła wchodzi tarcza, docisk i łożysko oporowe (bynajmniej takie łożysko jest w zestawach do 1.9TDI). Jeszcze zwróć uwagę jak będziesz kupował żeby pod żadnym pozorem ani dwumas ani sprzegło nie były regenerowane (chodzi mi o regeneracje przez producenta) co nieraz zdarza sie nawet w Inter Carsie. Również pamiętaj jak już któryś z moich przedmówców wspomniał to wymień uszczelniacz na wale nawet gdy nie będzie ciekł.

Opublikowano

Turdzi tutaj masz linka do postu z forum http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_19_tdi_dumasowe_kolo_zamachowe_i_sprzeglo_cala_prawda_sachs_luk_oryginal-t41030.0.html Jeden z kolegów bardzo dobrze pokazał komplet LUK i Sachsa. Przyglądnij się poszczególnym elementom i zauważ, że jest różnica w zewnętrznym wyglądzie porównując części LUKa z Sachsem.

Opublikowano
Jeśli zamierzasz zmieniać dwumas to i kompletne sprzęgło wymień tej samej firmy co dwumas w skład kompletnego sprzęgła wchodzi tarcza, docisk i łożysko oporowe (bynajmniej takie łożysko jest w zestawach do 1.9TDI).

dzięki wam za rady , wiem ze najlepiej zmienić komplet ale nie jest to takie proste jak wynika z linku niżej ( dzięki rikardo ) sachs odpada a z LuK dostępne jest tylko kolo bo sprzęgieł do tego motoru jeszcze nie robią :blink: wiec nie ma jak wymienić kompletu.Dwa to tak jak niektórzy wiedza auto ma nowy silnik co za tym idzie wszystkie uszczelki , uszczelniacze itp sa nowe zastawia mnie tylko na ile profesjonalna była ta naprawa skoro nie sprawdzili tego kola mając je na wierzchu ( o ile sie okarze ze to ona jest przyczyna tych wibracji na co ogromnie liczę :notworthy:) wiec jedyna opcja jak widać to komplet z ASO za jedyne 3200 zl i to kwotę bym jeszcze przeżył natomiast wyglada na to ze w Polsce A4 2.0 TDI jest tak rzadkim samochodem ( co najmniej jak RS4 ) ze oczywiście nie ma tego zestawu w centralnym magazynie wiec trzeba go zamawiać z 2 tyg. wyprzedzeniem :good: ( zastanawiam sie tylko co jest na tym magazynie - wycieraczki ? )

Trzecia kwestia jest taka ze wydalem na to auto 150 tys złotych ( takie sa ceny aut tu gdzie mieszkam ) i nie mam zamiaru dokładać do niego ani złotówki więcej niż to jest konieczne bo che go po prostu w przyszłym roku sprzedać.Zastanawiajacy tylko jest fakt ze jak kupiłem auto to miało jeszcze 2,5 miesiąca gwarancji i było w perfekcyjnym stanie ( jechałem tez innymi A4 i stan tego auta był zdecydowanie najlepszy ) a wszystkie jaja zaczęły sie jakiś miesiąca po upływie gwarancji :rolleyes:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...