turdzi Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 Mam pytanko.Czy ktoś może wie kto dostarcza te kola na pierwszy montaż w silnikach Audi 2.0 TDI ( BLB ) a jeśli nie to czy możecie doradzić jakiego producenta wybrać.Jeśli ktoś może podać orientacyjne ceny był bym wdzięczny.Znam cenę z aso i chce zobaczyć jakie są opcje.
szogun0 Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 Kto by nie robił to i tak polecam zakładać Sachs z Aftermarketu, czyli zamiennik.
turdzi Opublikowano 1 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2008 No wlasnie kiedys czytalem ze na pierwszym montazu jest LUK i ze zdecydowanie lepsze niz Sachs wiec chcialem potwierdzic.[br]Dopisany: 30 Listopad 2008, 19:40_________________________________________________Nikt nie zmieniał kola dwumasowego i nikt nie jest w stanie powiedzieć co jest lepsze LUK czy SACHS
Musashi Opublikowano 1 Grudnia 2008 Opublikowano 1 Grudnia 2008 tylko i wylacznie LuK, zadnych sachsow
turdzi Opublikowano 1 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2008 Ok wielkie dzieki.A czy wiesz moze jakie jest na pierwszym montazu bo slyszalem ze nie za bardzo mozna je mieszac tzn. kolo i sprzeglo z dociskiem bo roznych firm moga do siebie nie pasowac.Ja chce wymienic sam dwumas a sprzeglo jest orginalne i jest ok wiec zostanie.( stad moje pytanie)
Musashi Opublikowano 1 Grudnia 2008 Opublikowano 1 Grudnia 2008 przeciez napisalem ze LUK. sachs chyba nawet nie produkuje
turdzi Opublikowano 1 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2008 przeciez napisalem ze LUK. sachs chyba nawet nie produkuje zrozumialem ze tylko i wylacznie stosowac Luk a Sachsa omijac z daleka
Musashi Opublikowano 1 Grudnia 2008 Opublikowano 1 Grudnia 2008 skoro Sachsa omijac, wiec i Audi omija
jaro4444 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Opublikowano 1 Grudnia 2008 skoro Sachsa omijac, wiec i Audi omija Musahi nie siej proszę zamętu - dwumas 240 mm z dociskiem z samoregulacją ma opatentowany LUK. Więc jeśli kupisz Sachsa 240 mm to znajdziesz w paczce LUK-a tylko z doklejonym hologramem Sachsa. Więc bierz co tańsze - dwumasy taniej sprzedaje LUK, a dociski i tarcze sprzęgła Sachs. Kupując tak zaoszczędzasz ok 150 zł, a i tak masz komplet LUK-a
marewel Opublikowano 1 Grudnia 2008 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Musashi widze ma tendencje do wypowiedzi ktore nic nie wnoszą do tematu. jaro4444-pelna racja,luk i Sachs coś tam kombinują razem.
turdzi Opublikowano 2 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2008 OK.To jeszcze jedno pytanko ASO krzyknęli za to kolo 2.200 zl w intercarsie po zniżkach mogę je mieć za 1600 zl a na allegro znalazłem gościa który oferuje mi je za 1300 zl.Skąd taka rozbieżność.Patrząc na kwoty jest tylko jedna opcja ale czy to nie za tanio i nie wpakuje sie w jakaś podróbę ?
NYNA Opublikowano 2 Grudnia 2008 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Z allego jak wiadomo bywa różnie no chyba że masz sprawdzonego sprzedawcę. Inter Cars to pewne źródło i na pewno na podróbkę nie trafisz.
Aydaho Opublikowano 2 Grudnia 2008 Opublikowano 2 Grudnia 2008 żadnego SACHSa .. tylko LUK wymieniałem miesiąc temu u siebie . potrzebował będziesz: - koło dwumasowe - tarcze sprzęgła - docisk ( powinien być z tarcza w zestawie ) - uszczelniacz wału korbowego na wymienę potrzeba mechanikom 6-8 godzin
turdzi Opublikowano 2 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2008 a po co sprzeglo i docisk jak jest dobre ? Zreszta z tego co juz sie dowiedizlem do tego silnika luk robi tylko kolo.Docisku i tarczy nie kuisz w zestawie bo nie robia.
lukaszr Opublikowano 2 Grudnia 2008 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Musashi widze ma tendencje do wypowiedzi ktore nic nie wnoszą do tematu. jaro4444-pelna racja,luk i Sachs coś tam kombinują razem. A Twoja wypowiedź coś wnosi do tematu ??? Wg mnie Musashi odpowiedział wprost na pytanie i nie widzę tutaj wypowiedzi nic nie wnoszącej do tematu.
Aydaho Opublikowano 2 Grudnia 2008 Opublikowano 2 Grudnia 2008 a po co sprzeglo i docisk jak jest dobre ? Zreszta z tego co juz sie dowiedizlem do tego silnika luk robi tylko kolo.Docisku i tarczy nie kuisz w zestawie bo nie robia. bez sensu - wymieniac dwumasa i zostawić stare sprzęgło ..ale ok rób jak chcesz u mnie w zestawie z tarczą był nowy docisk. Uszczelniacz wymiania się zawsze przy demontarzu koła
Musashi Opublikowano 2 Grudnia 2008 Opublikowano 2 Grudnia 2008 skoro Sachsa omijac, wiec i Audi omija Musahi nie siej proszę zamętu - dwumas 240 mm z dociskiem z samoregulacją ma opatentowany LUK. Więc jeśli kupisz Sachsa 240 mm to znajdziesz w paczce LUK-a tylko z doklejonym hologramem Sachsa. Więc bierz co tańsze - dwumasy taniej sprzedaje LUK, a dociski i tarcze sprzęgła Sachs. Kupując tak zaoszczędzasz ok 150 zł, a i tak masz komplet LUK-a Musashi widze ma tendencje do wypowiedzi ktore nic nie wnoszą do tematu. jaro4444-pelna racja,luk i Sachs coś tam kombinują razem. - zapraszam do katalogu sachsa. sprawdzcie sobie dostepnosc do 2.0tdi - jaro4444 - kolega nie pytal o producenta czy zleceniodawce druku pudelek tylko o producnta czesci. - wobec powyższego wypowiedziałem się o produktach Sachsa - a nie o pudelkach z logo Sachs. od kiedy pudelko stanowi o producencie. - w dobie globalizacji wielu producentow zamiast produkowac opakowuje. Sachs nie jest wyjatkiem.
Michallo33 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Opublikowano 2 Grudnia 2008 jakiś czas temu zmieniałem u siebie dwumas i sprzęgło dlatego powiem Ci że w 1.9TDI na pierwszy montaż idzie LUK którego logo jest wybite zaraz obok znaczków VW i OOOO. Jeśli zamierzasz zmieniać dwumas to i kompletne sprzęgło wymień tej samej firmy co dwumas w skład kompletnego sprzegła wchodzi tarcza, docisk i łożysko oporowe (bynajmniej takie łożysko jest w zestawach do 1.9TDI). Jeszcze zwróć uwagę jak będziesz kupował żeby pod żadnym pozorem ani dwumas ani sprzegło nie były regenerowane (chodzi mi o regeneracje przez producenta) co nieraz zdarza sie nawet w Inter Carsie. Również pamiętaj jak już któryś z moich przedmówców wspomniał to wymień uszczelniacz na wale nawet gdy nie będzie ciekł.
rikardo Opublikowano 2 Grudnia 2008 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Turdzi tutaj masz linka do postu z forum http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_19_tdi_dumasowe_kolo_zamachowe_i_sprzeglo_cala_prawda_sachs_luk_oryginal-t41030.0.html Jeden z kolegów bardzo dobrze pokazał komplet LUK i Sachsa. Przyglądnij się poszczególnym elementom i zauważ, że jest różnica w zewnętrznym wyglądzie porównując części LUKa z Sachsem.
turdzi Opublikowano 3 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2008 Jeśli zamierzasz zmieniać dwumas to i kompletne sprzęgło wymień tej samej firmy co dwumas w skład kompletnego sprzęgła wchodzi tarcza, docisk i łożysko oporowe (bynajmniej takie łożysko jest w zestawach do 1.9TDI). dzięki wam za rady , wiem ze najlepiej zmienić komplet ale nie jest to takie proste jak wynika z linku niżej ( dzięki rikardo ) sachs odpada a z LuK dostępne jest tylko kolo bo sprzęgieł do tego motoru jeszcze nie robią wiec nie ma jak wymienić kompletu.Dwa to tak jak niektórzy wiedza auto ma nowy silnik co za tym idzie wszystkie uszczelki , uszczelniacze itp sa nowe zastawia mnie tylko na ile profesjonalna była ta naprawa skoro nie sprawdzili tego kola mając je na wierzchu ( o ile sie okarze ze to ona jest przyczyna tych wibracji na co ogromnie liczę ) wiec jedyna opcja jak widać to komplet z ASO za jedyne 3200 zl i to kwotę bym jeszcze przeżył natomiast wyglada na to ze w Polsce A4 2.0 TDI jest tak rzadkim samochodem ( co najmniej jak RS4 ) ze oczywiście nie ma tego zestawu w centralnym magazynie wiec trzeba go zamawiać z 2 tyg. wyprzedzeniem ( zastanawiam sie tylko co jest na tym magazynie - wycieraczki ? ) Trzecia kwestia jest taka ze wydalem na to auto 150 tys złotych ( takie sa ceny aut tu gdzie mieszkam ) i nie mam zamiaru dokładać do niego ani złotówki więcej niż to jest konieczne bo che go po prostu w przyszłym roku sprzedać.Zastanawiajacy tylko jest fakt ze jak kupiłem auto to miało jeszcze 2,5 miesiąca gwarancji i było w perfekcyjnym stanie ( jechałem tez innymi A4 i stan tego auta był zdecydowanie najlepszy ) a wszystkie jaja zaczęły sie jakiś miesiąca po upływie gwarancji
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się