kqba Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Jestem obecnie w Warszawie i usłyszałem że szumi mi z tyłu przy hamowaniu. Okazało się ze w tylnym lewym kole skończył się klocek zewnętrzny. Mogę tak jeszcze pojeździć czy koniecznie muszę go wymienić? Najgorsze ze do wymiany mam cały tylny komplet z tarczami a teraz przez długi weekend ciężko będzie to zrobić.
--Rafcio-- Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Jak masz tarcze i tak do wymiany, to ja bym nie łapał duzych predkosci i starał się częsciej hamować silnikiem
marasekm Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Hamując blachą możesz sobie zniszczyć alusy. Rozgrzane opiłku metalu wtopią się w lakier na feldze.
sebul Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Ostroznie mozesz jezdzic Ale zrob jak najszybciej Mi tez sie tak skonczyly klocki i chwile jeszcze jezdzilem....pozniej przy wymianie musialem tarcze wybijac mlotkiem , kolo 20 minut walenia mlotkiem w jedna tarcze bylo ;]
_quattro_ Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Okazało się ze w tylnym lewym kole skończył się klocek zewnętrzny. Jak można dopuścić do takiej sytuacji?
kqba Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Hmm. On się raczej nie skończył, tylko rozleciał, bo w drugim kole jest ok. Jechałem dosyć szybko i miałem kilka mocniejszych hamowań. Klocki mają juz parę lat. Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Musisz tez zająć się zaciskami i jarzmami
kqba Opublikowano 2 Maja 2016 Autor Opublikowano 2 Maja 2016 Jest jakiś sposób wyjecia segera z tylnego zacisku, jeżeli nie dysponuję wygietymi szczypcami? Jakie to są tarcze, 245 czy 255? https://goo.gl/photos/NjyrYL24Hx7VfW8C6 Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 (edytowane) Nie wyciagniesz Tarcze 245 Edytowane 2 Maja 2016 przez Dev
marasekm Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 Możesz spróbować wyciągnąć śrubokrętami, ale nerwicy można dostać przy tym.
kqba Opublikowano 2 Maja 2016 Autor Opublikowano 2 Maja 2016 (edytowane) Na poprzedniej stronie była gadka o tym. prosiłeś o zdjęcie tarczy. jak wrzuciłem to się uśmiałeś i kazałeś patrzeć dokładnie na zdjęcie. Pisałem że nic tam niepokojącego nie widzę i żebyś powiedział co ty tam widzisz i cisza Dzięki. Bez szczypcow nawet nie będę próbował bo wiem jakie to cholerstwo. edit____ Dojechałem bez problemów. Teraz trzeba zrobić zakupy. Tarcze i klocki wezmę chyba Ferodo, ale mam jeszcze kilka pytań: 1. Jaki smar do tłoczka prowadnic: miedziany, Plastilube ATE czy jeszcze coś innego? 2. Zestaw naprawczy kupić z tłoczkiem, czy same gumki? 3. Czy klucz do segera wystarczy wygięty długości 50mm firmy Bass? Płyn mam ATE SL6. Edytowane 3 Maja 2016 przez kqba
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się