SOKOŁW3A Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 Witam Trzy miesiące temu regenerowałem głowice do bex'a. Niestety spawana była na dwóch pierwszych cylindrach podobno w 7 miejscach. Ostatnio objawy pękniętej głowicy wróciły: spadek płyny chłodniczego, siwy dym po odpaleniu na zimnym i wypadanie zapłonów oraz telepanie budą i nie trzymanie stałych obrotów silnika na zimnym rozruchu. Gwarancja na głowicę opiewa na spawy wykonane przez firmę natomiast tak sobie myślę że po wielokrotnym spawaniu te naprężenia mogły się gdzieś rozejść i znów pękła, a że spawy będą najmocniejsze więc musiała pęknąć w kolejnym słabym punkcie i tym samym reklamacja nie będzie uwzględniona. Czytałem tutaj że głowica od bfb pasuje. Ale czy na pewno? I czy bez przeróbek? Mechanik powiedział że przykładali taką i niestety nie pasowała. Robił ktoś zabieg wymiany z bex'a na bfb? Jeśli tak to macie kogoś sprawdzonego do polecenia w lublinie lub warszawie? Albo dostęp do zdrowych głowic? Sama głowica niestety nie ma grubych ścianek co uważam jest minusem, ponieważ struktura nie jest w stanie przenosić większych naprężeń. Do tego najprawdopodobniej moja została przegrzana przez poprzedniego wlasciciela ktory nie dopilnowal aby krociec przy chlodnicy nie puszczal plynu. Prośba o pomoc ! Bujam się z tematem już prawie rok.
kawowy19 Opublikowano 10 Maja 2016 Opublikowano 10 Maja 2016 skoro do bfb pasuje z bex to na odwrót też, jest taka samo w obu. ja szukałem AWT z passka b5 fl - dużo tańsza. Kupiona, sprawdzona, zrobiona i założona. Pasuje avj, amb i inne z wyjściem na egr z tyłu.
SOKOŁW3A Opublikowano 11 Maja 2016 Autor Opublikowano 11 Maja 2016 Macie może kogoś w lublinie albo warszawie do polecenia kto już robił tzn zamieniał głowice? skoro do bfb pasuje z bex to na odwrót też, jest taka samo w obu. ja szukałem AWT z passka b5 fl - dużo tańsza. Kupiona, sprawdzona, zrobiona i założona. Pasuje avj, amb i inne z wyjściem na egr z tyłu. długo juz jezdzisz na tej awt? jak z mocą silnika po takiej zmianie ? Macie może kogoś w lublinie albo warszawie do polecenia kto już robił tzn zamieniał głowice? skoro do bfb pasuje z bex to na odwrót też, jest taka samo w obu. ja szukałem AWT z passka b5 fl - dużo tańsza. Kupiona, sprawdzona, zrobiona i założona. Pasuje avj, amb i inne z wyjściem na egr z tyłu. długo juz jezdzisz na tej awt? jak z mocą silnika po takiej zmianie ? robiles jakies przerobki w awt?czy pasuje od ręki?
otis89 Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 (edytowane) awt z paska pasuje plug&play ja mam z apu i tez pasuje tylko wywaliłem sai Edytowane 11 Maja 2016 przez otis89
kawowy19 Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 pasuje od ręki. Tak naprawdę każda która ma wyjście na egr z tyłu.Można założyć bez egr ale trzeba usunąć układ sai. Z mocą jest wsio okey bo to te same głowice
SOKOŁW3A Opublikowano 12 Maja 2016 Autor Opublikowano 12 Maja 2016 awt z paska pasuje plug&play ja mam z apu i tez pasuje tylko wywaliłem sai Długo na niej jeździsz? pasuje od ręki. Tak naprawdę każda która ma wyjście na egr z tyłu. Można założyć bez egr ale trzeba usunąć układ sai. Z mocą jest wsio okey bo to te same głowice Ile już na niej jeździsz?
kawowy19 Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 To kolegi auto, jeździ jakiś miesiąc może dłużej. Ale co to zmienia?
SOKOŁW3A Opublikowano 13 Maja 2016 Autor Opublikowano 13 Maja 2016 To kolegi auto, jeździ jakiś miesiąc może dłużej. Ale co to zmienia? chodzi mi jak się sprawuje, bo różnie może być po takiej zmianie, wystarczy że po zeszlifowaniu głowicy i dopasowaniu do bloku jest różnica stopnia w kącie i zaraz będzie klops sam robił?
azure Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Dramatyzujesz... jak potrzebujesz to kup odpowiednią, daj do obróbki i zamontuj. Nie szukaj dziury w całym.
kawowy19 Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Ewidentnie szukasz dziury w całym. Robiłem to z nim. I tak musisz dać do szlifierza używaną głowicę czy to AWT czy inna żeby sprawdził szczelność - no chyba że ryzykujesz całą robotę itd jak sie okaże że dziurawa. A szlifierz jak zrobi dobrze to Ci żadnych kątów nie przestawi. To w BFB czy BEX kąty będą dobrepo szlifie a AWT złe? Zrozum że to są te same głowice. A jeśli chcesz mieć nową to zamów w serwisie.Koszt - detal 13tys zł i będzie po problemie
otis89 Opublikowano 14 Maja 2016 Opublikowano 14 Maja 2016 Jak wyżej pisali nic się nie zmieni , u mnie apu śmiga już jakieś 7 tysi i nic się nie dzieje jedynie czasami zapali się mil od sai bo nie wywalone z softu. Zakładaj tą z awt tylko od razu zrób ją na tip top i ciesz się jazdą. 1
SOKOŁW3A Opublikowano 18 Maja 2016 Autor Opublikowano 18 Maja 2016 No to mnie namówiliście jeśli będę robić, bo na razie falowanie obrotów ustało, płynu w turbinie nie ma, muszę sprawdzić elektrykę(cewki świece zmieniane w tamtym roku, przewody sprawdzane)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się