łukasz_S4 Opublikowano 16 Lutego 2007 Opublikowano 16 Lutego 2007 Chcialem dzis dokrecic kola i zerwalem gwint w jednej srubie , i teraz jest problem bo ta sruba nie chce sie odkrecic, sa na to jakies sposoby? co ma teraz zrobic, moge chwilowo jezdzic na 4 srubach? A jak juz jakim cudem uda sie odkrecci to ci wtedy? gwintowac trzeba czy raczej tylko wymian sruby?
marewel Opublikowano 16 Lutego 2007 Opublikowano 16 Lutego 2007 Ja to robie tak:dospawuje cos do urwaniej sruby jakas nakretke i probuja wykrecic az do skutku,ale chyba nie obedzie sie bez wyjecia piasty lub jezeli to przednie kolo to chociaz sama tarcze.Bo na 4 to bym nie jezdzi raczej chociaz kiedys przyszczem jezdzilem na 2 bo 2 zerwalem no ale to nie ta moc :biggrin:
szogun0 Opublikowano 16 Lutego 2007 Opublikowano 16 Lutego 2007 Jak zerwałeś gwint na śrubie to pół biedy. Gorzej jeśli nie ma gwintu w piaście. Zdemontować koło i próbować wykręcić śrubę.
wiki Opublikowano 16 Lutego 2007 Opublikowano 16 Lutego 2007 tylko jak zdejmie jak nie może jej wyjąć , obstawiam że gwint na śrubie poszedł bo jest wykonana ze słabszego materiału no ale wszystko się może zdażyć .... odkreć pozostałe i unieś koło tak żeby ta śruba była pod katem i wtedy sprubój ja wykręcic może załapie
łukasz_S4 Opublikowano 16 Lutego 2007 Autor Opublikowano 16 Lutego 2007 Śruba odkręcona i prawdopodobnie gwint zerwany na piascie bo nie chce sie wkrecic dobra śruba w ten otwór. W poniedzialek sprobuje przegwintowac ale takim samym rozmiarem jak sruba, jak nic z tego nie wyjdzie to bede musial kupic piaste, dzwoniłem do seriwsu i koszt takiej czasci to 490 zl. Mam nadzieje ze nic sie nei stanie jak przejade na 4 srubach jakiesa 150 km?
wiki Opublikowano 16 Lutego 2007 Opublikowano 16 Lutego 2007 nic sie nie stanie, tylko nie szalej ....
Goran Opublikowano 20 Lutego 2007 Opublikowano 20 Lutego 2007 Jeśli znasz jakiegoś dobrego tokarza to jedź do niego może coś poradzi tylko piaste będziesz musiał wyjąć. Można to rozwiercić, nagwintować, zrobić przejściówkę (coś w kształcie obrączki z zewnąrz i od środka gwint) póżniej ją wkręcić (zaspawać i oszlifować)- namieszałem troche nie wiem czy coś z tego zrozumiałeś. Ale tan zabieg co wyżej napisałem jest czasochłonny i może Cie wyjść tyle samo co kupno używanej piasty. Można to zaspawać i przegwintować tylko nie wiem czy gwint na spawie będzie miał odpowiedznią twardość. http://moto.allegro.pl/item166864595_piasta_vw_passat_b5_audi_a4_1_9_tdi_110ps.html Tu masz przykładowe piasty i jeszcze Ci zostanie gratów :smile: . Myśle żę to lepsze rozwiązanie. Poszukaj na allegro jest troche tego na części, coś znajdziesz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się