Ddarecki Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 Witam. Kilka dni temu wymieniali mi w warsztacie odmę olejową oraz czwórnik. Po tym zabiegu konkretnie dziś zauważyłem, że bagnet olejowy wychodzi razem z rurką osłonową. Na rurce widoczny jest zatrzask, ale nie wiem gdzie był on zaczepiony. Jak zamocować tę rurkę, gdzie jest jej mocowanie? Przy kolektorze nic nie ma czyżby coś zgubili przy wymianie odmy? Byłbym wdzięczny za jakąś podpowiedź.
Bilder Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 Tzn rurka olejowa w którą wchodzi bagnet od poziomu oleju, mocuje się na wcisk czyli wciskasz do końca i ma siedzieć (on ma w środku takie ząbki które zapobiegają obracaniu się ) Zatrzask? czy trytrytka? jeśli chodzi ci o to to prawdopodobnie na samym dole miało funkcję z ciśnięcia rurki. To takie moje domysły
Ddarecki Opublikowano 12 Maja 2016 Autor Opublikowano 12 Maja 2016 (edytowane) Tzn rurka olejowa w którą wchodzi bagnet od poziomu oleju, mocuje się na wcisk czyli wciskasz do końca i ma siedzieć (on ma w środku takie ząbki które zapobiegają obracaniu się ) Zatrzask? czy trytrytka? jeśli chodzi ci o to to prawdopodobnie na samym dole miało funkcję z ciśnięcia rurki. To takie moje domysły Rurka ma widoczny zatrzask który jak się domyślam powinien powinien być z czymś połączony wtedy rurka nie będzie się obracać ani wyłazić ponad kolektor przy wyciąganiu bagnetu. Problem w tym że ja nigdzie nie widzę punktu zaczepienia dla tego uchwytu. Widziałem w innym poście gdzie się to mocuje ale był to inny silnik. Mocowanie było do wystającego metalowego ramienia korpusu silnika. Edytowane 12 Maja 2016 przez Ddarecki
maru Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Mam ten sam problem. Brakuje elementu,takiego płaskiego który jest zamocowany bodajże od spodu kolektora a rurka do niego. Gdzies na fotkach widziałem. To taka duża płaska jakby podkladka chyba z tworzywa :-/ Partacze Ci to zgubili pewnie tak jak i mnie.
Ddarecki Opublikowano 14 Maja 2016 Autor Opublikowano 14 Maja 2016 (edytowane) Mam ten sam problem. Brakuje elementu,takiego płaskiego który jest zamocowany bodajże od spodu kolektora a rurka do niego. Gdzies na fotkach widziałem. To taka duża płaska jakby podkladka chyba z tworzywa :-/ Partacze Ci to zgubili pewnie tak jak i mnie. Masz rację. Faktycznie widziałem coś takiego na jakimś zdjęciu. Ten element montuje się chyba w miejscu gdzie wystaje bagnet z kolektora. Płaski, kształtem dopasowany do wycięcia w kolektorze. Dzięki za podpowiedź. Zapytam o to w ASO. Nowa rurka kosztuje u nich po rabacie 22zł więc to "coś" chyba nie wiele więcej . Ale powiem szczerze że pytałem w serwisie jak mocuje się tę rurkę i nie wiedzieli!!!!! Z rysunków na którym była rurka nie wynikało jakie ma zamocowanie. https://www.kupsito.sk/i/5521619781/BAGNET_MIARKA_OLEJU_AUDI_A4_B6_2.0_ALT Powyżej foto z tym brakującym elementem. Serdeczne dzięki za trafną podpowiedź. Pozdrawiam . Edytowane 14 Maja 2016 przez Ddarecki
em0t Opublikowano 14 Maja 2016 Opublikowano 14 Maja 2016 Możliwe ze macie to oblamane sam mam to ulamane ale bagnet sztywno się trzyma nawet ostatnio ta rurkę wymieniałem bo mi się połamala. Wystarczy to dobrze wcisnąć
Ddarecki Opublikowano 19 Maja 2016 Autor Opublikowano 19 Maja 2016 (edytowane) Udało mi się kupić tę brakująca część ale powiem szczerze że nie mam teraz pomysłu jak ją wcisnąć pod kolektor. Numer części to : 06B 103 705. Jest to gumowa dość gruba podkładka z wycięciem dopasowanym do rurki olejowej - widoczna na foto powyżej. Od góry nijak wcisnąć się tego nie da. Od spodu mało miejsca. Może ma ktoś pomysł jak to zamontować nie ruszając kolektora?? Edytowane 19 Maja 2016 przez Ddarecki 1
Hagi999 Opublikowano 4 Lipca 2017 Opublikowano 4 Lipca 2017 Witam, poszukuje tej części czy ktoś posiada nazwę i zdjęcie tej cześci , numer ponieważ te co tutaj są podane nie działają już wygasły, natomiast nr ten co podał kolega Ddarecki nie działa nie wyskakuje ta część licze na szbką odpowiedź
A4b620 Opublikowano 26 Września 2017 Opublikowano 26 Września 2017 U mnie własnie nastąpiło załamanie dzisiaj całości i chce kupić do alta zamiennik bo do Aso trochę daleko.
W.W. Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Ale co dalej? Załamanie nastąpiło.Jakie? Nerwowe czy pogody ,dokończyłeś to składać,czy coś nie tak poszło.Gdybyś był jeszcze tu kiedyś,to napisz kilka słów jak wcisnąłeś tę rurkę-lejekmiarki czy tam bagnetu oleju,w swoim ALT. Dałeś radę sam,czy poddałeś się i musialeś do ASO z tm iść.Napewno warto dokończyć.Pozdro!
MasterCX Opublikowano 13 Czerwca 2019 Opublikowano 13 Czerwca 2019 Dzisiaj postanowiłem wymienić rurkę od banetu gdyż się ułamała, nie spodziewałem się jednak ze po wyjęciu starej zobaczę taką prowizorkę jakiś "MAGIK" zamiast wymienić rurkę poprostu ją skleił Izolacją czarną. Fotka poniżej
Kemysz79 Opublikowano 12 Października 2022 Opublikowano 12 Października 2022 Jak się do tego zabrałeś??
Kemysz79 Opublikowano 12 Października 2022 Opublikowano 12 Października 2022 Jak wyciągnołeś element który stabilizuję lejek? Demontaż kolektora??
Kemysz79 Opublikowano 12 Października 2022 Opublikowano 12 Października 2022 Za chiny nie mogę znaleźć instrukcji ani filmu do ALT. Jest Pan jedyną nadzieją. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się