Tomasz Krajewski Opublikowano 20 Listopada 2017 Autor Opublikowano 20 Listopada 2017 16 minut temu, Gibons napisał: trzeba wypiac weza z niej i zapetlic i wtedy zobaczysz czy ubywa plynu. Jezeli nie tzn ze gdzies w srodku jest nieszczelna skoro na zewnatrz nie ma wycieku. Kup male miedziane kolanko do wody za 2zl i zepnij weze. Ja tak zrobilem Znaczy wypiąć chłodniczkę spalin tak? I puścić obieg bez niej? A ona nie musi chłodzić? Będzie ok bez niej? Chyba od czegoś jest nie?
Gibons Opublikowano 20 Listopada 2017 Opublikowano 20 Listopada 2017 (edytowane) 7 minut temu, Tomasz Krajewski napisał: Znaczy wypiąć chłodniczkę spalin tak? I puścić obieg bez niej? A ona nie musi chłodzić? Będzie ok bez niej? Chyba od czegoś jest nie? Nic się nie stanie. Ja jeździłem 2dni tak i tak zdiagnozowałem że to to. Płynu przestało ubywać. Wymieniłem chłodniczkę i był spokój. Jak coś to mam taką do caga tanio sprzedam. Sprawdź też czy nie masz zapowietrzonego układu będzie widać w zbiorniczku lub czy nie jest płyn tłusty. Edytowane 20 Listopada 2017 przez Gibons
Tomasz Krajewski Opublikowano 21 Listopada 2017 Autor Opublikowano 21 Listopada 2017 Ok, doczytałem. Faktycznie, poza dłuższym grzaniem kabiny nic się nie stanie. 8 godzin temu, Gibons napisał: Sprawdź też czy nie masz zapowietrzonego układu będzie widać w zbiorniczku lub czy nie jest płyn tłusty. Płyn tłusty nie jest. Ale nie jest też czysty. Leję ten G12. Na fotach, w necie, to nieraz te zbiorniczki aż w oczy łupią tym kolorem, jak np. tutaj: A u mnie jest to duuużo bardziej szare. Widać zabarwienie na różowo, ale daleko to od tego zdjęcia. A jak sprawdzić, czy układ jest zapowietrzony po zbiorniczku?
Gibons Opublikowano 21 Listopada 2017 Opublikowano 21 Listopada 2017 1 godzinę temu, Tomasz Krajewski napisał: Ok, doczytałem. Faktycznie, poza dłuższym grzaniem kabiny nic się nie stanie. Płyn tłusty nie jest. Ale nie jest też czysty. Leję ten G12. Na fotach, w necie, to nieraz te zbiorniczki aż w oczy łupią tym kolorem, jak np. tutaj: A u mnie jest to duuużo bardziej szare. Widać zabarwienie na różowo, ale daleko to od tego zdjęcia. A jak sprawdzić, czy układ jest zapowietrzony po zbiorniczku? Widać czy bąble idą
bodas Opublikowano 21 Listopada 2017 Opublikowano 21 Listopada 2017 Odnośnie uślizgiwania kół przy maks skręcie na parkingach podziemnych to norma. Konsultowałem z kolegą z forum i ma to samo. U mojego szanownego taty w a6 c6 q też występuje to zjawisko. Ps. Odnośnie tego przyspieszenia i wrażeń z jazdy to masz rację, ale dochodzą jeszcze straty i opory. I tak kiedyś przez to prawie dostałem baty od kumpla z a4 b8 limo (CAGA) multitronic po chipie. Na papierze powinienem go zawstydzić bez mrugnięcia, ale jak widać straty na wale plus masa plus szersze i cięższe koło zniwelowały te różnice Quattro to torsen i u mnie powyżej 3 biegu zabiera sporo wigoru
Tomasz Krajewski Opublikowano 21 Listopada 2017 Autor Opublikowano 21 Listopada 2017 13 godzin temu, Gibons napisał: Widać czy bąble idą Bąbli na szczęście nie ma. Jutro zrobię obejście chłodnicy spalin. Dzięki za nowy trop 6 godzin temu, bodas napisał: Odnośnie uślizgiwania kół przy maks skręcie na parkingach podziemnych to norma Ok, powiedzmy, że się przyzwyczaję 6 godzin temu, bodas napisał: Odnośnie tego przyspieszenia i wrażeń z jazdy to masz rację, ale dochodzą jeszcze straty i opory. I tak kiedyś przez to prawie dostałem baty od kumpla z a4 b8 limo (CAGA) multitronic po chipie. Na papierze powinienem go zawstydzić bez mrugnięcia, ale jak widać straty na wale plus masa plus szersze i cięższe koło zniwelowały te różnice Dzięki za szczere info i potwierdzenie moich przypuszczeń
Norbas Opublikowano 21 Listopada 2017 Opublikowano 21 Listopada 2017 W dniu 20.11.2017 o 22:21, Tomasz Krajewski napisał: Znaczy wypiąć chłodniczkę spalin tak? I puścić obieg bez niej? A ona nie musi chłodzić? Będzie ok bez niej? Chyba od czegoś jest nie? Niektórzy zamiast wymienić jeżdżą na zaślepionej chłodnicy przez dłuższy czas... nie wiem jak to się ma przy dpf. Jak kilka dni w ramach testu będziesz jeździł nic się nie stanie. Kolejny mądry wymysł ekologiczny
Tomasz Krajewski Opublikowano 24 Listopada 2017 Autor Opublikowano 24 Listopada 2017 W dniu 4.11.2017 o 22:12, czarek76 napisał: Tu Aliexpress można zamówić za grosze https://pl.aliexpress.com/item/cabin-filter-for-2009-Audi-A4L-2-0L-B8-Air-conditioned-OEM-8KD819441-ST245/32693376068.html Dzięki za linka. Filtr przyjechał, założony, siedzi "w miarę". Rozumiem, że tą oryginalną kratkę trzeba sobie gdzieś schować, bo nie da się jednego i drugiego jednocześnie. Pierwszy zakup na ali. Działa
Tomasz Krajewski Opublikowano 25 Listopada 2017 Autor Opublikowano 25 Listopada 2017 Sobota sobotą, rzeźbić trzeba. Poległem na temacie pominięcia chłodnicy spalin. Jakkolwiek wąż nr 2 ze zdjęcia zszedł dosyć łatwo, to nie mogłem ściągnąć węża nr 1. W ogóle to dobre węże chce połączyć? Oczywiście zapomniałem spuścić ciśnienie z układu przez odkręcenie korka, więc jak wypiąłem węża to wszystko zalałem płynem chłodniczym Ale nie o tym chciałem. Uzupełniając płyn zauważyłem, że mój zbiorniczek na płyn jest mało przeźroczysty. Tak jakby był mega brudny od środka. W zasadzie stojąc przed autem nie widać poziomu, trzeba spojrzeć z boku. Też tak macie?
zabiello Opublikowano 25 Listopada 2017 Opublikowano 25 Listopada 2017 2 godziny temu, Tomasz Krajewski napisał: Też tak macie? Nie. U mnie widać normalnie z każdej strony.
Tomasz Krajewski Opublikowano 27 Listopada 2017 Autor Opublikowano 27 Listopada 2017 (edytowane) Ostatnio same problemy wrzucam. Nie samym serwisem Audi żyje. Fotka zlotowa Edytowane 27 Listopada 2017 przez Tomasz Krajewski
Tomasz Krajewski Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Auto będzie niedługo na sprzedaż, zamawiam Golfa GTI
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się