Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Avant CAGA, heble S5 345/330, zawias Eibach Bilstein B12, 176KM


Tomasz Krajewski

Rekomendowane odpowiedzi

23 godziny temu, Tomasz Krajewski napisał:

Twierdzi też, że wymiana turbo na CAHA nie ma sensu bo ma "słaby dół" i wtryski nie dadzą rady więcej niż zrobi na turbinie od CAGA. A na CAGA 180KM i 400Nm ponoć bez problemów.

Nie wiem co autor wypowiedzi miał na myśli ale chyba nigdy nie miał takiego auto z turbina CAHA :) 

Wykres po wymianie Turbo na CAHA + nowy program

15audi.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, l.e.s.t.e.r napisał:

Wykres po wymianie Turbo na CAHA + nowy program

Ale żeś się podłożył pod pytania ;). A robiłeś program na oryginalnym turbo? W sensie rozkminiam ile byś miał, gdyby turbo nie wymienić. I jakie miałeś oryginalnie? Możesz jakoś wrzucić lepszej jakości ten wykres? R-Performance to jest to samo co sławny Rogal?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Tomasz Krajewski napisał:

Ale żeś się podłożył pod pytania ;). A robiłeś program na oryginalnym turbo? W sensie rozkminiam ile byś miał, gdyby turbo nie wymienić. I jakie miałeś oryginalnie? Możesz jakoś wrzucić lepszej jakości ten wykres? R-Performance to jest to samo co sławny Rogal?

 

rperformers.jpg

Tak, Rogal=Rperformance. Robiłem najpier u niego program na seryjnym turbo, wykresu niestety nie mam ale pamiętam że porównywałem te wykresy i na turo CAHA auto w okolicach 2000Rpm miało 30Hp więcej. Różnica jest naprawę mega i jak masz wolne $$$ to się nie zastanawiaj nawet bo lepiej zrobić raz a dobrze, niż tak jak ja , program na 180Hp, po wymianie CAHA i stare sprzęgło coś koło 208Hp i po wymianie sprzęgła program na 220Hp. Za każdym razem trzeba becelować.

Tylko odrazu załaduj IC od 3.0 TDI.

 

Edytowane przez l.e.s.t.e.r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Może dlatego właśnie twierdzi, żeby robić program na org. Jak powiem, że mi za mało to powie, żeby modzić dalej i drugi raz podjechać. 2x kasa

A ten szary wykres to nie jest właśnie na wcześniejszym turbo? Bo nie widzę opisu legendy na foto. 

Swoją drogą czytam Twój wątek. Na razie druga strona. Kozacki wygląd Ci wyszedł :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Tomasz Krajewski napisał:

Dzięki. Może dlatego właśnie twierdzi, żeby robić program na org. Jak powiem, że mi za mało to powie, żeby modzić dalej i drugi raz podjechać. 2x kasa

A ten szary wykres to nie jest właśnie na wcześniejszym turbo? Bo nie widzę opisu legendy na foto. 

Swoją drogą czytam Twój wątek. Na razie druga strona. Kozacki wygląd Ci wyszedł :)

To szare to chyba było to co wyszło po założeniu turbo CAHA i programu poprzedniego.

Twój furacz też przeszedł już niezła metamorfozę ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu ‎29‎.‎09‎.‎2017 o 22:17, Tomasz Krajewski napisał:

Dzięki. Może dlatego właśnie twierdzi, żeby robić program na org. Jak powiem, że mi za mało to powie, żeby modzić dalej i drugi raz podjechać. 2x kasa

A ten szary wykres to nie jest właśnie na wcześniejszym turbo? Bo nie widzę opisu legendy na foto. 

Swoją drogą czytam Twój wątek. Na razie druga strona. Kozacki wygląd Ci wyszedł :)

Tutaj masz moj wykres na ori osprzecie, 143km. Akurat u mnie zdrowa seria wyszla, mialem wtedy cos okolo 160k nalatane

5ar26g3e.jpg

Edytowane przez Kooga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopalilem DPFa kolejny raz i jest roznica. I widze ja nie tylko ja, ale i moja kobieta. Podejrzewam, ze kilka koni wrocilo.

Z tego co widze wymiana turbiny dorzuca ok 20 koni. Trzeba to teraz przeliczyc. Sam prog to 1400 zl za 40 koni. Wymiana turbo, IC, wyjdzie kolejne 1,5 tys za 20 KM. Pytanie na ile odczuje, czy warto itd. Najlepiej, jakbymsie przejechal taka 180KM i taka 200KM i porownal osobiscie ;)

Troche licze na to, ze mi turbo padnie i sie problem sam rozwiaze :P

I mam troche obawy co do zakupu turbo. Nowe firmy 3K 2600 zl. Regenerowane uzywki na allegro 950. Jest jakis sprawdzony przez forumowiczow sprzedawca turbo CAHA?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Tomasz Krajewski napisał:

Na serii CAGA miales 148 koni? :o

 

Tak, i 23Nm wiecej niz fabryka mowi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Się już na chipa umawiałem, ale zawiozłem w międzyczasie felgi do renowacji i d*pa. Okazało się, że pod tą farbą jest szpachla, być może i jeden spaw (niepewne bo przez farbę słabo widać), powierzchnia średnio równa, jedna felga pogięta, jedna guma z wybrzuszeniem, druga dziurawa.... generalnie masakra na masakrze :facepalm:. Ktoś styrane felgi zrobił na sztukę, później zamalował sprayem, później znowuż porysował i... to właśnie miałem wrzucić na zimę :mellow:

Siedzę i kminię, czy to sprzedać dalej i szukać czegoś innego, skrobać co jest i patrzeć co pod spodem, czy założyć tak jak jest i szukać na kolejną zimę dopiero czegoś dobrego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomotali, trochę poprawili. Ale chyba mam niedosyt. Mogłem kłaść od razu turbo z CAHA. Niedługo będę miał możliwość przejechania się 2.0TDI z CAHA z wywalonym DPF itd forumowego kolegi to porównam. 

Nie powiem, że żałuje, ale jest jakiś niedosyt. Spodziewałem się... większej różnicy. Fakt, jest inaczej. Auto wydaje się jakby lżejsze o 200-300 kg. Jeździ żwawiej. Najbardziej widać różnicę powyżej 80 km/h. Redukcja przy 120km/h do czwórki budzi auto i jeszcze przyspiesza (wcześniej się co najwyżej rozpędzało). Ale to ciągle to samo auto :(. Chyba trzeba szykować się do zmiany na benzyniaka ;)

Może marudzę. Ale np. wymiana zawieszenia zmieniła auto nie do poznania. Ciągle uważam, że zawieszenie to najlepszy mod tego auta. Chip to taka trochę kosmetyka. 

22712597_10214916873381116_3610956813404900445_o.jpg

22769964_10214916873341115_8975129209890447770_o.jpg

22712556_10214916873301114_8964744313253056068_o.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1,4 tyś

Winter is coming :)

Projektu koła na zimę ciąg dalszy. Felgi po wypiaskowaniu okazały się całkiem ładne. Oczywiście nie były spawane/naprawiane. Rant do delikatnego uzupełnienia, ale jak z nimi skończę to będą ładniejsze niż nowe :)

IMAG5229.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.10.2017 o 19:52, Tomasz Krajewski napisał:

Nie powiem, że żałuje, ale jest jakiś niedosyt. Spodziewałem się... większej różnicy. Fakt, jest inaczej. Auto wydaje się jakby lżejsze o 200-300 kg. Jeździ żwawiej. Najbardziej widać różnicę powyżej 80 km/h. Redukcja przy 120km/h do czwórki budzi auto i jeszcze przyspiesza (wcześniej się co najwyżej rozpędzało). Ale to ciągle to samo auto :(. Chyba trzeba szykować się do zmiany na benzyniaka ;)

Obij sprzeglo kevlarem lub Sachs Performance + dobra turbawka GTB2260VKLR albo chociaz 2060VKLR i zaufaj ze nie poznasz juz tego auta :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, golden87 napisał:

Obij sprzeglo kevlarem lub Sachs Performance + dobra turbawka GTB2260VKLR

Inspirujesz, inspirujesz ;). Na szybko przejrzałem info. Wychodzi, że bez modyfikacji układu paliwowego da się wyciągnąć 260KM i około 500 Nm. 

Ale mało informacji na ten temat tak na szybko. Nie ma nic o tym, czy ktoś to robił bez modyfikacji za silnikiem, co z chłodzeniem (ic) itd. Ale jest o czym czytać w te długie jesienne wieczory ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak znajdziesz dobre miejsce na obicie sprzegla kevlarem w lodzi to chetnie tez sie tam wybiore jak sie w koncu czas znajdzie ;)
Dobra decyzja z wyrzuceniem automatu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, OficeR napisał:

Jak znajdziesz dobre miejsce na obicie sprzegla kevlarem w lodzi to chetnie tez sie tam wybiore jak sie w koncu czas znajdzie ;)
Dobra decyzja z wyrzuceniem automatu

Dobrze obijaja w Mak-Land ale to pewnie wysyłkowo... Natomiast zeby w pełni wykorzystać moc wiekszego turbo bez zmiany docisku się nie obędzie.

Jesli chodzi o FMIC, to wiadomo, jak chcesz zeby latem z 250 nie robilo sie 200 kucy, to powinien byc, i to najlepiej zamontowac przy montazu turbo.
Jest na allegro jeden docisk Sachs Performance w bdb cenie, akurat pod Twój silnik CR, gdyby było pod PD już by do mnie jechało...

Kolega DanielStol w watku B7 wlozyl do swojego 2.0 TDI GTB2060VKLR i wrzucil filmik nawet bez strojenia to calkiem przyjemnie to jezdzi :-)
Powiem tak, miałem GTB2260VK (nawet nie VKLR w passacie 1.9 TDI)... było miodnie...
Tu przykład.... na VKLR byłoby jeszcze mocniej:

https://www.facebook.com/CzarnySleeper/videos/445438445789536/

 

Edytowane przez golden87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...