bobersky Opublikowano 14 Maja 2016 Opublikowano 14 Maja 2016 Witam. Kumpel kupił samochód A4 B5 1.9 90KM 1996 rok. Auto nie jedzie jak powinno. Turbo ładuje 0.3B. Czujnik N75 cyka po podaniu 12V. Omijaliśmy też N75 na przewodach i nic nie dało. Sztanga przy przygazowaniu nie rusza sie, pod wpływem strzykawki 100ml sztanga rusza sie o jakieś centymetr, pod ręka chodzi cięzko. Na VCDS wywala błąd 00575 Intake Manifold Pressure, Control Differnce, co też mogłoby wskazywać, że to map sensor, ale patrzyłem i od intercoolera do kolektora nie widzę, żadnej czujnika. Rura od turbo do (chłodnicy? nie jestem pewien) jest cała w oleju i brudzie. Może to wskazywać na turbo? Auto nie ma żadnego notlaufa, po prostu nie jedzie od samego dołu.
Hezen Opublikowano 14 Maja 2016 Opublikowano 14 Maja 2016 Sztanga powinna się ruszać na jakieś 2 cm Czujnik doładowania jest w ecu - czarna puszka na podszybiu. Do sprawdzenia wężyki układu podciśnienia. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
marko777i Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 wstawi logi i wtedy będzie można coś gdybać, na pewno M75 do sprawdzenia, przepływka, turbo i tak dalej
bobersky Opublikowano 22 Maja 2016 Autor Opublikowano 22 Maja 2016 (edytowane) Problem rozwiązany. Okazało się, że gumowy element (rura) dolotu był dziurawy od dołu, z boku było widać tylko małą dziurkę, a od dołu był rozerwany po całości. Teraz turbo ładuje tyle ile powinno Także podsumowanie- kumpel kupił praktycznie wolnossącego diesla, jedna sobota na szukanie usterki, czteropak piwa i 18zł za rure z przesyłką i minuta wymiany Edytowane 22 Maja 2016 przez bobersky
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się