Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 BEX] 1.8T Quattro Avant S-Line Plus RED LY3J by 314TeR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wycieraczki kupywałem teraz w styczniu z Valeo do swojego bex.

Opublikowano (edytowane)

Nigdy więcej zamienników - przerobiłem to w A6 (te same ramiona i wycieraczki co w A4) kiedy na autostradzie dopadła mnie porządna ulewa. Finał był taki, że musiałem wymienić wycieraczki wraz z przednią szybą, bo się wywijały i wytarły mi na szybie łuki po 90 stopni... a taki rewelacyjny miał być BOSCH.

Firmowe wycieraczki mają inną konstrukcję główki do mocowania z ramion, natomiast fabryczne jakby się "scalają" z ramieniem i mają mniejszą podatność na przekrzywianie.

Edytowane przez 314TeR
Opublikowano

Jak wymieniles zarnik to pewnie za chwile poleca przetwornice. Jak odblosniki w reflektorach? :) Po 200tys nadaja sie do regeneracji :)

Zrob jakies logi auta. Jak w ksiązce nie ma wzmianki o wymianie zaworu DV to już na 100% jest do wymiany. Z przeplywomierzem może być tak samo.

Opublikowano

Wcale nie powiedziane, że zaraz polecą przetwornice. U mnie są już drugie żarniki i wszystko jest oooki :)

Dokładnie zamienniki to jest dobre, ale jak dobrze chodzi. A na większości zaoszczędzonych rzeczy i tak wyda się dwa razy.

Opublikowano

Lewy przedni reflektor był już wymieniony w ASO ~3 lata temu - odbłyśnik ma rewelacyjny, widzę światła w dzień na poprzedzającym mnie aucie. Niestety prawy reflektor ma już wypalony odbłyśnik. Szukam nowego reflektora z poprawionej już serii.

Logów żadnych nie robiłem, nie widziałem na razie potrzeby. Auto pracuje dobrze, być może zrobię jak będę miał czas i wenę.

Opublikowano

Kupiłem wycieraczki Valeo i po kilku miesiacach takie sznyty wodne na szybie zostawiają, że nie wiem co się im stało.

Opublikowano

Ja dziś ogarnąłem do końca temat czujnika położenia pedału sprzęgła - wymieniłem na nowy, oraz ogarnąłem wycieraczki przednie. U mnie źle zbierała kierowcy, okazało się, że trapezowy uchwyt wycieraczki był zastany i musiałem go rozruszać i potraktować WD40. Po założeniu nowych piór wreszcie zbierają idealnie.

Opublikowano

Piękna sztuka kolego aż nie do wiary ze tak utrzymana i ten kolor moj wymarzony az mi chodzą myśli żeby swoją tak przemalować heh :D

a zapytanko bo widze ze troszke przymodzona lusterka i grille masz od s4, i jak jest wsadzony grill w zderzak jest on coś przycinany, czy ten grill troszke odstaje dołem i jak on sie trzyma ?? pytam bo taki sam modzik zrobiłem i żeby wsadzic grill s4 trzeba zmienic ramke z s-line albo rezac zderzak

Pozdrawiam :)

Opublikowano (edytowane)

Nic nie było modyfikowane przeze mnie. Auto z fabryki wyjechało z pakietami S-Line, w tym i z zewnętrznym.

Edytowane przez 314TeR
Opublikowano

za***ista, gratki :kox:

Opublikowano

Wcale nie powiedziane, że zaraz polecą przetwornice. U mnie są już drugie żarniki i wszystko jest oooki :)

Dokładnie zamienniki to jest dobre, ale jak dobrze chodzi. A na większości zaoszczędzonych rzeczy i tak wyda się dwa razy.

Ja w S4 b6 wymieniłem zarniki na philipsa 4800k to po 3 dniach padła jedna a kolejnego następna przetwornica. Po prostu nowa żarówka ma zbyt duże napięcie na tylu letnia przetwornice.

Opublikowano

Wcale nie powiedziane, że zaraz polecą przetwornice. U mnie są już drugie żarniki i wszystko jest oooki :)

Dokładnie zamienniki to jest dobre, ale jak dobrze chodzi. A na większości zaoszczędzonych rzeczy i tak wyda się dwa razy.

Ja w S4 b6 wymieniłem zarniki na philipsa 4800k to po 3 dniach padła jedna a kolejnego następna przetwornica. Po prostu nowa żarówka ma zbyt duże napięcie na tylu letnia przetwornice.

A palniki to oryginały czy oryginalne chińskie? ;)

Nie ma bata aby przetwornica na sprawnym i zalecanym przez producenta palniku wyzionęła ducha... tym bardziej dwie przetwornice w krótkim odstępie czasu. W różnych autach zmieniałem palniki, zawsze na oryginały z pewnego źródła które ma autoryzację producenta, do tego zawsze sprawdzam czy ten palnik jest oryginalny czy oryginalnym chińczykiem i nigdy nie miałem problemu.

Polecam zapoznać się z tym filmikiem i wziąć sobie do serca, że palniki ksenonowe to nie żarówka halogenowa i chińskie oryginały zamiast oszczędności generują koszty.

Opublikowano

Kolego, wlasnie u tego Pana co wysłałeś filmik wymieniałem :). Mam jeszcze gwarancje na te palniki.

Opublikowano

Kolego, wlasnie u tego Pana co wysłałeś filmik wymieniałem :). Mam jeszcze gwarancje na te palniki.

No popatrz... a u mnie działają... nic się nie spaliło... w dwóch innych autach w których wymieniałem palniki na przestrzeni ostatnich paru lat, też jakoś dziwnym trafem przetwornice działają.

Polecam sprawdzić ten "oryginał", bo cudów nie ma. Palnik ma brać 35W i koniec, nie może mniej nie może więcej. Nie ma mowy o tym, że nowy palnik pali przetwornice bo jak to opisałeś:

Po prostu nowa żarówka ma zbyt duże napięcie na tylu letnia przetwornice.

Gdyby tak było, to palone by były wszystkie przetwornice czy to stare czy nowe, co pewnie się dzieje jak żarówki są właśnie "oryginały chińskie". Palniki mają mieć swoje parametry i kropka.

Opublikowano

Szczerze powiedziawszy, nie jest to pierwszy raz kiedy wymieniałem palniki, pierwszy raz takie coś stało sie wlasnie w s4. A od lat przyjeżdżam na wymianę wlasnie do xenon serwis który jest na filmiku. On mi to jakoś profesjonalnie tłumaczył. Ale wymienił mi przetwornice obydwie w cenie 1 bo sam uważał to za ewenement i wszystko swieci jak należy juz dłuższy czas..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...