liquid8p Opublikowano 10 Września 2016 Opublikowano 10 Września 2016 Muszę potwierdzić. W mojej A3 też lepiej Subwoofer dawał niż w A4 B8. Nie mówiąc już o tym że w B&O nie da się dźwięku tak ustawić żeby dudniło Różnica mała w stosunku do niższych zestawów audio, jedynie to przy super źródle dźwięku faktycznie filharmonia lepiej brzmi. Ale trzeba dodatkowo wygłuszyć bo montaż fabryczny woła o pomstę do nieba... Potwierdzam, w a3 subwoofer tak szalał że wewnętrzne lusterko wsteczne drżało Jak dobrze rozkręcisz B&O przy odpowiednim umcy umcy, to subwoofer charczy i nie daje rady. Ale jakość dźwięku jest niezła i dla mnie wystarczająca.
PawelDSW Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 Zeby uzyskac 330 KM zrobiles turbo K04 , downpipe , cooler "wiekszy" , soft tak ? co z wtryskami ? U siebie mam na razie 288 420 Nm , chce wlozyc cooler z c7 3.0tdi i hybryde ihi.
Ponior Opublikowano 18 Września 2016 Autor Opublikowano 18 Września 2016 (edytowane) IC od 3.0 na pewno jest wydajniejszy, ale lepiej coś wiekszego załozyć. Wtryski starczają spokojnie w cdnc, nie wiem jak w innych wersjach. W planach jeszcze dolot, wydech i można jeszcze troche pare ps-ów dołożyć. Edytowane 18 Września 2016 przez Ponior
Ponior Opublikowano 20 Lutego 2017 Autor Opublikowano 20 Lutego 2017 (edytowane) Dawno nic sie nie działo :-) Skrzynia żyje i ma się dobrze . Doszedł wydech 2.5' i nowe heble Zimmermana 356mm. Mody wykonane ponownie w firmie Ecu Project. Edytowane 20 Lutego 2017 przez Ponior
dembu19 Opublikowano 26 Maja 2017 Opublikowano 26 Maja 2017 IC od 3.0 na pewno jest wydajniejszy, ale lepiej coś wiekszego załozyć. Wtryski starczają spokojnie w cdnc, nie wiem jak w innych wersjach. W planach jeszcze dolot, wydech i można jeszcze troche pare ps-ów dołożyć. Jakby co to ja przejąłem tę furę Jak na razie trochę głośny ... orientujesz się co można zrobić, żeby go trochę wyciszyć ? Jak wróciłem od Ciebie to myślałem, ze mi głowa pęknie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ponior Opublikowano 26 Maja 2017 Autor Opublikowano 26 Maja 2017 (edytowane) Nie wiem , ja brałem wersje cichą w ECuproject :-) , W trasie autem nie latałem , głównie w mieście, więc nic mi nie przeszkadzało. Może katalizator załóż (sportowy) , powinno być ciszej. ps. Zawsze możesz wrócic do serii, ale mi by było szkoda. Edytowane 26 Maja 2017 przez Ponior
Gibons Opublikowano 26 Maja 2017 Opublikowano 26 Maja 2017 11 minut temu, dembu19 napisał: Jakby co to ja przejąłem tę furę Jak na razie trochę głośny ... orientujesz się co można zrobić, żeby go trochę wyciszyć ? Jak wróciłem od Ciebie to myślałem, ze mi głowa pęknie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Z Quattro na ośkę zmieniłeś i to jeszcze z taką mocą ? nieźle
dembu19 Opublikowano 26 Maja 2017 Opublikowano 26 Maja 2017 Nie wiem , ja brałem wersje cichą w ECuproject :-) , W trasie autem nie latałem , głównie w mieście, więc nic mi nie przeszkadzało. Może katalizator załóż (sportowy) , powinno być ciszej. ps. Zawsze możesz wrócic do serii, ale mi by było szkoda. Właśnie tez mi szkoda ... ale w trasy chcieliśmy nim polatać i jednak może to być uciążliwe ... będę myślał co zrobić ... Żonie pokazałem tryb sport, to pierwsze co robi jak wsiada do auta to go włącza Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
dembu19 Opublikowano 26 Maja 2017 Opublikowano 26 Maja 2017 Z Quattro na ośkę zmieniłeś i to jeszcze z taką mocą ? nieźle Chciałem quattro ... ale był taki i mi się spodobał Poza tym zawsze podobały mi się sedany ... quattro brakuje, ale da się żyć Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
dembu19 Opublikowano 28 Maja 2017 Opublikowano 28 Maja 2017 Dnia 20.02.2017 o 10:24, Ponior napisał: Dawno nic sie nie działo :-) Skrzynia żyje i ma się dobrze . Doszedł wydech 2.5' i nowe heble Zimmermana 356mm. Mody wykonane ponownie w firmie Ecu Project. A powiedz, czy te filmiki które nagrywałeś z przyspieszenia to były na seryjnym wydechu ? Było chyba trochę ciszej ? Duża różnica w mocy po zainstalowaniu 2,5"?
Ponior Opublikowano 28 Maja 2017 Autor Opublikowano 28 Maja 2017 O ile pamiętam to na seryjnym, jest delikatna różnica ale szału nie ma na 2,5'.
dembu19 Opublikowano 28 Maja 2017 Opublikowano 28 Maja 2017 8 minut temu, Ponior napisał: O ile pamiętam to na seryjnym, jest delikatna różnica ale szału nie ma na 2,5'. Hmmm ... ale w dźwięku chyba jest ? Myślisz, że jak chcę cicho, to zmienić to na zwykły wydech ?
komoornik Opublikowano 28 Maja 2017 Opublikowano 28 Maja 2017 To będziesz musiał jechać przestroić auto.
dembu19 Opublikowano 28 Maja 2017 Opublikowano 28 Maja 2017 1 minutę temu, komoornik napisał: To będziesz musiał jechać przestroić auto. Serio ? A co się stanie jak po prostu włożę wydech i podłączę go do downpipe ? Dalej bez katalizatora ?
komoornik Opublikowano 28 Maja 2017 Opublikowano 28 Maja 2017 Jeśli auto z turbo jest strojone pod zdecydowanie mniej restrykcyjny wydech niefabryczny, założenie teraz fabrycznego wydechu bez korekty na dłuższą metę nie przyniesie nic dobrego.
dembu19 Opublikowano 28 Maja 2017 Opublikowano 28 Maja 2017 2 minuty temu, Gibons napisał: Na pewno będzie słabsze Z tym jestem się w stanie pogodzić ... nie chciałbym tylko, żeby coś się przez to uszkodziło w silniku, albo turbo.
Ponior Opublikowano 29 Maja 2017 Autor Opublikowano 29 Maja 2017 Możesz spokojnie założyć seryjny wydech, zostaw tylko DP 3' i bedzie ok.
dembu19 Opublikowano 29 Maja 2017 Opublikowano 29 Maja 2017 Możesz spokojnie założyć seryjny wydech, zostaw tylko DP 3' i bedzie ok. Super Tak tez spróbuje zrobić Dzięki Bartek.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się