Flyer Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 ktoś tu chyba musi przeprosić ctv-ała :gwizdanie: hah, do plucia z reguly jest masa chetnych, gorzej jak sie trzeba przyznac do bledu.
boberek Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 ja sie do niczego nie przyznaje chciałbym miec taka funkcje i jestem skłonny za to zapłacic tyllko che wiedziec ze to bedzie zorbione profi
Patrox Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 ja sie do niczego nie przyznaje chciałbym miec taka funkcje i jestem skłonny za to zapłacic tyllko hce wiedziec ze to bedzie zorbione profi Nikt nie twierdził że się nie da tylko że jest to nie możliwe na oryginalnym kolektorze. Na wyspawanym od nowa wejdzie to ludzie wkładaja do 1,8T gt28 i większe. Tylko tak jak napisał Witem czas poświęcony na wyspawanie tego kolektora jest nie współmierny do ceny jaka się weźmie za niego.
Rogalotti Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Przeważnie proste kolektorki typu flansza do głowicy, dwa kolanka, rurki proste i flansza do turbo kosztują od 1000zł. Oczywiście sportowane od środka i spawane z dwóch stron. Za takiego baranka jakiego wyspawałem do Passata, niemówiąc o zużytym materiale a głównie o poświęconym czasie przy projekcie, wykonaniu ect. cena musiała by być co najmniej trzy razy większa. Plusy są tego takie, że na bardzo dużym turbo mam 1.2bara przy 2000obr Minusy to tak jak napisał Patrox cena za która nikt go nie kupi To tylko i wyłącznie do własnych projektów. Chociaż rozpoczynam teraz powoli prace przy projekcie w którym właściciel do Audi S3 z 2002roku włożył już ARLa !! i powiedział, że mam ładny kolektorek. Mówiąc to miał dziwną iskrę w spojrzeniu
carnivore1 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Ja nie wiem co Wy sie tak boicie tej 4 i straszycie nią na poczatku momentu, u mnie jest 412 w jednej osi i powiem szczerze, ze nie narzekam, moze na poczatku troche slizgalo, nawet przy redukcji do wyprzedzania z 4 na 3 na mokrej nawierzchni potrafi niezle "zwinac asfalt", ale wg mnie to jest tylko kwestia przyzwyczajenia do nowych osiagow i dostosowania do nich swojej jazdy... pozdr.
poziek Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Rogalu nikt nie mowil, ze sie nie da wsadzic gt22. Tylko zaprzeczamy tezie Cetevala ze gt22 wejdzie pod seryjny kolektor. A panow moralizatorow zapraszam do dzialu "na kazdy temat".
ctv Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 wejdzie pod seryjny spokojnie,a niby co siedzialo u mnie w aucie
spanky Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 wejdzie pod seryjny spokojnie,a niby co siedzialo u mnie w aucie czyli w dalszym ciagu ktos musi przeprosic ... ctv a moze jakies zdjecia ?
poziek Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Swietny pomysl, ctv zapodaj jakies fotki. I dorzuc jeszcze fotki poduszek silnika tak dla pewnosci ze nic nie jest kombinowane z katem ulozenia silnika...[br]Dopisany: 09 Grudzień 2008, 08:41_________________________________________________I co? Cisza? Moze powiedziec ciemnemu ludowi prawde jak zmiescic gt22 full size do A4? Podluznicy ruszyc sie nie da,fakt. Ale "przesunac" silnik juz tak... jak ktos chce wiedziec jak to prosze pisac. Opisze ten skrywany patent za free. Nawet piwka nie bede chcial
ctv Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Swietny pomysl, ctv zapodaj jakies fotki. I dorzuc jeszcze fotki poduszek silnika tak dla pewnosci ze nic nie jest kombinowane z katem ulozenia silnika...[br]Dopisany: 09 Grudzień 2008, 08:41_________________________________________________I co? Cisza? Moze powiedziec ciemnemu ludowi prawde jak zmiescic gt22 full size do A4? Podluznicy ruszyc sie nie da,fakt. Ale "przesunac" silnik juz tak... jak ktos chce wiedziec jak to prosze pisac. Opisze ten skrywany patent za free. Nawet piwka nie bede chcial Prosze daj spokoj,silnik nie byl ruszany na milimetr,jak ktos chetny dwa dni i gotowe
poziek Opublikowano 13 Grudnia 2008 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Prosze daj spokoj,silnik nie byl ruszany na milimetr,jak ktos chetny dwa dni i gotowe kłamiesz [br]Dopisany: 09 Grudzień 2008, 21:04_________________________________________________wywaliłem z tego dydaktycznego wątku niepotrzebne wpisy...to raz[br]Dopisany: 13 Grudzień 2008, 14:41_________________________________________________Jeszcze raz napiszę: nie ma możliwości zamontowania full size GT22 do Audi A4 1.9TDI na seryjnym kolektorze wydechowym...to dwa [br]Dopisany: 13 Grudzień 2008, 14:45_________________________________________________kto jednak wierzy w te bajki od CeTeVe to proszę bardzo...z tego co pamiętam CTV chętnie taki zestaw z turbinką zamontuje za bagatela 5 tysi :polew: :decayed: Kto się zdecyduje proszę koniecznie napisać. Odstąpię mu swój numer 1 w BAT Klubie to trzy...
poziek Opublikowano 13 Grudnia 2008 Opublikowano 13 Grudnia 2008 cena która podales nie jest prawdziwa inflacja :polew: ??
boseron Opublikowano 26 Grudnia 2008 Opublikowano 26 Grudnia 2008 a wykresu martina a4 jak nie było tak nie ma na te 180ps i 430 NM , i myslę ze nie będzie chyba ze ktos tu lubi bujac w obłokach.....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się