DarePB Opublikowano 20 Maja 2016 Opublikowano 20 Maja 2016 Witam, mam pytanko, wymieniał ktoś simmeringi na półosiach ? Interesuje mnie czy da się je tak odchylić, aby te uszczelniacze wymienić czy lepiej półosie wywalić ? Druga sprawa, odkręcam 6 śrub, które mocują przegub wewnętrzny z kielichem wchodzącym do skrzyni biegów, ok, ten kielich jest przykręcony jedną centralną śrubą czy na wcisk ? Przerabiał to ktoś ? Dzięki wielkie za info
majkel_majki Opublikowano 24 Maja 2016 Opublikowano 24 Maja 2016 Półosie spokojnie da się odchylić na tyle aby bez ich wyciągania wykręcić flansze i zmienić simmeringi. Flansza jest przykręcona na jedną śrubę widoczną po odkręceniu przegubu, po jej odkręceniu powinna sam odskoczyć bo ma sprężynę. Uważaj bo wyleci olej, lepiej zawczasu sprawdź czy otwór wlewowy w skrzyni daje się łatwo odkręcić. 1
Freeman1982 Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 (edytowane) Wymieniał ktoś może w tylnym moście w przegubie wewnętrznym osłonę przegubu (ten gumowy mieszek zwany manszetą). Trzeba demontować całą półoś czy wystarczy odkręcić od tylnego mostu i jest możliwość odchylenia i wymiany ? Jak by ktoś szukał to trzeba całą wyciągnąć nie ma miejsca na wymianę pod podwoziem. Edytowane 17 Lipca 2016 przez Freeman1982
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się