dawidek10333 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2016 Witam, właśnie sprawdziłem zawór Dv no wygląda na to, że jest sprawny. Sprawdziłem po kolei wszystkie przewody podciśnieniowe i zaworki jednokierunkowe wyglądają na sprawne.
Łukasz13 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Zamiast się zastanawiać nie łatwiej zrobić normalne logi na 3 do odcinki?, kanały te co poprzednio.
dawidek10333 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2016 Logi były zrobione normalnie. Od 1800 obr do odcinki i gaz w podłodze bez żadnego szarpania gazem.
Łukasz13 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Kanały 115+118 napewno nie są dobrze zrobione.
dawidek10333 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2016 Nie wiem, może i tak, ale wszystkie były robione w taki sam sposób. Postaram się zrobić jak Najszybciej nowe. Z tg co widziałem mam pekniety wężyk od zaworu n249 jutro go wymienię i zobaczę rezultaty. Wymieniłem wężyk no i niestety nic to nie dało. Przyspiesza lepiej, ale nadal zatrzymuje z przyspieszaniem na 4,5 tysiąca obrotów.
totek94 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Opublikowano 10 Czerwca 2016 (edytowane) na 002+033 widać że przepływka szwankuje. Przepływka raz pokazuje względnie, a raz zaniża.Na tych logach przy 5600 wchodzi Ci w pełny zakres regulacji 25% i wyżej już nie pójdzie, dlatego autko przestaje jechać. Jak wejdzie w 25% niżej, to niżej przestaje jechać.Tak miałem u siebie w ANB, przepływka zaniżała o 30-40 g/s. Autko do 5300 obr. w miare jechało a powyżej to polonez z 1.6 lepiej szedł. Wymiana przepływki pomogła, tyle że z używki to dopiero 5 trafiłem ok, dobrze że miałem możliwość posprawdzać je i oddawać w razie czego. Kupując w ciemno bez możliwości zwrotu używki się nie opłaca. Edytowane 10 Czerwca 2016 przez totek94
Łukasz13 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Opublikowano 10 Czerwca 2016 To raczej nie przepływka szwankuje tylko brakuje paliwa, dlatego faluje doładowanie i przepływ jest rózny bo ecu obcina doładowanie jak jest maks ubogo i tak sytuacja sie powtarza cyklicznie podczas loga, zmierz cisnienie paliwa, i logi normalne zrób bo może być jeszcze jakiś dodatkowy problem ze sterowaniem doładowania itd.
totek94 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Owszem, może brakować paliwa, natomiast mówię jak było u mnie, korekta długoterminowa była 8,6 % (a paliwa nie brakowało, nowa pompa, ciśnienie wzorowe) i także wchodziło czasami w 25% korektę chwilową.
dawidek10333 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2016 (edytowane) Pompa paliwa raczej do wymiany jest. Robiłem nowe logi z kolegą z naszego forum. Ale na gazie samochód równie nie jedzie tak jak powinien. Sprawdzałem zawor w turbinie i jest ok. Ale nie mam pewności co do n75 ponieważ jak odepne z niego wastgate to samochód nie szarpie, jedzie równo i ma moc. Z tg co zauważyłem pojawiają się co jakiś czas dwa błędy 17705 i 17963. Edytowane 19 Czerwca 2016 przez dawidek10333
Galetto Opublikowano 19 Czerwca 2016 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Dobrze jakbyś podmienił N75 na inny sprawny.
dawidek10333 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2016 Witam, dołączam logi zrobione z kolegą z forum: Logi PB http://vaglog.pl/log_267291.html http://vaglog.pl/log_267292.html http://vaglog.pl/log_267293.html Logi LPG http://vaglog.pl/log_267296.html http://vaglog.pl/log_267295.html http://vaglog.pl/log_267294.html
Łukasz13 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Czyli nic nowego w zasadzie nie wnoszą, na pb brakuje paliwa ale to już wczesniej było stwierdzone, do tego jest problem ze sterowaniem doładowania, czyli do sprawdzenia przewody od n75 i jesli to nie da rezultatu sam n75 do podmiany, mogłeś wykonać też jednego loga z odpiętą wtyczką od n75 to też by troche rozjaśniło sprawe.
Galetto Opublikowano 23 Czerwca 2016 Opublikowano 23 Czerwca 2016 Był prowizoryczny test szczelności i wyszło jedno podcisnienie. N75 był podmieniany, ale jak się okazało był niesprawny więc trzeba podmienić na pewny i sprawny. Węże przy N75 ok. Z odpieta wtyczka turbo wstaje jak należy i trzyma jak należy niecałe 0,3bara.
dawidek10333 Opublikowano 2 Lipca 2016 Autor Opublikowano 2 Lipca 2016 Wymieniłem ostatnio zawór n75 na nowy oryginalny, łańcuch oraz napinacz. Uszczelnilem praktycznie każde miejsce gdzie jest jakiś oring, zrobiłem odme i efekty są takie, że samochód troszkę lepiej jezdzi, ale niestety są nadal przerwy w gazie, w mocy. Zauważyłem, że po ostrym depnieciu dobija obrotami. To znaczy obroty dochodzą do 1100 a później 800 dopiero. A nawet raz mi zgasł po ostrym depnieciu. Wydaje mi się, że problem jest w przepływomierzu a wy co o tym myślicie?
totek94 Opublikowano 2 Lipca 2016 Opublikowano 2 Lipca 2016 Ja już wcześniej podejrzewałem przepływkę, ale zostawiłem diagnozę bardziej doświadczonym, ponieważ sam jestem dopiero raczkującym i jeden taki przypadek miałem ( u siebie )
dawidek10333 Opublikowano 6 Lipca 2016 Autor Opublikowano 6 Lipca 2016 Witam, w poscie wklejam dzisiaj zrobione logi, proszę o ocene. Pozdrawiam -http://vaglog.pl/log_269475.html -http://vaglog.pl/log_269474.html -http://vaglog.pl/log_269472.html
czechcu Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 Witam, w poscie wklejam dzisiaj zrobione logi, proszę o ocene. Pozdrawiam -http://vaglog.pl/log_269475.html -http://vaglog.pl/log_269474.html -http://vaglog.pl/log_269472.html Turbina przeładowuje sprawdź ten zawór albo wężyki od N75 bo coś nie teges. Wtryski zapętlone od 5800. Wgraj serie i wtedy można coś więcej powiedzieć. Może program taki sobie
Łukasz13 Opublikowano 20 Lipca 2016 Opublikowano 20 Lipca 2016 Witam, w poscie wklejam dzisiaj zrobione logi, proszę o ocene. Pozdrawiam -http://vaglog.pl/log_269475.html -http://vaglog.pl/log_269474.html -http://vaglog.pl/log_269472.html Logi były na lpg zgadza się ? jak juz wszystko uszczelniłeś i n75 nowy to znaczy że program do poprawki.
dawidek10333 Opublikowano 25 Lipca 2016 Autor Opublikowano 25 Lipca 2016 (edytowane) Tak, zawór jest nowy,logi były robione na lpg . Ostatnio nawet ustawiłem klapkę WG ( przy 0,5 bara ma się otwierać 4mm) i efekt jest taki ,że przyspiesza jeszcze lepiej ,ale nadal są przerwy w przyspieszaniu. Chyba już tylko mi pozostaje program i przepływka. Program mam od prawie dwóch lat i zrobiłem na nim 90tys. wiec wg mnie nie tu jest problem. A teraz ogólnie jeżdżę na przepływce na której pół roku temu wogóle nie jechał. Tak, zawór jest nowy,logi były robione na lpg . Ostatnio nawet ustawiłem klapkę WG ( przy 0,5 bara ma się otwierać 4mm) i efekt jest taki ,że przyspiesza jeszcze lepiej ,ale nadal są przerwy w przyspieszaniu. Chyba już tylko mi pozostaje program i przepływka. Program mam od prawie dwóch lat i zrobiłem na nim 90tys. wiec wg mnie nie tu jest problem. A teraz ogólnie jeżdżę na przepływce na której pół roku temu wogóle nie jechał. Witam wszystkich, tak jak użytkownicy forum polecili mi zmienić mapę na oryginalną i tak zrobiłem. Została wgrana moja oryginalna mapa, efekty??Żadne. Samochód jedzie dokładnie jak wcześniej. Ma przerwy w przyspieszaniu im wyższy bieg tym gorzej. Nie mam już sam pomysłów. Może jednak przepływka?Katalizator? proszę o pomoc Edytowane 21 Lipca 2016 przez dawidek10333
Galetto Opublikowano 25 Lipca 2016 Opublikowano 25 Lipca 2016 Zrób log z 002+115. Przepływkę jakąś kupowałeś, ale teraz jeździsz na jakiej??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się