-=INDI=- Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 Pytanie. Czy ten wykres nie jest za plaski u gory? http://www.directupload.net/file/d/4364/nlpjohg8_jpg.htm
quadral20004 Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 a jak odczucia? od 2 do 4tys/obr słąbnie? moze hamowania walnieta i zaniza parabole
-=INDI=- Opublikowano 23 Maja 2016 Autor Opublikowano 23 Maja 2016 a jak odczucia? od 2 do 4tys/obr słąbnie? moze hamowania walnieta i zaniza parabole wlasnie nie idzie gladko od 2100 rwie do przodu. mysle ze z ta hamownia cos nie tak, bede musial pojechac na inna zeby sie upewnic. Szczerze liczylem na okolo 175KM i z 380Nm a tutaj na odwrot. Z drugiej strony wole miec moment niz kuce.
audicoman Opublikowano 24 Maja 2016 Opublikowano 24 Maja 2016 Jak dla mnie badziewnie zrobiony soft i tyle. Co Ci z tych 400 NM jak je masz tylko przez chwilę, a potem moment leci cały czas w dół. Płaska charakterystyka momentu daje najlepsze odczucia z jazdy i bezpieczeństwo dla korbowodów, wału, sprzęgła, dwumasu i przegubów. Już nie wspomnę o tym jak turbina jest obciążona. Przy tej mocy powinieneś mieć okolice 350 NM maksymalnego momentu z płaskim przebiegiem. 175 KM i 380 NM to jak silnik z osprzętem w pełni zdrowe, zazwyczaj wychodzi w tych silnikach okolice 170 KM i 360-370 NM.
marcin4x4 Opublikowano 24 Maja 2016 Opublikowano 24 Maja 2016 ~3500 rpm ciekawy drop.. zapewne i tak nie odczuwalny bo tam już dawno nic nie ma..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się