Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wysokie spalanie


bartwwo

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim !

Jestem tu nowy i nie wiem czy temat już ktoś kiedyś zapodał, czy też nie. Proszę o zrozumienie :) Panowie, mam taki problem ze spalaniem. Moj samochód posiada silnik 1,9 tdi 110 km ale nie wiem dlaczego tak dużo pali. Podczas zakupu auta informowano mnie, że pali 5 na trasie, 7 w mieście. Standard i opinia stara jak świat. Natomiast 3 raz gdy zatankowałem za 50 zł, po 100 km włącza mi się rezerwa ! Co może być tego przyczyną ? Orientujecie się ? Proszę o odpowiedz.

Pozdrawia serdecznie, Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to sobie go możesz liczyć :facepalm: Zatankuj dziada do pełna przejedź 100km i dotankuj i będziesz wszystko wiedział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatankuj do pełna, jedz do rezerwy, wynik będzie dokładniejszy niż po 100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatankuj do pełna, jedz do rezerwy, wynik będzie dokładniejszy niż po 100km

Można i tak :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaświeci sie rezerwa zatankuj za 50 dyszek i zobaczysz ile wyjdzie, mi srednia wychodzi 6-6,5l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rezerwa w traktorze ??? :facepalm: Łapiesz wszystkie syfy a zimą jeszcze wodę. Zrób 1000 km i potem pisz ile pali latem, zimą, na trasie, w mieście, lub w cyklu mieszanym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyny i sprawdzony sposób to tankowanie do pełna (ja osobiście leje do trzeciego odbicia). Audicą zrobisz nwaet po 1200km ale jeśli chcesz szybko sprawdzić to przejedź np. te 100km i zatankuj, wtedy dzielisz ilość litrów przez ilość kilometrów. Masz wynik spalania a nie bawienie się w jakieś tankowanie po 5 dych czy za stówe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak jest w Audi, ale jak miałem Signum to przy laniu za 50zl na rezerwie komputer często w ogóle nie przeliczal zasięgu i rezerwa włączala się wcześniej niż przy pełnym baku. Poprostu komputer głupial na dłuższą metę. A o ściąganiu syfu z dna baku nie wspomnę.

Ja osobiście nie lubię tankowań samochodu i leje zawsze po korek, żeby jak najrzadziej ta czynność wykonywać,strasznie mnie irytuje ta czynność ;) w UK to w ogóle jest dramat bo pistolety na stacji nie mają blokady. I trzeba stać i trzymać te 60 litrów... ;)

via Nexus6@Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi syfami to jedna wielka bzdura. Przecież paliwo i tak zasysane jest z dna baku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi syfami to jedna wielka bzdura. Przecież paliwo i tak zasysane jest z dna baku.

No niby ta, ale jak pływają jakieś farfocle na powierzchni, to wraz ze spadkiem poziomu paliwa, one też opadają na dół. Może zassać. Aczkolwiek wychodzę z założenia, że jak ma zassać to i nawet na pełnym baku zassie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no napewno a filter paliwa to tez raczej wszyscy maja, tak wiec chyba to nie problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no napewno a filter paliwa to tez raczej wszyscy maja, tak wiec chyba to nie problem.

Mają, mają. Ale kto by pamiętał o jego wymianie? A później płacz, bo na rezerwie jechałem, i syf z baku zassało :F

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 6 lat mam diesla i co 10 tyś wymiana filtra paliwa, zalewany jest liqui moly 2666 przy odpalaniu. Zima -30, lato +35 pali od strzala. Także glupie gadanie, każdy z nas mając TDI powinien wymieniać filtr co 10tys, wtedy takie problemy znikną. Spokojna jazda 5.3l agresywnie 6,5l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorry alle co 10 tys to przesada.

zalecane jest przy 60tkm i ja tak wymieniam. jak ktos chce co 10 albo co 5 albo co miesiac wymieniac, niech wymienia.

ja nic nie dolewam i pali tez jak strzala, o kazdej porze roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robię podobnie, wymieniam filtr paliwa co drugi przegląd (wymiana wszystkich filtrow oraz oleju, to robię co 10k km/co roku), czyli co 20k lub co 2 lata. I też pali od strzała. Filtr oleju nie jest taki drogi, zeby żałować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otóż to. Polskie paliwo to syf. Ja co 15 tysięcy wymieniam. Jeździ? Jeździ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorry alle co 10 tys to przesada.

zalecane jest przy 60tkm i ja tak wymieniam. jak ktos chce co 10 albo co 5 albo co miesiac wymieniac, niech wymienia.

ja nic nie dolewam i pali tez jak strzala, o kazdej porze roku.

zalecane jest co 60 tys, tak ale nie w polsce gdzie paliwo jest złej jakosci! Kolego najzwyklejsze paliwo z de jest duzo razy lepsze niz paliwo premium w polsce. Kazdy robi jak uwaza, mi nie jest zal wydac co 10 tys 60zł na filt paliwa. Droga sprawa to taka ze z opisu widze ze masz b6 z 2004r nie wiem jaki masz przebieg, ja mam b5 z 2000r nalatane bóg wie ile, obstawiam ok 480 tys i korekcje jak i bipy są idealne. Od kad mam auto nigdy nie robiłem pompek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś pisał, że afn zrobi na pełnym baku nawet 1200km. I po swoim doświadczeniu potwierdzę twoja opinie. Zrobiłem 1200 z groszem, zalany do pełna trasa nad morze i z powrotem+ jakieś tam przejazdy po mieście. Mój rekord był na starej dawce paliwa, coś około 5 mg. Spalanie około 4,70. Ale z biegiem czasu znudziła się mulowata jazda, i teraz na dawce 3,6-3,8 jest 5,10 co i tak jest fajnym wynikiem :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...