Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pobór prądu w A4 B7 i migający przycisk świateł awaryjnych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam panowie mam standardowy problem coś mi pobiera prąd rozladowuje akumulator i miga ciągle przycisk awaryjnych.

Jakieś 3 lata temu przeradniałem to samo wtedy winowajcę był zamek drzwi kierowcy usterkę znalazłem poprzez wypinanie gniazd w słupkach. teraz jak mi sie to zaczęło dziac to zrobiłem to samo ale niestety to nie to błędów nie Vag nie pokazuje obecie jadę do pracy to odłączam akumulator przyjadę do domu i to samo i tak w kółko. odłączałem po kolei bezpieczniki i zamykałem auto z pilota ale przycisk zawsze migał czyli ciągle coś pobiera jedyna różnica była przy wyjęciu bezpiecznika 15 wtedy lampka w drzwiach paliła sie ciągle, podświetlił sie panel klimatronika a kontrolka awaryjnych mrugała ale to mrugniecie było prawie nie zauważalne a i po ok 30sek. kontrolka w drzwiach przestała sie palić ciągle tylko zaczęła mrugać tak jak powinna po włożeniu bezpiecznika słychać jakby zegary (licznik ) sie nastawiał to jest jedyne odstępstwo jakie zauważyłem. dodam że moduł komf. suchy oraz w podszybiu ECU również sucho aku pokazuje ładnie ok 12,5V ładowanie ok 14,5V

jescze dobre jest to że teraz od tyg ciągle sie świeci ale walczę z tym już z miesiąc był okres że było dobrze później jak odchodziłem przycisk mrugał i np za 5 godz też ale rano jak podchodziłem do auta już nie mrugal.

Panowie co mogę jeszcze sprawdzić

Pozdrawiam colak


Witam ponowie a dziś niespodzianka po wyjściu z pracy odpalam auto włączam światła a tu na zegarach brak ikony świateł wychodzę patrze a tu światła są tylko brak na zegarach klimy nie mogę włączyć i btak informacji z radia na fisie brak kierunków ujechałem ok 20 km i sie zatrzymałem wyjołem bezpiecznik 15 czyli od zegarów włożyłem i było ok dalej

Panowie co to może być ???

pozdrawiam colak, przepraszam za podkreślenie :)

Opublikowano

odpinanie non stop aku nie wpływa za dobrze na elektronikę samochodu rób tak dalej aż w końcu coś uwalisz....

Podepnij się pod Vaga bo trochę dużo urządzeń może powodować że nie wygasi się CAN i samochód nie "pójdzie spać"

radio, wzmacniacze, tuner tv, jakaś woda na podłodze wzbudzająca Can, jak już wspomniałeś drzwi, zamki, brak komunikacji z nimi sporo tego może być

Jak nie podepniesz i nie odczytasz błędów to tylko wróż Maciej

Opublikowano

kolego pisałem vag nic nie pokazuje juro jadę do domu i będę walczył z audi a jak nie to ... juz nie wiem co.

colak .

Opublikowano

Jakiś czas temu też walczyłem z rozładowywaniem aku, winowajcą okazała się żaróweczka w schowku która non stop się świeciła. Obecnie pobór mam w okolicach 0,08 co i tak jest za dużo.

Opublikowano

No tak ale to tak sama z siebie zaczęła świecić wg mnie to coś innego go boli ponieważ tak jak pisałem było żle później tydz. było ok następnie ok tyg było tak że nie gasła przez kilka godzin ale po nocy była już wygaszona wiec coś tak się uśpiło a teraz cały czas się świeci

Dziś podepnę sie pod VAG i zobacze co tam pokazuje ale dziku za sugestię


Witam

Panowie wstępna diagnoza panel klimatronika mi bruździ podmieniłem i na razie jest ok ale jeszcze nie mam 100% pewności dziwne bo ten stary działał poprawnie. dam jeszcze znać ty to on na pewno

Pozdrawiam colak


Witam Panowie potwierdzam panel klimatronika nie pozwala przejść mce do stanu uśpienia po wymianie jest ok

zamykam temat dziekuję za wszelkie informacje :)

pozdrawiam colak .

Opublikowano

Odgrzeje baaaardzo  starego kotleta  żeby  nie zaśmiecać nie potrzebnie.Mam ten sam problem tylko ze u mnie gdy wypne kostkę ze słupka to przycisk awaryjnych gasnie,wiazke można wykluczyć gdyż około 3 tyg temu zmieniałem ją na sprawna w bardzo dobrym stanie przedzwonilem miernikiem wcześniej przejścia wszystko było ok więc zostaje tylko moduł szyb lub zamek bo tak naprawdę  nic więcej tam niema dodam że na fisie pokazuje mi każde drzwi jak są otwarte i wszystko działa oświetlenie nóg itp.Jakies pomysły?

Opublikowano

Witam jestem nowym użytkownikiem tego forum i mam ten migający trojkat od awaryjnych a zużycie prądu na zamkniętym aucie 0.77 A. Gdy chce się uśpić auto trójkąt gasnie na sekundę i zużycie przez tą krótką chwilę spada na 0.64A. Po chwili wraca na 0.77 A. I tak co kilka sekund wyjąłem bezpiecznik nr 15 zużycie spada na około 0.50A. Co i tak jest za dużym poborem ale zaświecą się wtedy podświetlenie klimatronika czy to normalne zjawisko po włożeniu bezpiecznika nr 15 podświetlenie gasnie mógłby ktoś to sprawdzić lub jeśli to nie jest normalne to po prostu odpisać czemu tak się dzieje? Pozdrawiam i mam nadzieje ze ktoś odpisze .

Opublikowano
W dniu 13.02.2024 o 00:13, Aro0303 napisał(a):

Witam jestem nowym użytkownikiem tego forum i mam ten migający trojkat od awaryjnych a zużycie prądu na zamkniętym aucie 0.77 A. Gdy chce się uśpić auto trójkąt gasnie na sekundę i zużycie przez tą krótką chwilę spada na 0.64A. Po chwili wraca na 0.77 A. I tak co kilka sekund wyjąłem bezpiecznik nr 15 zużycie spada na około 0.50A. Co i tak jest za dużym poborem ale zaświecą się wtedy podświetlenie klimatronika czy to normalne zjawisko po włożeniu bezpiecznika nr 15 podświetlenie gasnie mógłby ktoś to sprawdzić lub jeśli to nie jest normalne to po prostu odpisać czemu tak się dzieje? Pozdrawiam i mam nadzieje ze ktoś odpisze .

Mialem prawie taka sama usterkę trojkat nie gaśnie bo modul komfortu nie przechodzi w stan uśpienia szukaj wlasnie tam przyczyny podepnij vcds i zobacz jakie błędy sa w sterowniku modulu komfortu.W moim przypadku winawajca byl zamek drzwi kierowcy po wymianie jak ręką odjal.

Opublikowano (edytowane)

Wczoraj odpinalem wszystkie drzwi i gdy doszedłem do prawych przednich i odpięciu kostki zasilającej sterownik drzwi prad spadał do prawidłowej wartości czyli 0.00A do 0.04A podpiąłem ponownie tę wtyczkę zasilająca tą gdzie są dwa grubsze piny a odpiąłem wszystkie inne kostki z tego sterownika lecz prad wtedy jest około 0.7A.

Przewody w drzwiach są niestety połączone na krótko bez kostki w słupku ale wyglądają na dobrze połączone dodam że nie zamyka mi ostatnimi czasy prawych przednich i tylnych drzwi przed usterka wszystkie drzwi zamykały się poprawnie zawsze jedynie fis od zawsze moe pokazywał otwarcia tych drzwi i lampka się nie zapala na drzwiach ale wtedy pobor był ok bo sprawdzałem po kupnie nowego akumulatora okolo 2 msc temu  . Myślicie że to wina tego sterownika czy coś innego może być również? 

Edytowane przez Aro0303
Opublikowano
22 godziny temu, Aro0303 napisał(a):

Wczoraj odpinalem wszystkie drzwi i gdy doszedłem do prawych przednich i odpięciu kostki zasilającej sterownik drzwi prad spadał do prawidłowej wartości czyli 0.00A do 0.04A podpiąłem ponownie tę wtyczkę zasilająca tą gdzie są dwa grubsze piny a odpiąłem wszystkie inne kostki z tego sterownika lecz prad wtedy jest około 0.7A.

Przewody w drzwiach są niestety połączone na krótko bez kostki w słupku ale wyglądają na dobrze połączone dodam że nie zamyka mi ostatnimi czasy prawych przednich i tylnych drzwi przed usterka wszystkie drzwi zamykały się poprawnie zawsze jedynie fis od zawsze moe pokazywał otwarcia tych drzwi i lampka się nie zapala na drzwiach ale wtedy pobor był ok bo sprawdzałem po kupnie nowego akumulatora okolo 2 msc temu  . Myślicie że to wina tego sterownika czy coś innego może być również? 

Pokaz o ktory sterownik ci chodzi. 

Opublikowano

2879_2308118_1_5db63b88d6f00__23123__82318.jpg

Opublikowano
5 godzin temu, Aro0303 napisał(a):

Wychidzi na to ze to ten sterownik lub zamek drzwi

Opublikowano
3 godziny temu, Kali 4444 napisał(a):
8 godzin temu, Aro0303 napisał(a):

Wychidzi na to ze to ten sterownik lub zamek drzwi

Jak będę miał trochę czasu to kupię i podmienię ten sterownik i zobaczę ale postaram się rozwiązać problem i napisać jaka była przyczyna, dziękuję za zainteresowanie problemem i pozdrawiam .

Opublikowano
W dniu 20.02.2024 o 22:17, Aro0303 napisał(a):

Jak będę miał trochę czasu to kupię i podmienię ten sterownik i zobaczę ale postaram się rozwiązać problem i napisać jaka była przyczyna, dziękuję za zainteresowanie problemem i pozdrawiam .

Również pozdrawiam ale stawiam na zamek drzwi w 90% 😁

Opublikowano (edytowane)

W sobote zająłem się tym zamkiem bo jeden przyszedł mi na 9 Pin i odesłałem bo u mnie jest 7 Pin wtyczka, zamówiłem uzywany z allegro i podpiąłem ale żadnego efektu nie zamyka nie otwiera patrzyłem po kostce i Tak jakby jest niecałe 12 v na jednym z pinów na dwóch obok siebie jest czasem po 2.1v a czasem nie wiem czemu na obu jest tylko po 0.09 V .Gdy zamykam lub otwieram nie pojawia się napięcie na żadnym z innych pinów w kostce przy samym zamku ,niestety miałem gości i musiałem przerwać sprawdzanie dalej . Mógłby ktoś opisać po kolei który Pin lub kolor przewodu za co odpowiada chodzi mi o kostkę właśnie tą 7pinową która wchodzi w zamek dziękuję z góry. 

Edytowane przez Aro0303
Opublikowano (edytowane)

Mam ten sam problem w b6. Po podłączeniu vaga mam dwa błędy od zamków.

Czy jak zmienialiście zamki to kupowaliście nowe zamienniki czy używki które są już raczej trochę nie pewne z uwagi na ich roczniki. Orientujecie się czy ewentualnie zamki z b7 będą pasować do b6 (chodzi mi o tylne drzwi)??

IMG_20240413_212113.jpg

Edytowane przez Lukasz_mk2
Opublikowano
W dniu 15.04.2024 o 09:07, Lukasz_mk2 napisał(a):

Mam ten sam problem w b6. Po podłączeniu vaga mam dwa błędy od zamków.

Czy jak zmienialiście zamki to kupowaliście nowe zamienniki czy używki które są już raczej trochę nie pewne z uwagi na ich roczniki. Orientujecie się czy ewentualnie zamki z b7 będą pasować do b6 (chodzi mi o tylne drzwi)??

IMG_20240413_212113.jpg

Zamek moim zdaniem lepiej uzywany oryginał niż te zamienniki miałem raz to tylko strata czasu na wymianę bardzo szybko przestał działać poprawnie . 

Opublikowano

Już kupiłem i założyłem nowe, ale póki co ich jeszcze nie sprawdziłem, bo nie miałem kiedy złożyć auta w kupię - może zrobię to dzisiaj i zobaczymy jak będzie. Będę się starał naprawić swoje stare zamki, bo używane mogę kupić pewnie w takim stanie jak moje - wszystkie używane zamki  z b6 mają już swoje lata, a zamki z b7 są inne i podobno nie pasują do b6

Opublikowano
W dniu 30.04.2024 o 07:22, Lukasz_mk2 napisał(a):

Już kupiłem i założyłem nowe, ale póki co ich jeszcze nie sprawdziłem, bo nie miałem kiedy złożyć auta w kupię - może zrobię to dzisiaj i zobaczymy jak będzie. Będę się starał naprawić swoje stare zamki, bo używane mogę kupić pewnie w takim stanie jak moje - wszystkie używane zamki  z b6 mają już swoje lata, a zamki z b7 są inne i podobno nie pasują do b6

U mnie zamek był cały mokry i pewnie było zwarcie jakieś bo pobor pradu był ponad 0.70Ah po podpieciu wtyczki do niego . Drugi ten uzywany który kupiłem jest jednak sprawny bo podpiąłem do wtyczki sprawnych drzwi i działa wiec kupiłem jednak ten sterownik o którym pisałem kilka wiadomości wyżej wczoraj miałem podmienić ale wypadł wyjazd i nie miałem czasu jak podmienię to dam znać. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...