Angelina Kołkowska Opublikowano 29 Maja 2016 Opublikowano 29 Maja 2016 Witam. Posiadam audi a4 b6, autko jeździ dobrze- żadnych stuków puków, dobrze się zbiera, nic nie dymi.... tydzień temu byłam u mechanika, podpiąć ja pod komputer i wszyło, że parametry od dwóch pompowtrysków się nie zgadzają. było 1,5 na jednym, a na drugim 1,4 bodajże.. i moje pytanie brzmi czy powinnam to już wymienić?? pytam, bo czeka mnie daleka trasa autkiem, aż 1300 km, więc, nie wiem czy lepiej zrobić to już.. szukam porady ekspertów, bo sama za bardzo się nie znam na tym, a co mechanik to inna wersja...
wrclaguna Opublikowano 30 Maja 2016 Opublikowano 30 Maja 2016 Wpdanij na SPOTY RZESZOWSKIE to zrobimy lepsza diagnozę
Ralen Opublikowano 30 Maja 2016 Opublikowano 30 Maja 2016 Myślę że śmiało możesz jechać. Przez 2000km pompka raczej się nie rozsypie, chyba że jakiś szit zatankujesz na stacji. Możesz spróbować wymiany uszczelek pompowtryskiwaczy i zaproponować mechanikowi, aby wrzucił Ci Liqui Moly ze słoika, aby przeczyścić te pompowtryskiwacze.Jeżeli mechhanik ma trochę doświadczenia z Dieslami, to będzie wiedział co mam na myśli. Koszt, jakieś 500zł-600zł (kpl uszczelek + LM + robocizna)
Lukasz_mk2 Opublikowano 30 Maja 2016 Opublikowano 30 Maja 2016 (edytowane) Korekcje pd nie mówią tylko o ich stanie, ale też o stanie zużycia całego silnika. Zresztą koleżanka nie napisała czy korekcje są + czy -. Biorąc pod uwagę roczniki b6 to auto już trochę ma za sobą i takie korekcje mogą być ok. Ważne by suma wartości korekcji wynosiła 0 ( zero). Pozatym 1300km to żaden dystans, więc śmiało można jechać w trase. Jeżeli mechanik na podstawie korekcji chce wymieniać wtryski to lepiej go zmienić, zanim naciągi nas na większe koszty. Wrclaguna, dobrze prawi - podjedź na zlota,a koledzy napewno lepiej ocenią stan silnika. Pozdrawiam, Łukasz Edytowane 30 Maja 2016 przez Lukasz_mk2
nik23 Opublikowano 30 Maja 2016 Opublikowano 30 Maja 2016 Najprawdopodobniej problem jest z jedną pompką, a druga ma korekcje na - Zasada jest taka ze suma czterech ma być bliska 0.0 Więc jeżeli jedna ma np + 1,5 to siłą rzeczy druga ma podobną z -(minus) wartość by to zrównoważyć, może być tak że poprostu padło uszczelnienie pompowtryskiwacza i zawyża przez to korekcje, koszt całkowity wymiany uszczelnień to od 300 do 500 to tak rozsądnie bo są i tacy specjaliści co jak ujrzą kobiete albo zielonego to może być dużo więcej. Ważne jest to by nie robił tego byłe wiejski macher jest tam co zepsuć jak sie niema pojęcia co sie robi więc lepiej dać do pewnego zakładu. A wracając do pytania jezeli niema problemów z odpalaniem, poddymianiem, mocą, nadmiernym telepaniem to spokojnie można jechać nawet 5 k km
Angelina Kołkowska Opublikowano 1 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2016 Czesc. Bylam wczoraj u takiego konkretnego mechanika podpial mi auto do komputera i parametry na wtryskach mialam 1 -1.13 2 -0.60 3 -0.19 I 4 mial 1 60 I powiedział mi ze pierwszy z czwartym ida w parze i sie wyrownuja i nie ma konieczności ich wymieniać bo sa dobre ogólnie przejrzał mi autko od a do z i wszystko działa prawidłowo
Ralen Opublikowano 2 Czerwca 2016 Opublikowano 2 Czerwca 2016 no widzisz nie widzieliśmy wskazań z grupy 23 tzw. BIP jeszcze. Stanu pompo-wtryskiwaczy nie da się dokładnie określić tylko i wyłącznie po parametrach (korekcjach - grupa 13) które nam podałaś. Skoro powiedział że wszystko z nimi dobrze to zakładam że do 23 też patrzył.
nik23 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Opublikowano 2 Czerwca 2016 No to na czwartym coś sie zaczyna a pierwszy jest najmocniejszy, w najlepszej kondycji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się