Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stukanie przy szybkim kreceniu kierownica prawo lewo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprawa wyglada tak:

- wachacze wszystkie nowe

- koncowki i drazki nowe

- maglownica wymieniona, sprawna bez luzów i wycieków

- krzyzak bez luzów

a teraz do rzeczy... przy gwaltownym skrecaniu tak prawo,lewo,prawo,lewo slychac stuki jakby z kolumny, czy jest tam jakis element ktory tez mogl sie wyrobic czy cos? sami widzicie ze caly uklad kierowniczy wymieniony a dalej cos stuka

Opublikowano (edytowane)

w b6 to byłby krzyżak lub krzyżaki na łączniku kierownicy i maglownicy, tuż nad nogami pasażera, ale b5 pewnie ma to samo. ;) Bardzo łatwe dojście. Wystarczy zdjąć osłonę pod kierownicą, wysunąć kierownicę na maxa, odkręcić śrubę imbusową znajdującą nad pedałami, która trzyma łącznik na maglownicy, wyciągnąć łącznik i nie kręcić kierownicą, aby złożyć w takiej samej pozycji - zapobiegnie to zerwaniu taśmy.

Nawet mały luz na krzyżaku przy takiej długości łącznika powoduje stukanie. Co więcej, wymieniłem już 3 nowe krzyżaki i każdy ma luz. Teraz kupię używkę oryginalną. Sprawdź to dokładnie.

Edytowane przez easymoonrider
Opublikowano

Czyli mowisz ze podmienic krzyzak na dole? Mi sie wydaje ze moj nie ma luzu ale sprawdze :)

Opublikowano

Też bym stawiał na ten krzyżak na dole... ale żeby było śmieszniej to jeszcze nie spotkałem Audi gdzie by nie stukało przy energicznym ruszaniu kierownicą. Rozumiem, że skoro wszystko wymienione to nie odczuwasz absolutnie żadnych drgań z układu jadąc po dziurach czy kostce brukowej?

Opublikowano

No drgan nie ma ale stukanie mnie denerwuje :D

Opublikowano

U mnie jak chce wywolac takie stukanie to tez wywolam- prawdopodobnie krzyzak. Podczas jazdy w zadnej sytuacji nie slyszalne

Opublikowano

Stukanie tylko podczas kręcenia kierownicą czy podczas jazdy po nierownosciach też?

Opublikowano

U mnie też to słychać na postoju jak się kręci kierownicą gwałtownie. Krzyżak wymieniony na inny bez luzów i dalej jest to samo :P Zmora A4 B5, nie wygrasz z tym :P

Opublikowano

Nie tylko B5... w B6 też to miałem a i w B7 wcale nie jest lepiej :wink:

Opublikowano

Ten typ tak ma :P

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie. Nie chcę zakładać nowego postu dlatego podpinam się do tego. Mam problem z moją audi a4 b5 przy takowym właśnie kręceniu szybko w lewo i w prawo kierownicą na wyłączonym silniku. Słychać stukanie podobne do stukania wahacza na dołkach. Myślałem,że to końcówka drążka lewego bo owe stukanie słychać typowo za kierownicą,ale pod maską jeżeli się nadstawi ucho to tak gdzieś głębiej pod zbiornikiem płynu chłodniczego. Wybijałem końcówkę i wtedy kręciłem kierownicą żeby zobaczyć czy to końcówka drążka,ale nie pukanie słychać dalej :/ co to może być ? Magiel się odzywa czy raczej cały drążek ? Mam nadzieję,że te drugie.. Z góry dziękuje za wszelkie sugestie pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...