booster70 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Sprawa wyglada tak: - wachacze wszystkie nowe - koncowki i drazki nowe - maglownica wymieniona, sprawna bez luzów i wycieków - krzyzak bez luzów a teraz do rzeczy... przy gwaltownym skrecaniu tak prawo,lewo,prawo,lewo slychac stuki jakby z kolumny, czy jest tam jakis element ktory tez mogl sie wyrobic czy cos? sami widzicie ze caly uklad kierowniczy wymieniony a dalej cos stuka
easymoonrider Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 (edytowane) w b6 to byłby krzyżak lub krzyżaki na łączniku kierownicy i maglownicy, tuż nad nogami pasażera, ale b5 pewnie ma to samo. Bardzo łatwe dojście. Wystarczy zdjąć osłonę pod kierownicą, wysunąć kierownicę na maxa, odkręcić śrubę imbusową znajdującą nad pedałami, która trzyma łącznik na maglownicy, wyciągnąć łącznik i nie kręcić kierownicą, aby złożyć w takiej samej pozycji - zapobiegnie to zerwaniu taśmy. Nawet mały luz na krzyżaku przy takiej długości łącznika powoduje stukanie. Co więcej, wymieniłem już 3 nowe krzyżaki i każdy ma luz. Teraz kupię używkę oryginalną. Sprawdź to dokładnie. Edytowane 1 Czerwca 2016 przez easymoonrider
booster70 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2016 Czyli mowisz ze podmienic krzyzak na dole? Mi sie wydaje ze moj nie ma luzu ale sprawdze
Animal Opublikowano 2 Czerwca 2016 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Też bym stawiał na ten krzyżak na dole... ale żeby było śmieszniej to jeszcze nie spotkałem Audi gdzie by nie stukało przy energicznym ruszaniu kierownicą. Rozumiem, że skoro wszystko wymienione to nie odczuwasz absolutnie żadnych drgań z układu jadąc po dziurach czy kostce brukowej?
booster70 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2016 No drgan nie ma ale stukanie mnie denerwuje
misiek95 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Opublikowano 2 Czerwca 2016 U mnie jak chce wywolac takie stukanie to tez wywolam- prawdopodobnie krzyzak. Podczas jazdy w zadnej sytuacji nie slyszalne
Kshyhu87 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Stukanie tylko podczas kręcenia kierownicą czy podczas jazdy po nierownosciach też?
marasekm Opublikowano 2 Czerwca 2016 Opublikowano 2 Czerwca 2016 U mnie też to słychać na postoju jak się kręci kierownicą gwałtownie. Krzyżak wymieniony na inny bez luzów i dalej jest to samo Zmora A4 B5, nie wygrasz z tym
Animal Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Nie tylko B5... w B6 też to miałem a i w B7 wcale nie jest lepiej
matheusz16 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Witam wszystkich serdecznie. Nie chcę zakładać nowego postu dlatego podpinam się do tego. Mam problem z moją audi a4 b5 przy takowym właśnie kręceniu szybko w lewo i w prawo kierownicą na wyłączonym silniku. Słychać stukanie podobne do stukania wahacza na dołkach. Myślałem,że to końcówka drążka lewego bo owe stukanie słychać typowo za kierownicą,ale pod maską jeżeli się nadstawi ucho to tak gdzieś głębiej pod zbiornikiem płynu chłodniczego. Wybijałem końcówkę i wtedy kręciłem kierownicą żeby zobaczyć czy to końcówka drążka,ale nie pukanie słychać dalej :/ co to może być ? Magiel się odzywa czy raczej cały drążek ? Mam nadzieję,że te drugie.. Z góry dziękuje za wszelkie sugestie pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się