kovallts Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 (edytowane) Za bardzo nie mam jak podmienić... Dzisiaj kiedy się przycięło wszystko zgasło, nawet rnse, po czym po chwili wróciło do normy. Bucik był, sama rwała się do ślizgu Czas na bloki. 072: 0.0, 0.0, 8.0 073: 0.0, 0.0, 14.0 074: 8.0, 10.0, 10.0 075: 6.0, 8,0, 4.0 (nowy wtrysk wymieniany 1500km temu) 076: 2.0, 6.0, 8.0 077: 8.0, 16.0, 10.0 Edytowane 7 Stycznia 2017 przez kovallts
marcin4x4 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 (edytowane) wygląda ok, zapodaj jeszcze 013 i 014. Jaki problem miał wymieniony wtrysk ? poważnie pomyśl nad tym aku, masz jeszcze ori ? Edytowane 7 Stycznia 2017 przez marcin4x4
kovallts Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 (edytowane) Elektrycznie się zaciął. Rzucało błędem na tym cylindrze a silnik nie chciał chodzić równo, dodatkowo stuki i mocne dławienie... Dawka na tym cylindrze dochodziła do 3.0 mg/s Grupa 013: -0.09, -0.28, 0.61 Grupa 014: -0.05, -0.61, 0.42 Nie mam pojęcia ale wnioskuje, że nie bo widnieje na nim napis VOLVO Ale aku przycinał by tylko na ciepłym? To mi się nie zgadza. Edytowane 7 Stycznia 2017 przez kovallts
marcin4x4 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 (edytowane) Ale aku przycinał by tylko na ciepłym? To mi się nie zgadza. tak, jak go mocno zgrzejesz to będziesz odpalał na pych (dość trudne w warunkach drogowych). Grupa 013: -0.09, -0.28, 0.61 Grupa 014: -0.05, -0.61, 0.42 -0.61 nie jest mało ale może to wynikać z korekcji sąsiada, jeśli ją zniwelujesz może się wyrównać. Plusowa korekcja to nic dobrego, jeśli ograniczamy się do samego wtrysku to może być zasyfiony (optymistyczna wersja) albo zaczyna popuszczać. Jeśli wymieniony wtrysk był zatarty a więc przyczyną uszkodzenia było zapieczenie / syf w paliwie to próbowałabym odratować to co mam. Wtrysk z taką korekcją nie mógł przejść testu idealnie, niczego Ci serwis nie sugerował Mogli Ci je umyć.... teraz to dodatkowy koszt i znowu kupujesz miedziaki. na jakim paliwie jeździsz ? Edytowane 8 Stycznia 2017 przez marcin4x4
kovallts Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 (edytowane) Tamten popsuty wtrysk nie otworzył się na maszynie. Te -0.61 jest na wtrysku który kupiłem nowy (podobno z Boscha z Niemiec - nie wiem na ile można ufać polskim firmom). Co sugerujesz odnośnie dodatnich korekt? Co prawda mam problem ze wskazywaniem paliwa w baku... Może faktycznie jest tam jakiś syf... Jutro mam dzwonić do Karola polecanego na forum odnośnie mojego problemu z bakiem. Wskazówka od poziomu paliwa zatrzymuje się za połową. Kiedyś auto mi zgasło i nie chciało odpalić jak miałem na fisie 120km zasięgu i od tego momentu mam ten kłopot. Pompka w baku pracuje bo wlałem do pełna i zrobiłem ponad 600km bez kłopotu. Serwis powiedział, że dawki są w normie i sugerowane jest tylko wygenerowanie nowych kodów IMA (ściema, bo maszyna zawsze generuje nowe). Stwierdził, że nie ma potrzeby wymiany wszystkich tylko tego jednego i będzie ok. Przy okazji wymiany i ponownego montażu wtryskiwaczy zmieniłem też filtr paliwa. Jeżdżę tylko i wyłącznie na vervie. Nigdy nie wlałem innego paliwa. Edytowane 8 Stycznia 2017 przez kovallts
marcin4x4 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 norma jest od 3 do - 3... przy 1 już masz odczuwalne utraty mocy i pogorszenie kultury pracy silnika
kovallts Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Silnik pracuje bez zarzutu, o braku mocy nie ma mowy, hamowanie pokazało serie. Jakieś sugestie jak poprawić korekcje? Sent from my HTC Desire 820 using Tapatalk
marcin4x4 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Przy takich korektach nie powinno być start, ewentualnie krzywa momentu będzie troszeczkę gorsza. Najlepiej myjka ultradźwiękowa i porządne wyczyszczenie wtrysków. Możesz poszukać jakiś specyfików do czyszczenia, lekko przedawkować i ostro skatować auto, niektórym to ponoć pomaga ja uważam ze to strata kasy.
kovallts Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Dopiero co się nawyciagalem i wkladalem wtryskow, nie mam ochoty a tymbardziej czasu robić tego ponownie. Specyfiki do paliwa nie pomogą? Możesz coś polecić? Sent from my HTC Desire 820 using Tapatalk
marcin4x4 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Specyfiki do paliwa nie pomogą?Możesz coś polecić? ja w to nie wierzę, nitro nie rusza syfu.. a to ma ?Daj znać czy aku załatwił temat.
d4ri0 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Ja kupiłem DATACOL od TOM77, ale jeszcze nie sprawdzałem korekcji po zastosowaniu więc sie nie wypowiem. jak tylko zmierzę napiszę czy coś pomogło. Aczkolwiek zalałem to samo do Superba 1.9TDI AWX i jest odczuwalna różnica. lepiej pali, płynnej jedzie. na pewno nie zaszkodzi więc warto zainwestować 78zł.
kovallts Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Konstrukcja ukłądu paliwowego pomiędzy 1.9 AWX a 3.0 ASB jest znacząca. Więc jest to znikome odniesienie. Przydało by się zweryfikować to na podobnych układach Może wystarczy rzucić okiem na układ paliwowy i czy faktycznie nigdzie nie ma syfu, przepłukać i będzie dobrze. Szczególnie, że nie odczuwam problemów z autem, prócz tego przycinania (raz na 7 odpaleń) na ciepłym. Podjadę do kogoś i sprawdzę żywotność aku, oczywiście dam znać.
marcin4x4 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 na pewno nie zaszkodzi więc warto zainwestować 78zł. za chemię + nitro, usługę, podkładki i umycie silnika zapłaciłem 250 zł...
d4ri0 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Super. I jaki efekt? Odniesienie moze slabe, ale wiele osob juz to kupilo i jeszcze nikt zlego slowa nie napisal. Ja ocenie jak sprawdze korekcje, jak zadzialal w AWX juz napisalem, nie zepsul go[emoji3] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
kovallts Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Sprawdź na BKNie i zdaj relację, tam nie miał co popsuć. Jakoś średnio leżą mnie te płukanki wszelakiego rodzaju.
marcin4x4 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Super. I jaki efekt? korekty zmniejszone o 50%, ciszej, troszkę inaczej cyka, lepsza dynamika (auto ożyło). Na serii zapewne mniej odczuwalne.
kovallts Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Wymieniłem aku i jest ten sam kłopot. Wymieniłem też bendix w rozruszniku. Przycina się za każdym razem... Krótszy postój to nawet nie zauważalne przycięcie. Im dłużej tym mocniej... Korekcje w grupach 072-077 są wysokie na plusie. Myślicie, że to może być wina wtrychów?
bosniak_sg Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 24 minuty temu, kovallts napisał: Wymieniłem aku i jest ten sam kłopot. Wymieniłem też bendix w rozruszniku. Przycina się za każdym razem... Krótszy postój to nawet nie zauważalne przycięcie. Im dłużej tym mocniej... Korekcje w grupach 072-077 są wysokie na plusie. Myślicie, że to może być wina wtrychów? Nie to wina krasnoludków.
kovallts Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Bosniak jesteś mega śmieszny. Zadałem pytanie gdyż dla mnie dziwne jest to, że po przycieciu gaśnie swiatlo, zegary nawi etc.Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
bosniak_sg Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 (edytowane) No cóż a ty mega głupi skoro wyeliminowales wszystko inne tańsze licząc, że to akurat to, a tych tematów jest kilkadziesiąt na forum i 90% ich dotyczy wtryskow. Więc na co liczysz? Niestety takie to jest, fajne tanie auto, ale wadliwe i mega drogie w utrzymaniu. Kupujesz takie dzisiaj za 20-25 tys i bardzo szybko można zbliżyć się z wymianą części do jego wartości. Edytowane 20 Sierpnia 2017 przez bosniak_sg
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się