osek Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 witam, od tygodnia mam i ja swoje cztery koła... i tak sie zastanaiwam co dalej trzeba robić z autem... zimówki kupione ;] rozrząd zrobiony (gates, contitech i ruville) pompa wody (po przeczytaniu forum) też wymieniona. olej niby był 4k temu.. ale to juz nie jest az tak duzy koszt wiec- nowy, tylko ze wlalem to co bylo ostatnio- castrol magnatec 10x40 moze byc? tylko o dziwo bańska cztero litrowa wystarczyła ? nawet mam troche na dolanie... AFN ? to by sie zgadzało ? pomału chyba będzie trzeba coś z turbiną robić, bo niby olej przez nią pali.. ale musze troche pojeździc. tu pytanie- regenerować czy.. y.. czy co ? i dalej pytania, dziś jak mi ten rozrząd zrobili to ym... na radiu mam SAFE skąd ja mam wziąć numer do tego? przeleciałem ksiazki co mi dali z komisu z autem i nic ;] gdzie tego szukać albo co z tym zrobić?
_Solar_ Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 jesli turbo juz omawia posłuszenstwa to mysle ze regeneracja bedzie najrozsadniejsza , chyba ze masz fundusze na nowa radio zostało zakodowane gdzyz została zdjeta klema z aku i teraz musisz wprowadzic kod aby znow grało,wyciagnij radio moze tam masz umieszczony kod albo w ksiązece dotyczacej obslugi radia itp powinienes na pewno znalezc ten kod. Dalej to po prostu dbaj o autko sledz forum i zawsze bedziesz w temacie no i koniecznie przeczytaj ten wątek http://www.a4-klub.pl/smf/10_przykazan_dla_diesla_ver_13-t5260.0.html;
osek Opublikowano 4 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2008 właśnie nigdzie nie moge doczytac sie tego kodu hm, wyciagnac ? na to nie wpadłem- ale przed chwilą patrzałem i... i nie iwme jak je wyciągnać (oryginał z bose) pojde zaraz zoabczyć czy mi sie uda... a jełśi tam nie bedize tego kodu? wątpie aby w komisie mi coś doradzili, ale zadzwonie i spytam... innego pomysłu nie macie? co? przykazania już dawno wbite pomiędzy szare komórki
_Solar_ Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 a jełśi tam nie bedize tego kodu? u mnie był taki kodzik pod naklejka z kodem kreskowym czy cos takiego lecz nie daje gwarancji ze bedzie i u Ciebie on wystepował bo u mnie to było radio gamma.Jesli nie bedzie to bedziesz musiał sie udac do jakiegos speca co bedzie potrafił zczytac kod z radia Wiem ze cieżko sie jezdzi bez właczonego radia w samochodzie
osek Opublikowano 4 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2008 a jełśi tam nie bedize tego kodu? u mnie był taki kodzik pod naklejka z kodem kreskowym czy cos takiego lecz nie daje gwarancji ze bedzie i u Ciebie on wystepował bo u mnie to było radio gamma.Jesli nie bedzie to bedziesz musiał sie udac do jakiegos speca co bedzie potrafił zczytac kod z radia Wiem ze cieżko sie jezdzi bez właczonego radia w samochodzie a amsz takie jak ja radio? http://www.pisi.com.pl/zbedne/audidelta.jpg czy dobrze rozumiem- że gdzieś miałeś na radiu ten kod, tak? własnie musze to jaknajszybciej odpalić.... bosse sie kurzy
_Solar_ Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 tak dokladnie takie samo radio, zaznaczam " miałem '' i na radiu na wierzchu byla podobna naklejka do kodu kreskoweg oddzielona gruba kreska i pisało - code ...(coś tam jeszcze było napisane - '' number '' czy cos w tym stylu ) jak czasem musiałem odłaczyc aku to tez radio mi sie kodowało i musiałem wpisać ten kod i znowu grało.Żeby wyjać radio wsadzałem po prostu palucha do otworu z kaseta i wyciągałem Tylko nie wiem czemu miałem tą zaślpke od kasety z napisem gamma,dziwna sprawa musiał bym jeszcze zobaczyc to bo został mi ten dzyngiel po radiu :gwizdanie: Rozumiem ze nie masz tej ksiażeczki do radia ?? bo Tam na pewno jest kod.
Sztomel Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 co do turbiny to wstrzymaj się z jej regeneracją bo to, że ktoś Ci powie że ona pali olej to wcale nie musi to polegać na prawdzie, najczęściej idzie przez nią olej z odmy do dolotu co często jest mylnie diagnozowane przez mechaników, że turbina nadaje się do regeneracji lub wymiany, a by się upewnić zdejmij przewód powietrzny idący od filtra powietrza do rury dolotowej do turbiny i zobacz ile tam będzie oleju, który dostaje się tam wężykiem z odmy czyli odpowietrzania skrzyni korbowej silnika, jeśli otrzymałeś z komisu książkę serwisową to w niej również powinna być albo książeczka z radia gamma i w niej lub w zakładce książki serwisowej powinna być włożona karteczka formatu wizytówki z kodem 4-ro cyfrowym do radia.
NYNA Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Ja tez nie mailem kodu do radia i do ASO pojechałem.10 minut i po sprawie, kosztowało mnie to chyba coś koło 50 zł.
grippen Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 sprawdź czy turbina nie ma luzów wzdłużnych oraz poprzecznych jeżeli ma to oczywiście regeneracja co do kodu to powinien być w książce serwisowej
jozek-k Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 olej niby był 4k temu.. ale to juz nie jest az tak duzy koszt wiec- nowy, tylko ze wlalem to co bylo ostatnio- castrol magnatec 10x40 moze byc? tylko o dziwo bańska cztero litrowa wystarczyła ? nawet mam troche na dolanie... AFN ? to by sie zgadzało ? Tak, tak , tak, tak
_Solar_ Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Oleju wchodzi 3.8 200 ml zawsze Ci zostanie na dolewke
grzes1150 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 pomału chyba będzie trzeba coś z turbiną robić, bo niby olej przez nią pali.. ale musze troche pojeździc. tu pytanie- regenerować czy.. y.. czy co ? Czemu twierdzisz że turbo do roboty??? Chcesz dowiedzieć się więcej to zrób logi Vagiem i wszystko wyjdzie. Jak pompuje odpowiednie wartości , oleju nie podpija i nie jest zapieczone to co tu szukać [br]Dopisany: 05 Grudzień 2008, 21:28_________________________________________________ :mysli:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się