aricc Opublikowano 4 Czerwca 2016 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Witam. Jutro robie swap na 1.8t . Czce sie upewnic ze wszystko dobrze zrobie. Przekladam silnik AEB w miejsce ADR . w budzie z AEB mialem quattro a w mojej nie . Zostawiam skrzynie z ADR i z tego co slyszalem to mi spasuje. Cala wiazka elektryczna z komory silnika i komputer tez przezucam . Mam nadzieje ze jak ja podepne z kompem na podszybiu to mi podejdzie. Caly osprzet silnika tez z AEB . Pompe paliwa zostawiam narazie. Dodatkowo przezucam wydech no i robie adaptacje licznika . W liczniku niby nie mam immo. No i to chyba wszystko . Co sadzicie ? Czy gdzies nie mam racji ? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
booolek Opublikowano 5 Czerwca 2016 Opublikowano 5 Czerwca 2016 (edytowane) Ja jestem świeżo po swapie. Tylko ze ja zmieniałem ADR na APU. co mnie zaskoczyło to fakt ze musiałem zmieniać pompę wspomagania w APU na swojego ADR bo miała inaczej podejście i przewód był za krótki, a szybciej było zmienić pompę niż. Przewód odkręcić z magla. Pompa paliwa została stara.polosie stare.skrzynie zmieniłem bo inaczej przełożenie mają niby aczkolwiek pasują p&p , wiadomo wiązka ,komp, filtr powietrza, coler.wydech tylko pierwsza część. Kompa adaptujesz i cyka Mam nadzieje ze skoro masz dojście na spokojnie to wyczyściles miche?! Edytowane 5 Czerwca 2016 przez booolek
Dev Opublikowano 5 Czerwca 2016 Opublikowano 5 Czerwca 2016 (edytowane) Skrzynia z ADRa ma krótkie biegi, auto będzie dobrze przyspieszać ale wysokie obroty przy relatywnie niskiej predkosci będą Cie wkurzac. Szukaj skrzyni od AJLa. Edytowane 5 Czerwca 2016 przez Dev
booolek Opublikowano 5 Czerwca 2016 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Faktycznie jak miałem w moim ADR na 3k obrotów miałem okolice 110 a teraz na APU mam okolice 120.
aricc Opublikowano 5 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2016 Ja juz po swapie dzis czyli w dzien bozy hehe od 6 rano do 20.30 autko zasowa jak glupie K03s mialem problem z immo czyli adaptacja kluczyka ale jest ok dodatkowo za keotkie weze z maglownicy do pompy ktora mialem w 1.8t . Ale mialem latwiej bo kupilem calego dawce a teraz pozostawalo mi czesci na sprzedaz tylko turbo chyba mi przeladowuje Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Miska wyczyszczona oczywiscie Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Tylko ze jak ciagne na 1 do wysokich obrotow, wbije dwojke to chwile ciagnie i go zdlawi. Ale to chyba wina paluszkow pod cewkami bo jeszcze nie zmienialem. Albo to przeladowanie Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
a4b5 Mariusz Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 (edytowane) Powiem ci kolego ze ladnie go zrobiles:) masz jakies foto serduszka pod maska:p? Edytowane 7 Czerwca 2016 przez a4b5 Mariusz
aricc Opublikowano 7 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2016 Jeszcze nie jutro wrzuce jak poczyszcze komore silnika po 2 dniach jazdy wysiadly przeguby hehe ale zbiera sie bardzo dobrze na tej krotkiej skrzyni sprawdzone przez stoper na tel. przez pasazera wynioslo ok 6.2 s ale nawet znajomy co stroi auta jest zdziwiony przyspieszeniem. Tylko turbo b6 190 konnej i dawka paliwa troszke wieksza , sportowy wklad filtra to turbo ciagnie bardzo dobrze a to dopiero poczatek teraz wtryski, downpipe, wydech kwas, baranek wydech., coller, potem wieksze turbo i strojenie Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Tylko to przyspieszenie moze przeklamywac bo niewiem czy licznik mi dobrze predkosc pokazuje po swapie hehe blad czujnika predkosci na vagu Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
a4b5 Mariusz Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Ja tez robilem z 1.8 na 1.8t ostatnio u sb i tez skrzynie zostawilem swoja adr to też fajnie przyspiesza i turbo tez dobrze pompuje:) 18 felgi na 2 biegu jeszcze obraca:)
aricc Opublikowano 8 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2016 To mi na 17" jeszcze na 3 mieli heheh Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
aricc Opublikowano 10 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2016 Troche wyczyszczory ale dopiero bedzie dopieszczanie Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
booolek Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Ładnie się to prezentuje.ja na chwile obecną mam jeszcze serie ,muszę pierwsze uporać się z kilkoma błędami z vaga a później dopiero soft..ale już sama seria robi ogromną różnicę.
aricc Opublikowano 11 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2016 Jakie bledy ? Ja mam problem z czujnikiem predkosci w skrzyni Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
booolek Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 no ja mam kilka i musze je zgasić. 17931 - Crash Signal from Airbag Controller: Implausible Signal P1523 - 35-00 - - 16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High P0118 - 35-00 - - 18084 - EPC Warning Lamp (K132) Circuit: Electrical Malfunction P1676 - 35-00 - - 17956 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open Circuit P1548 - 35-10 - - - Intermittent 16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal P0571 - 35-00 - - 16885 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal P0501 - 35-00 - -
aricc Opublikowano 11 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2016 Uuu grubo trzeba pomyslec o tych bledach jak je zgasic Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
booolek Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 to sa uroki tego ze zachciało sie elektronicznej przepustnicy żeby za jednym machem miec tez tempomat.bo powiem szczerze że gdyby nie ta chęć posiadania tempomatu to założyłbym jakie starszy tym motoru tupu AEB właśnie
Dev Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 W wersjach na linkach też jest tempomat
booolek Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 No ale to wtedy gruszka na podciśnienie czy coś tam.ogólnie dużo zabawy.ja juz wolałem się pobawić kabelkami.
dawid332 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 ja aktualnie robie swapa , ale kurde audto nie odpala mruga immo na liczniku ;/ ktos by pomogł ? widze ze kolega Michal jest z Piły ja jestem z okolic:)
booolek Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Samo IMO nie powinno blokowac auta tak ze w ogóle nie odpali.powinien odpalić i zasnąć. Skręcić trzeba vaga podpiąć się i zobacz jakie błędy. Ja teraz nie podjadę. Bo jutro stawiam auto na wymianę tarcz klocków i coś tam w zawieszeniu jeszcze. Jak nie ogarniesz sprawy to odezwij się pod koniec tygodnia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się