mobopx Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 (edytowane) Witam. Mam dziwne odczucie, jakby moja A4 z opóźnieniem reagowała na ruchy kierownicą. Najlepiej czuć do na autostradzie przy większej prędkości. Delikatny ruch powoduje to, że auto jedzie prosto a dopiero po chwili skręca. Oczywiście to opóźnienie jest jakieś tam minimalne, ale jednak odczuwalne przy każdym manewrze. Objawy nastąpiły po wymianie kompletnego zawieszenia (lemforder, razem z drążkami kierowniczymi) + amortyzatory (kyb). Oczywiście po wszystkim ustawiłem zbieżność. Opony też są nówki (zakładane w kwietniu). Cóż to może być? Edytowane 7 Czerwca 2016 przez mobopx
martinno Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Witam. Mam dziwne odczucie, jakby moja A4 z opóźnieniem reagowała na ruchy kierownicą. Najlepiej czuć do na autostradzie przy większej prędkości. Delikatny ruch powoduje to, że auto jedzie prosto a dopiero po chwili skręca. Oczywiście to opóźnienie jest jakieś tam minimalne, ale jednak odczuwalne przy każdym manewrze. Objawy nastąpiły po wymianie kompletnego zawieszenia (lemforder, razem z drążkami kierowniczymi) + amortyzatory (kyb). Oczywiście po wszystkim ustawiłem zbieżność. Opony też są nówki (zakładane w kwietniu). Cóż to może być? Witam Ja miałem podobne objawy a przyczyna były zużyte simerbloki na tylnej belce.
mobopx Opublikowano 14 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2016 Witam Ja miałem podobne objawy a przyczyna były zużyte simerbloki na tylnej belce. Hm... tuleje też już swoje przeżyły, na ostatnim przeglądzie diagnosta powiedział że można się za jakiś czas nimi zainteresować. U mnie jak wykonam ruch kierownicą to za ułamek sekundy całym przodem "zarzuca" w kierunku skrętu. Myślisz, że to tylko złudzenie iż to właśnie przodem buja i winna może być tylna belka?
martinno Opublikowano 14 Czerwca 2016 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Witam Ja miałem podobne objawy a przyczyna były zużyte simerbloki na tylnej belce. Hm... tuleje też już swoje przeżyły, na ostatnim przeglądzie diagnosta powiedział że można się za jakiś czas nimi zainteresować. U mnie jak wykonam ruch kierownicą to za ułamek sekundy całym przodem "zarzuca" w kierunku skrętu. Myślisz, że to tylko złudzenie iż to właśnie przodem buja i winna może być tylna belka? Ja jak byłem na przeglądzie to diagnosta nawet nie zwracał uwagi chyba na tuleje po przegląd przeszedł mimo bardzo wnikliwej kontroli(Norwegia), a tuleje wymieniłem sobie sam bo nie dało się normalnie jeżdzić na krętych drogach.Podnieś tył i przyglądnij się dokładnie tulejką i zobacz czy belka ma luzy jak złapiesz za koło i ruszasz do przodu i do tyłu.U mnie był widoczny luz.
misiek95 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Najbardziej tuleje belki odczuwa sie przy szybkiej zmianie pasa np. przy wyprzedzaniu. Czuć takie bujnięcie na obie strony
mobopx Opublikowano 21 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2016 Wymiana tulei załatwiła sprawę. Wszystkich, którzy padną ofiarą złudzenia, iż to przodem buja na boki - przestrzegam. I jednocześnie potwierdzam opinie kolegow wyżej. Tuleje Lemforder 190 zł plus 10 zł płyn hamulcowy. Powinny pochodzić jakiś czas. Wymieniłem sam w przydomowym garażu, nie jest to skomplikowane. MT7-TL10 / Tapatalk
wujekmaciej Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 dobrze, że się pochwaliłeś co załatwiło sprawę! niech będzie dla potomnych
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się