Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 AVANTador S4/LINE GTB 2260VZK 19' Pompei S5 STYLING 132 BIX INTEMO Koito Q5 continue by KoJ@K


KoJ@K

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak dzisiaj pogadalismy,chrom obowiązkowo out bo na A4 wygląda to słabo. Jakby co to pomogę w przekladce :)

A co do A4 to miałem okazje jechać jako pasażer i wyrywa z butów ;)

Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pakuj czarne ori relingi i obwódki szyb :naughty: Relingi czarne też mam w planie, co do obwódek (na szczęście) mam seryjnie czarne z czego jestem bardzo zadowolony :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turzol - musiales miec zle zasznurowane, jak Cie z butow wyrwalo. ;)

Zieluu - zazdroszcze takiego zestawienia - ciemne ramki, a relingi chrom, bo przelozyc relingi to juz nie taka masakrancja, jak z tą wycinką tych szyb ... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawaj czarne relingi, ramki i szyby a listwy z drzwi w kolor pomaluj :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że jak? Coś Ty to wymyślił ? :o

Poka jakąś fotke.

Edytowane przez KoJ@K
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no na czarno to co chcesz, a te listwy S4 z drzwi pomaluj w kolor nadwozia i będzie lepiej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi się widza te czarne listwy :decayed: , mega sie komponują z lusterkami, jak dojdą czarne relingi i cała reszta przy szybach bedzie :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaa o te listwy Ci chodzilo. ;) nie no narazie zostaja czarne, mam jeszcze w garazu S-line-owe i nawet w moim kolorze to moze kiedys se przymierze, jakby to wygladalo. Narazie mam cisnienie na ten "chrom out" , zobaczymy co i kiedy z tego wyjdzie. ;)

Przygotowywujemy lakier pod korekte i kwarc, dzisiaj odsmalania, glinkowania i na koniec polozony detajler. Jak widac prickbort sobie zjadl na obiad strukture z dyfuzora... ;) czym by go teraz prysnac !?

male_3053d746201ed0e697f4d35e3fb414.jpgmale_88e2aab298d638fb804bd081ac4473f.jpgmale_dff480fbbb7f908263b6d24fdc9.jpg

Edytowane przez KoJ@K
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak dzisiaj gadaliśmy, Zmieniaj listwy wokół szyb na czerń plus relingi, będzie dobrze! Dzisiaj widziana na żywo kolejny raz i z pakietem czerń będzie git! Zmiana Chromów na czerń nie łatwa sprawa (wiem co mówię bo robiłem przekładki w drugą stronę) ale gra warta świeczki. :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisalem wczesniej - ja juz jestem przekonany do przekladki i teraz tylko wyczekuje z duzym nie doczekaniem kiedy to nastąpi, a chcialo by sie, zeby dalo rade jeszcze przed urlopem... akjam powiedz mi gdzies Ty ją wczoraj widział na zywo, jak od rana z garazu nie wyjezdzala. :D

Pany ktore lepsiejsze listwy?? Czarne S4 czy w kolor S-line? ;)

male_431e159680ba01372437568954d21cc.jpgmale_9b07f76a76a7e9a809a9e4b0599b.jpg

male_56e26b1e2635c01edeed488f0e6.jpgmale_171b380dba982ed9f96b37452049531.jpgmale_bf2403fab39a33167ab6b99127e00a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie zdecydowanie czarne !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolor S4 :P zobacz jak czarne dziwnie odcinają to miejsce na drzwiach, jakby nie z tego auta :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi sie bardziej widza czarne, a eS lajny lecą do Ciebie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

S4 w kolorze, sam chciałem na początku pomalować na czarno listwy , ale teraz w kolorze jak patrze na auto , wygląda dużo lepiej, s4 w kolor to najlepsza opcja :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

S4 w kolorze, sam chciałem na początku pomalować na czarno listwy , ale teraz w kolorze jak patrze na auto , wygląda dużo lepiej, s4 w kolor to najlepsza opcja :D

Wcale że nieprawda :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakis czas temu przed urlopem pojawily sie straszne drgania cala budą i lewarek zmiany biegow latal jak żyd podczas przyspieszania, nawet delikatnego, a po odpuszczeniu gazu lub na luzie wszystko wracalo do normy. Dodatkowo od samego poczatku jak mam auto podczas hamowania przy ponad 100km/h na kierownicy pojawialo sie straszne bicie, a gdy predkosc byla nizsza to bicia nie bylo - powrot z urlopa i dzis sprawca tego ambarasu (przegub wewnetrzny) zostal namierzony, wymieniony i wszystkie w/w objawy ustaly :D teraz hamowanie z wyzszych predkosci to przyjemnosc. :D

male_e6fc41ef03382d970ddc341bb4d8bc.jpgmale_0dce3994b7fbf0aae81a84a0b2d.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te przeguby w b6 to jakiś feler, co chwile ktoś wymienia. Zresztą ja sam już chyba ze 3 razy :facepalm:

Poza tym Twoje b6-tki to wzór do naśladowania (Czarna rządzi!!!) :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...