Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Analiza loga afn 110 pomocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, proszę o analizę tego loga: http://vaglog.pl/log_265713.html grupa 011. Wszystko w porządku ?. Bo wydaje mi się że coś słabo przyśpiesza ;/

Opublikowano

Turbo bardzo późno wstaje.

Sprawdź działanie geometrii i N75 oraz czy masz prawidłowe podciśnienie.

Opublikowano (edytowane)

.

Edytowane przez doin
Opublikowano

N75 podmieniałem na nowe efekt bez zmian. Sztanga chodzi lekko, ale i tak myślę wyczyścić turbo. Podciśnienie w którym miejscu dokładnie sprawdzać ?, podpiąć się pod gruszkę i logować Basic Setting w 011 ?. Jeśli tak to wychodzi 55 cm hg vac czyli około 0,73 bara.

Opublikowano

zrób komplet logów

Opublikowano (edytowane)

zrób komplet logów

Piszę jakie bo kolega nie napisał

-> Statyczne - 001, 003, 004,010, 013,

-> Bassic Settings - 000, 003, 004, 011

-> Dynamiczne - 001, 003, 004,007, 008, 010, 011 silnik 90c na blacie 1300-4000obr z nogą w podłodze dynamiczne robimy.

Edytowane przez Leopold27
Opublikowano

wytłumacz wszystkim co w tym momencie wyskrobanie wlotów w głowicy da bo chyba nie chcesz kolegi naciągać na koszty bez celu..

skoro w 011bs cyklicznie co 10s masz 0bar i 0,73bar to układ podciśnienia ok, albo vnt zapieczone, źle złożone, wyregulowane, usterka w egr, najpierw zrób logi, w ten sposób wykluczysz 90% możliwych przyczyn, a zwalając turbo tylko jedną, no i podliczając troszkę więcej czasu schodzi z wykluczaniem tej jednej możliwej przyczyny niż z tymi 90%

Opublikowano

Kolego do wyczyszczenia kolektora to od kiedy się zwala turbo?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...