radko123 6 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Witam, poci się kolanko odmy ( to co wychodzi z podstawy filtra oleju). Jakiej firmy wstawić, a może wystarczy sam symering? Oryginał to 150zł i 14zł oring a zamienniki już od 30zł. Ktoś ma jakieś doświadczenia z tym elementem? nr. części to 06A 103 213F pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaluch8 4 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Niby wzmacniane blachą. Wyciągnij, i wymień oring. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Away 1 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Oryginał jest od środka wzmocniony mosiężną tuleją, bierz ori! Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialy118 0 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Mi podroba za 30 pln wytrzymała rok jak masz kase bierz ori Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radko123 6 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Mi podroba za 30 pln wytrzymała rok jak masz kase bierz ori Pamiętasz jakiej firmy była ta podróba? Co może powodować pocenie się tego kolanka, pęka? Może komuś pomogła wymiana samego pierścienia uszczelniającego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawowy19 5 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 wyjmij to zobaczysz. U mnie było tak, że plastik wokół tej mosiężnej tulejki pękł i zaczeło się pocić. Musiałem wymienić kolanko + oring. Założyłem zamiennik i cały czas było ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radko123 6 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Jeśli już zamiennik to jakich firm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechcu 4 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 (edytowane) ja zamówiłem cały kpl ori kolano, trojnik, oring, zabezpieczenie i przy okazji zaworek odmy (kolano lubi pęknąć przy samej podstawie filtra) ceny katalogowe z serwisu: 06A103213F kolanko 150zł06A103247 trójnik 25zł037121142A sprężyna zabez. 5,20złN90467301 oring 14,60zł035103245G zaworek 46zł Może w weekend do tego usiądę ale jak widzę to dojście to już mi się nie chce Dzisiaj zdemontowałem to kolanko (albo samo się zdemontowało czytaj rozleciało ) proponuje dokupić trójnik gumowy i przy okazji wymienić zaworek od odpowietrzenia skrzyni. Ja składam jutro bo muszę jakieś opaski zakupić. Edytowane 20 Czerwca 2016 przez czechcu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radko123 6 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Kolanko wymienione a przy okazji gumowy trójnik którego nie dało się zdemontować bez uszkodzenia. Kolanko TRW a oring i trójnik ASO. Po 3 tyś sucho. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Userr 1 Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 W listopadzie wymieniałem kolanko 06A103213F. Kilka dni temu zauważyłem brud olejowy na nim, a po dotknięciu lekkie pęknięcie z jak na razie jednej strony. Od wymiany kolanka zrobiłem 3-4 tysięcy kilometrów i znów pękło? Trzeba wymienić to jak najszybciej, bo ostatnio przez zwlekanie powstało za duże ciśnienie i było po oleju. Jakiej firmy kolanka zamawiacie? Pękło w tym miejscu, więc akurat za mosiężną tuleją... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 780 Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Może zostało uszkodzone przy montażu. Nawet z toprana wytrzymuje bardzo spore przebiegi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Userr 1 Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Może zakupić teraz z Febi lub Metzger, widzę że cena większa, ale czy jakość też? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 780 Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Probuj. Mozesz kupic ori ale cena to cbyba coś koło 150zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Userr 1 Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 15 minut temu, przem8 napisał: Probuj. Mozesz kupic ori ale cena to cbyba coś koło 150zł. Właśnie ori na necie nie mogę w ogóle znaleźć, a do aso mam dość daleko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3r4 44 Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 ja brałem bodajże febiego i mam wrażenie, że był trochę zbyt krótki i nie sięgał do trójnika tak jak powinien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 780 Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Widzialem w jakims sklepie internetowym vw. Spróbuj na classicvwparts czy coś takiego albo na getem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Userr 1 Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 A czy ktoś z Was się orientuje co to jest (to co na filmie dotykam ręką)? Znajduje się pod tym grzybkiem od odmy po drugiej stronie silnika. video-1566330103 - Streamable STREAMABLE.COM Check out this video on Streamable using your phone, tablet or desktop. Wydaje mi się, że z niego też coś cieknie, gdyż pod nim mam taką plamę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekST202 30 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Raczej z tego kombi zaworu nie cieknie, jak już to z pod pokrywy zaworów,z pod uszczelki nastawnika i ścieka po tym zaworze oraz po wszystkim co dookoła się znajduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Userr 1 Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Ok, wymieniłem kolanko i przeczyściłem na tyle ile mogłem całą odmę. Najgorzej zanieczyszczona była ta rurka pionowa idąca za trójnikiem. Zobaczcie czy korek od wlewu oleju ma się tak zachowywać? Wiem, że ma podskakiwać, ale mój po kilku sekundach przestaje. video-1566489713 - Streamable STREAMABLE.COM Check out this video on Streamable using your phone, tablet or desktop. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 780 Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Zasysa go trochę? Zaworek jednokierunkowy sprawny, czy zmieniany na jakiś zamiennik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się