Tomeks Opublikowano 24 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2018 No wlanie w tc performance robili a4 w której wymieniali pompę z 3.0BiT,ale w Anglii na seryjnej gościu zrobił 500+,także zostawiam,ponoć CCWA ma najwydajniejszy układ,a jak będzie trzeba,wymienie
peter22 Opublikowano 24 Czerwca 2018 Opublikowano 24 Czerwca 2018 Pompa z biturbo jest awaryjna tzn robią się opiłki Wiec trzeba uważać po jej montażu . Na ta firmę tc performance to bierz poprawkę hehe .
Tomeks Opublikowano 24 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2018 3 minuty temu, peter22 napisał: Na ta firmę tc performance to bierz poprawkę hehe . Mówisz o wynikach?
peter22 Opublikowano 24 Czerwca 2018 Opublikowano 24 Czerwca 2018 Dokładnie tak nawet na innym forum był poruszany temat o tym . BMW może i robią dobrze ale reszta np audi okazało się wielka lipa. Po pojechaniu na inne hamowanie wyniki wyszły bardzo śmieszne
Tomeks Opublikowano 24 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2018 dlatego nie robie u nich strojenia,a u Roba
Norbas Opublikowano 26 Czerwca 2018 Opublikowano 26 Czerwca 2018 W dniu 24.06.2018 o 13:47, peter22 napisał: . Z uwagi na ekologię i wyjazdy poza Polskę wsadzam ponownie dpf-a i jadę na program do rogala zobaczymy ile uda się wyciągnąć z dpf. Teraz denerwuje mnie tez ten zapach z wydechu ale auto zapierdziela niemiłosiernie i dźwięk na przelocie tez super , Może warto poszukać zużytego depa, wypruć z niego wsio, wspawac rurę i do tego uplasować gdzieś sportowego kata. Dpf wcale nie ekologiczny jak go malują... jakiś czas temu Niemcy robili testy. Oczywiście nie robili tego na swoich autach tylko na nowej mazdzie 6 z normą E6. Auto według producenta generuje 80mg/km NOx. Podczas testu auto emitowało 680mg/km NOx Podczas dopalania jest w ogóle tragedia bo wychodziło jakby auto jeździło nie spełniało żadnej normy spalin i tak większość sprawdza CO2 które po dobrym programie potrafi się obniżyć
peter22 Opublikowano 26 Czerwca 2018 Opublikowano 26 Czerwca 2018 Sportowy kat nie da ci żadnej normy , mimo ze sprzedawcy piszą euro 4 lub 5 . Chciałem właśnie tak zrobić ze nawet wspawac dwa katy euro 4 rownolegle i zrobić do nich jedno wejście i jedno wyjście . Ale rogal powiedział ze takie sportowe katy nic nie dają dlatego zdecydowałem o ponownym wsadzeniu dpfa . No chyba ze ktoś sprawdzał i sportowy kat coś daje . Narazie będzie dpf a na spokojnie coś się będzie szukało
Tomeks Opublikowano 26 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2018 Ja pierwsze co wywaliłem dpf,na preglady jeździe gdzie akurat mam pod ręka stacje i zawsze przechodzi bez problemu,tylko przed zawsze przepaluje sunie konkretnie,ostatni przegląd byłem na takiej kosmicznej stacji,same komputery i kij wie co,powsadzali w rury kabli....i bez problemu
peter22 Opublikowano 26 Czerwca 2018 Opublikowano 26 Czerwca 2018 Ja się polski nie boje tylko Niemców i austryjakow
Norbas Opublikowano 27 Czerwca 2018 Opublikowano 27 Czerwca 2018 Na polski blachach faktycznie sprawdzają bo kolegę z forum trzepali i sprawdzali kata czy siedzi i egr. Emisji nikt Ci nie sprawdzi dlatego większość jedzie z puchami po dpf i tyle. Jak sprawdza ze masz zwykła rurę i dasz kata to i tak cię to nie ratuje bo masz mieć depa według vinu.
peter22 Opublikowano 27 Czerwca 2018 Opublikowano 27 Czerwca 2018 Jak ci wsadza czujnik w wydech to wyjdzie. Kumpel sprawdzał na stacji obsługi u znajomego .
Tomeks Opublikowano 27 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2018 (edytowane) na poprzednich wtryskach po wycieciu dpfa,z rur walil smierdzacy,zracy dym,na nowych mozna praktycznie nos w rure wsadzic i oddychac,takze jak wtryski zdrowe,moga se wsadzac sady,moim zdaniem nic Ci nie grozi...choc na poprzednich tez mi wsadzali sady i nic nie stwierdzili... dobra,turbo siedzi od wczoraj,strojenie dopiero w poniedzialek,takze jezdze na standardowym sofcie,auto juz zapierdziela,elastycznosc z dolu w zasadzie tak jak bylo,myslaem,ze bedzie duzo gorzej,turbo wstaje troche pozniej,ale do zwyklaej jazdy po miescie spokojnie jest ok,2 szybko sie konczy,skrzynia wydawala mi sie za***ista,a teraz za szybko sie koncza biegi...jak w poprzednim dwaipoledei?,na 3 i 4 czuc ciag,szczegolnie 3 Edytowane 27 Czerwca 2018 przez Tomeks
peter22 Opublikowano 27 Czerwca 2018 Opublikowano 27 Czerwca 2018 Tak jak piszesz turbo wstaje troszkę później ale w niczym to nie przeszkadza. U ciebie siedzi turbo s u mnie wsadzili dzisiaj dpf-a strojenie w piątek .
Tomeks Opublikowano 27 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2018 brachol wsadzal wszystko to co ja,dpf zostawia,tez jestem ciekawy jaki bedzie wynik w obu autach
peter22 Opublikowano 28 Czerwca 2018 Opublikowano 28 Czerwca 2018 Rozmawiałem kiedyś z kolega Orzeł z naszego forum i z tego co pamietam to z dpf max 340 KM wyszło u niego . Zobaczymy co wyjdzie u Ciebie , Twojego brata i u mnie
peter22 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Opublikowano 29 Czerwca 2018 (edytowane) Auto z dpf Edytowane 29 Czerwca 2018 przez peter22 1
Tomeks Opublikowano 30 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2018 Noo elegancko,chyba zadowolony jesteś?
peter22 Opublikowano 30 Czerwca 2018 Opublikowano 30 Czerwca 2018 (edytowane) Teraz auto chodzi super . Skrzynia pieknie współpracuje z silnikiem , nie tak jak wcześniej skrzynia Gubiła się i mieszała biegami Edytowane 12 Lipca 2018 przez peter22
peter22 Opublikowano 12 Lipca 2018 Opublikowano 12 Lipca 2018 A co tu taka cisza w temacie , auto już miało być po strojeniu ???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się