Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A5 Sportback 3.0TDI Audi Exclusive OEMS115 20' 10J


Tomeks

Rekomendowane odpowiedzi

tuner sie rozchorowal,w przyszlym tyg dalej walczymy,poki co jest 330PS i 660Nm przy cisneiniu na szynie 1800,takze lajtowe jak na taki setap,u brachola cisnienie ok 1900 i jest ponad 340 i 650

wyniki na "uczciwej" hamowni,u brata byl program compotow,niby mialo byc 309PS i 630Nm,ale jak tuner zobaczyl program,mowil ze nie wie jakim cudem tam mialo byc tyle...zreszta jakis czas temu byl hamowany i pokazal jakos 280 i 610 

takze nad liczbami niema co sie spuszczac...auto juz zapierdziela,przy ok 2100obr jest 500 niuta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli turbiny sprawują się dobrze z tc . Jaki model macie turbin na 400 KM czy na 350KM . Perun ma kilka modeli moja jest na ponad 400 KM ale maja tez takie na 350-360 i na niej jest lepszy dół . Ja tez nie narzekam , tak jak mówisz cyferki nie jadą 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz najmocniejszy układ CR z A4 B8 Silnik CCLA 3.0tdi pod fabryczne 2000 bar (pompa, czujnik, wtryski) :

Pompa wys CCLA.pdf

CCLA.pdf

 

Dla porównania CCWA 1800bar (najsłabszy CR jest w CAPA, fabrycznie 1600 bar):

pompa wys CCWA+CCWB+CAMA+CAMB.pdf

CCWA+CCWB+CAMA+CAMB.pdf

CAPA.pdf

Edytowane przez mystic.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można pompę z BiT wsadzić,na tej pompie w Łodzi zrobili 404ps w CCWA,ale ich hamowania dodaje sporo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można pompę z BiT wsadzić,na tej pompie w Łodzi zrobili 404ps w CCWA,ale ich hamowania dodaje sporo 

 

 

co do turbin,niby mówili,ze potencjał maja na 460 czy 480,nie pamietam dokładnie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Tomeks napisał:

Można pompę z BiT wsadzić,na tej pompie w Łodzi zrobili 404ps w CCWA,ale ich hamowania dodaje sporo 

Z tego co pamiętam ta z CCLA podchodzi plug & play, z biturbo trzeba trochę rzeźbić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biturbo się wycierają , co za tym idzie pojawiają się opiłki i układ paliwowy do wymiany. Mój układ paliwowy jest ponoć do 480 KM. Szkoda ze Witek r-performance nie miał okazji pogrzebać w sterowniku jak miałem wyjęty dpf . Ciekawe ile by wyszło 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa paliwa cp3 przerobiona ze starszego silnika kolejny plus ze nic tam  się nie wyciera . Robiłem ja u marcela w Płocku dieselsoft 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aa taki myk,jakie masz ciśnienie na listwie wiesz może?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojęcia . Mam jeszcze zmieniony mapsensor na 4 barowy , ale na chwile obecna i tak jest poniżej 2 barów 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie tez bede mail zmieniany mapsensor 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory nic nie robiłem,tak to jest jak kumpel robi,24 paz złożył mi życzenia urodzinowe,na koniec powiedział „niebawem się odezwę i dokończymy projekt”...i cisza?...ale nie mam ciśnienia,praktycznie nią nie jeżdżę,jak mam gdzieś podjechać,to szkoda odpalać,bo zimno,to olej gesty,kijowe smarowanie...a bus już rozgrzany...i śmigam jumperkiem lub leonem laski...tyle mam z mocy?

kuzwa kiedyś gadałem z takim mechanikiem i powiedział,ze jak odpalasz auto przy -10*,to silnik zużywa się tak,jakby zrobił 10kkm w idealnych warunkach...i od tego czasu jestem niewolnikiem tej teorii?

 

btw dzisiaj dotarla paczka od www.carbonimports.ca

 

Przyłożony na szybko

 

E4A2D2CB-9302-428C-A138-F8650083C042.jpeg

46642E11-6A68-4E0F-9C3C-76204DB073F3.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze taki ładny smaczek..

A tak apropos teorii.. Zużywa się bardziej na pewno ale nie aż tak ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz trzeba zamówić dyfuzor,albo od nich,albo od rigera

carbonimports

 

93979B53-4A05-4676-BDC5-94075A34E069.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Tomeks napisał:

Do tej pory nic nie robiłem,tak to jest jak kumpel robi,24 paz złożył mi życzenia urodzinowe,na koniec powiedział „niebawem się odezwę i dokończymy projekt”...i cisza?...ale nie mam ciśnienia,praktycznie nią nie jeżdżę,jak mam gdzieś podjechać,to szkoda odpalać,bo zimno,to olej gesty,kijowe smarowanie...a bus już rozgrzany...i śmigam jumperkiem lub leonem laski...tyle mam z mocy?

kuzwa kiedyś gadałem z takim mechanikiem i powiedział,ze jak odpalasz auto przy -10*,to silnik zużywa się tak,jakby zrobił 10kkm w idealnych warunkach...i od tego czasu jestem niewolnikiem tej teorii?

 

btw dzisiaj dotarla paczka od www.carbonimports.ca

 

Przyłożony na szybko

 

E4A2D2CB-9302-428C-A138-F8650083C042.jpeg

46642E11-6A68-4E0F-9C3C-76204DB073F3.jpeg

Jak dla mnie za duży. Słabo to wygląda. Ori znacznie lepszy i dyskretniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostanio jeździłem sporo S5 sb i ori mi nie podchodzi,za malutki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...