Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wkład pompy paliwa firmy SKV Germany - recenzja


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, postaram się opisać mniej więcej jak sprawuje się zamiennik pompy paliwa (tańszy o krocie od oryginału :kox: )

Dlaczego wymiana? Wyło, wyło, wkurzało :angry: A już raz kupiłem używkę, która padła do zera...

Wymiana oczywiście połączona z czyszczeniem baku i wymianą filtra (oryginał)

Póki co przejechałem kilkadziesiąt km i jest cisza, co będzie dalej dokładnie opiszę w tym temacie, może to komuś pomoże.

Wymiany, co prawda, sam nie robiłem, ale dobry Mechanior (pracujący niegdyś dla ASO Lublin) powiedział, że P&P więc tak jest :)

Kilka fotek - stara pompa i zamiennik SKV

fffe711278619182med.jpg

e160f44c913f71bemed.jpg

2fd14ad445d1fc73med.jpg

1342caab393f0735med.jpg

PS. Pisząc do użytkownika - Dystrybutor SKV, można dostać ofertę indywidualną i wydłużoną gwarancję (oby nie trzeba było korzystać)

Opublikowano

Dziękujemy za relacje, pozwolimy sobie dodać jedną uwagę.

Bardzo mocno odradzamy kupno używanej pompy jeśli ta jest "sucha". Jeśli jest świeżo wyjęta z paliwa nie ma problemu, jeśli jednak leżała już trochę na magazynie nie podziała ona długo.

Po zaschnięciu paliwo pozostawia taki biały proszek przypominający mąkę, pózniej skutecznie ten proszek wykańcza szczotki pompy i po 2-3 miesiącach kolejna wymiana.

Podobnie mało osób wie, że paliwo potrafi być zestarzałe. Często zdarza się, że klienci którzy wyjechali do pracy za granice po powrocie np po roku odpalają auto i pompa pada po 1 dniu, kupują nową pompę a ta pada po następnych 2 dniach. Z paliwa robi się kwas, który potrafi sprawić że nowa pompa która ma 2 dni wygląda jak by leżała w stawie 10 lat :( (zardzewiala, z utlenioną obudowa)

Sprzedajemy kilkadziesiąt tysięcy pomp paliwa w roku i to co napisałem bazuje na zebranym doświadczeniu z relacji klientów.

Pozdrawiam

Opublikowano

No to ja miałem pecha a może i nie pompa skv po przebiegu 1kk auto nie odpala tylko jak jest mniej paliwa ale rezerwa jeszcze nie świeci na starej buczącej pompie odpala laweta i gwarancja nieuznana.Znalazłem gościa na olx co sprzedawał pompe skv z gwarancją i podpytałem sie o co chodzi czemu sprzedaje odpowiedział że miał ten sam objaw co ja ??

Opublikowano

objaw taki występuje tylko jak jest mało paliwa?

Jaki model pompy był w aucie zamontowany?

Opublikowano

objaw taki występuje tylko jak jest mało paliwa?

Jaki model pompy był w aucie zamontowany?

Identyko jak ten na zdjęciach vdo numery z boku 993762080 11503 H5321

a nieuznana reklamacja to 02skv242 na reklamacji jest też numer 76809 pomiar przepływu 85l i ciśnienie 3bar

Opublikowano

objaw taki wystepuje tylko jak jest mało paliwa?

Ile paliwa musiało byc w baku by auto odpalilo? Napisales wiecej niz rezerwa ale ile mniej wiecej 1/4 ?

Opublikowano

Paliwa było troche przed rezerwą na fis zasięg 150,

Opublikowano

Witam

Ja również zakupiłem pompe skv do silnika 3.0 asn i nie jestem zadowolony. Jak jest w baku poniżej 1/4 baku to auto długo musi kręcić aby odpaliło , a jak dojdzie do rezerwy to już w ogóle nie odpala.

Opublikowano

I co dalej? Sam musze wymienić pompę, zastanawiam się nad SKV ale potrzebuje trochę więcej opinii i informacji.

Opublikowano

ta pompa z foto to od ośki a Paweł ma q więc jak to pasowało ? 

 

Opublikowano
W dniu 29.06.2018 o 20:17, krzysiekml napisał:

ta pompa z foto to od ośki a Paweł ma q więc jak to pasowało ? 

 

Nie od razu miałem q :) 

Opublikowano

Witam, więc jaką pompę koniec końców kupiłeś ? ja posiadam audi a4 b6 1.8T avj, popa nie powinna mieć ciśnienia 4 bary ? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...