jachim858427 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Mam mały problem odnośnie samochodu mam passata B5FL 1,9TDI AVF Silnik na wolnych obrotach ma nierówną pracę tak jakby któryś z pompowtrysków raz na jakiś czas nie dawał dawki takiej jak trzeba, logi statyczne GRUPA 001 004 005 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5fdfe8b2718828c2.html GRUPA 001 004 007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/05d5767bb374bdbc.html GRUPA 013 023 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/49456394778a2333.html logi dynamiczne GRUPA 003 008 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/961678aac31d63fe.html GRUPA 003 008 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/53261e3a6cfd1934.html Z góry dziękuje za jakieś wnioski nie pokoi mnie grupa 023 i te trochę zawyżone wartości oraz grupa 001 pozycja 2 i te mniejsze dawki paliwa niż powinny one wynosić przeszukiwałem forum ale takich logów jak moje nie widziałem.
letallec Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Wrzuć te logi tutaj, bo nie mozna sie do nich dostac bez zalogowania
jachim858427 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2008 Logi poprawione i wstawione. Mógłby ktoś pomóc w rozwikłaniu mojego problemu. Każde sugestie mile widziane.
letallec Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Turbo pompuje, przeplywka mierzy, termostat trzyma temp. Ja zauwazylem tylko kat synchronizacji do kontroli. Mozesz zrobic dynamiczne z 004?
lukaszr Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Możesz mi powiedzieć w jakim celu robisz po 3 razy pomiar 3 grup na raz ??? Zdecydowanie więcej dałoby nam gdybyś zrobił 3 pomiary po jednej grupie, a tak średnio cokolwiek widać. Generalnie poza niekompletnymi logami i tymi co wrzuciłeś nic tutaj złego nie widać.
damcio151 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Generalnie poza niekompletnymi logami i tymi co wrzuciłeś nic tutaj złego nie widać. to spójrz na BIP-y
jachim858427 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2008 W sobotę wrzucę wszystkie logi statyczne i dynamiczne. Najpierw sprawdzę przewody od pompowtrysków i ciśnienie na cylindrach.
lukaszr Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 to spójrz na BIP-y Na co ? Wytężyłem mocniej wzrok, przyjrzałem się temu lepiej i rzeczywiście - dawka zdecydowanie za mała (001, poz. 2), trochę korekcje się lekko psują, ciut przy długo OB (ale za mało próbek).
damcio151 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 to spójrz na BIP-y Na co ? na BIP-y - faktyczny moment zamknięcia zaworu upustowego w PD... 023
lukaszr Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 na BIP-y - faktyczny moment zamknięcia zaworu upustowego w PD... 023 Nie znałem tego parametru Czyli zawór upustowy zamknięty lub otwarty (100% lub 0%) ?
damcio151 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Czyli zawór upustowy zamknięty lub otwarty (100% lub 0%) ? nie ... cała grupa 023 to BIP-y dla poszczególnych pompek, są zupełnie beznadziejne , jakby pompki były zmienione, lub zepsute , ewentualnie okablowanie do niczego
lukaszr Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 nie ... cała grupa 023 to BIP-y dla poszczególnych pompek, są zupełnie beznadziejne , jakby pompki były zmienione, lub zepsute , ewentualnie okablowanie do niczego Dobra, to jak powinna wyglądać prawidłowo ta grupa ?
spanky Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 ewentualnie okablowanie do niczego i tutaj szukalbym problemu ... chyba ze byly podmienianie ....
PAWEL69 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Dobra, to jak powinna wyglądać prawidłowo ta grupa ? też podpinam się do pytania czytam i analizuje.... też nie wiem o czym kolega pisze... ale bardzo chętnie się dowiem Pozdrawiam
przemik Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 BIP - Begin of Injection Period = faktyczny moment zamkniecia zaworo upustowego w PD = moment poczatku tloczenia, jezeli te wartości sa w granicach +/-30 to jest OK Pozdr
damcio151 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 BIP-y mogą być różne , jest to zależne od temp. paliwa, temp. pompek , gęstości paliwa, napięcia itd itd ... max dopuszczalna wartość to 60 , ale najlepiej jak jest poniżej 30[br]Dopisany: 08 Grudzień 2008, 21:22_________________________________________________ BIP - Begin of Injection Period = faktyczny moment zamkniecia zaworo upustowego w PD = moment poczatku tloczenia, jezeli te wartości sa w granicach +/-30 to jest OK Pozdr fajnie tak skopiować cudzy post i wkleić bez cytatu :gwizdanie:
spanky Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Silnik na wolnych obrotach ma nierówną pracę tak doczytalem dokladniej ... i zadam kilka pytan: -ja dlugo masz auto ? -kiedy zauwazyles problem ? -cos kiedys bylo grzebane przy pompkach ?
przemik Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 BIP-y mogą być różne , jest to zależne od temp. paliwa, temp. pompek , gęstości paliwa, napięcia itd itd ... max dopuszczalna wartość to 60 , ale najlepiej jak jest poniżej 30[br]Dopisany: 08 Grudzień 2008, 21:22_________________________________________________ BIP - Begin of Injection Period = faktyczny moment zamkniecia zaworo upustowego w PD = moment poczatku tloczenia, jezeli te wartości sa w granicach +/-30 to jest OK Pozdr fajnie tak skopiować cudzy post i wkleić bez cytatu :gwizdanie: Zgadza sie tą informacje zasięgnąłem z watku gdzie uczestniczyles Ty i kolega "homsky" ... na drugi raz opatrz swoje posty znakami "copy right reserved" Pozdrawiam serdecznie
damcio151 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 na drugi raz opatrz swoje posty znakami "copy right reserved" :wink4 nie o to chodzi ... mogłeś przynajmniej poprawić to zaworo przyjęło się , że nie swój tekst daje się w cytacie , ale koniec OT
jachim858427 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2008 Silnik na wolnych obrotach ma nierówną pracę tak doczytalem dokladniej ... i zadam kilka pytan: -ja dlugo masz auto ? -kiedy zauwazyles problem ? -cos kiedys bylo grzebane przy pompkach ? Auto mam od trzech miesięcy, problem zauważyłem jakiś miesiąc temu a czy było grzebane przy pompkach to nie wiem. Zaskakuje mnie to bo jak włączę klimę to jest lepiej wiadomo że silnik obciążony itd. Dlaczego jak wyłączę klimę to właśnie się dzieję że ma przerwę delikatnie w pracy. Muszę zobaczyć będę robił logi jakie dawki ma na klimie jak właśnie wyglądają te BIP-y.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się