Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam mały problem odnośnie samochodu mam passata B5FL 1,9TDI AVF Silnik na wolnych obrotach ma nierówną pracę tak jakby któryś z pompowtrysków raz na jakiś czas nie dawał dawki takiej jak trzeba,

logi statyczne

GRUPA 001 004 005

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5fdfe8b2718828c2.html

GRUPA 001 004 007

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/05d5767bb374bdbc.html

GRUPA 013 023 001

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/49456394778a2333.html

logi dynamiczne

GRUPA 003 008 010

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/961678aac31d63fe.html

GRUPA 003 008 011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/53261e3a6cfd1934.html

Z góry dziękuje za jakieś wnioski nie pokoi mnie grupa 023 i te trochę zawyżone wartości oraz grupa 001 pozycja 2 i te mniejsze dawki paliwa niż powinny one wynosić przeszukiwałem forum ale takich logów jak moje nie widziałem.

Opublikowano

Wrzuć te logi tutaj, bo nie mozna sie do nich dostac bez zalogowania

Opublikowano

Logi poprawione i wstawione. Mógłby ktoś pomóc w rozwikłaniu mojego problemu. Każde sugestie mile widziane.

Opublikowano

Turbo pompuje, przeplywka mierzy, termostat trzyma temp. Ja zauwazylem tylko kat synchronizacji do kontroli. Mozesz zrobic dynamiczne z 004?

Opublikowano

Możesz mi powiedzieć w jakim celu robisz po 3 razy pomiar 3 grup na raz ???

Zdecydowanie więcej dałoby nam gdybyś zrobił 3 pomiary po jednej grupie, a tak średnio cokolwiek widać.

Generalnie poza niekompletnymi logami i tymi co wrzuciłeś nic tutaj złego nie widać.

Opublikowano

W sobotę wrzucę wszystkie logi statyczne i dynamiczne. Najpierw sprawdzę przewody od pompowtrysków i ciśnienie na cylindrach.

Opublikowano

to spójrz na BIP-y

Na co ?

Wytężyłem mocniej wzrok, przyjrzałem się temu lepiej i rzeczywiście - dawka zdecydowanie za mała (001, poz. 2), trochę korekcje się lekko psują, ciut przy długo OB (ale za mało próbek).

Opublikowano

na BIP-y - faktyczny moment zamknięcia zaworu upustowego w PD... 023

Nie znałem tego parametru :wink4:

Czyli zawór upustowy zamknięty lub otwarty (100% lub 0%) ?

Opublikowano

Czyli zawór upustowy zamknięty lub otwarty (100% lub 0%) ?

nie ... cała grupa 023 to BIP-y dla poszczególnych pompek, są zupełnie beznadziejne , jakby pompki były zmienione, lub zepsute , ewentualnie okablowanie do niczego

Opublikowano

nie ... cała grupa 023 to BIP-y dla poszczególnych pompek, są zupełnie beznadziejne , jakby pompki były zmienione, lub zepsute , ewentualnie okablowanie do niczego

Dobra, to jak powinna wyglądać prawidłowo ta grupa ?

Opublikowano

ewentualnie okablowanie do niczego

i tutaj szukalbym problemu ... chyba ze byly podmienianie ....

Opublikowano

Dobra, to jak powinna wyglądać prawidłowo ta grupa ?

też podpinam się do pytania

czytam i analizuje.... :embarrassed: też nie wiem o czym kolega pisze... :no:

ale bardzo chętnie się dowiem :naughty:

Pozdrawiam

Opublikowano

BIP - Begin of Injection Period = faktyczny moment zamkniecia zaworo upustowego w PD = moment poczatku tloczenia, jezeli te wartości sa w granicach +/-30 to jest OK

Pozdr

Opublikowano

BIP-y mogą być różne , jest to zależne od temp. paliwa, temp. pompek , gęstości paliwa, napięcia itd itd ... max dopuszczalna wartość to 60 , ale najlepiej jak jest poniżej 30[br]Dopisany: 08 Grudzień 2008, 21:22_________________________________________________

BIP - Begin of Injection Period = faktyczny moment zamkniecia zaworo upustowego w PD = moment poczatku tloczenia, jezeli te wartości sa w granicach +/-30 to jest OK

Pozdr

fajnie tak skopiować cudzy post i wkleić bez cytatu :gwizdanie:

Opublikowano

Silnik na wolnych obrotach ma nierówną pracę tak

doczytalem dokladniej ... i zadam kilka pytan:

-ja dlugo masz auto ?

-kiedy zauwazyles problem ?

-cos kiedys bylo grzebane przy pompkach ?

Opublikowano

BIP-y mogą być różne , jest to zależne od temp. paliwa, temp. pompek , gęstości paliwa, napięcia itd itd ... max dopuszczalna wartość to 60 , ale najlepiej jak jest poniżej 30[br]Dopisany: 08 Grudzień 2008, 21:22_________________________________________________

BIP - Begin of Injection Period = faktyczny moment zamkniecia zaworo upustowego w PD = moment poczatku tloczenia, jezeli te wartości sa w granicach +/-30 to jest OK

Pozdr

fajnie tak skopiować cudzy post i wkleić bez cytatu :gwizdanie:

Zgadza sie tą informacje zasięgnąłem z watku gdzie uczestniczyles Ty i kolega "homsky" ... na drugi raz opatrz swoje posty znakami "copy right reserved" :wink4:

Pozdrawiam serdecznie

Opublikowano

na drugi raz opatrz swoje posty znakami "copy right reserved" :wink4

nie o to chodzi ... mogłeś przynajmniej poprawić to zaworo :wink4: przyjęło się , że nie swój tekst daje się w cytacie , ale koniec OT

Opublikowano

Silnik na wolnych obrotach ma nierówną pracę tak

doczytalem dokladniej ... i zadam kilka pytan:

-ja dlugo masz auto ?

-kiedy zauwazyles problem ?

-cos kiedys bylo grzebane przy pompkach ?

Auto mam od trzech miesięcy, problem zauważyłem jakiś miesiąc temu a czy było grzebane przy pompkach to nie wiem. Zaskakuje mnie to bo jak włączę klimę to jest lepiej wiadomo że silnik obciążony itd. Dlaczego jak wyłączę klimę to właśnie się dzieję że ma przerwę delikatnie w pracy. Muszę zobaczyć będę robił logi jakie dawki ma na klimie jak właśnie wyglądają te BIP-y.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...