scenic20 Opublikowano 1 Lipca 2016 Opublikowano 1 Lipca 2016 Mam taki problem moje auto to audi a4 b6 1.9 tdi AVB. Po nocnym postoju przy pierwszym porannym odpaleniu, rzuca strasznie silnikiem chwile chodzi dobrze chwile nie trzęsie go porostu, wcześnie zdarzało mi sie to jednorazowo znaczy gdy go zapaliłem zatrzęsło raz dwa morze trzy a teraz ten objaw się nasila coraz mocniej i tak trwa aż go nie rozgrzeje do temp roboczej wtedy trzęsienie znika praca silnika staje sie równa sa jednak tez wyjątki bo kilka razy na rozgrzanym silniku zaczęło go telepać ale to sporadycznie natomiast na zimnym silniku trzęsienie jest odzienie niema reguły
wlodek_797 Opublikowano 1 Lipca 2016 Opublikowano 1 Lipca 2016 Najlepiej podpiać pod kompa i zobaczyć jakie ma błedy. Ja bym zaczoł sprawdzanie od swiec wtrysków poduchy dwumas. Jest o tym wszystkim multum tematów na forum. Szukanie nie boli
scenic20 Opublikowano 1 Lipca 2016 Autor Opublikowano 1 Lipca 2016 Wienc tak świece nie potrzebne przy tej pogodzie bo do 5 stopni wcale sie nie zalanczaja ale i tak je sprawdziłem i wsadziłem wszystkie nowe w zeszłym tygodniu .Jesli chodzi o komputer podpiłem brak błendow synhronizacja wałka prawidłowo ustawiona. Wtryski nie mam rewelacji ale mieszczą sie w swoich parametrach ,koło dwu masowe wraz ze sprzęgłem i dociskiem wymienione na nowe jakies 10 tys kilometrów temu ,Poduszek ja osobiście nie sprawdzałem ale mechanik co wymieniał dwu mas (ale to raczej nie one bo jak pisałem trzęsienie znika jak silnik sie rozgrzeje ) Wienc wiem ze szukanie nie boli Pozdrawiam A to logi grupy 04,13,23 www.vaglog.pl/log_263727.html
MariuszKK Opublikowano 1 Lipca 2016 Opublikowano 1 Lipca 2016 No jeden wtrysk jest słaby, na drugim cylindrze -1,44 przy 882 obr. Przy większych prędkościach/obrotach/pod obciążeniem może wychodzić poza zakres. Możesz na początku spróbować wymienić uszczelnienia pod tym PD.
nik23 Opublikowano 1 Lipca 2016 Opublikowano 1 Lipca 2016 Zacznij od wymiany uszczelnień pompowtrysków, zamiany miejscami tego z największym + i największym - dogięcia konektorów. Po tym trzeba zrobić logi od nowa. Ten log był robiony gdy szarpało? Na full rozgrzanym? Zrób loga na zimnym zaraz po odpaleniu.
scenic20 Opublikowano 3 Lipca 2016 Autor Opublikowano 3 Lipca 2016 Oto logi zrobione na zimnym gdy silnik pracuje nie równo i go rzuca http://vaglog.pl/log_268836.html a to drugi log robiony 2 minuty później i po niewielkim prze gazowaniu zaczął chodzić prawie ze dobrze http://vaglog.pl/log_268837.html nie podoba mi sie czwarty cylinder w pierwszym logu w grupie 23 osiąga wartość 2.99 a po prze gazowaniu w drugim logu juz mniej więcej jest dobrze co wy na to panowie
Ralen Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 (edytowane) 4 pompka ma problem z podawaniem paliwa. Zdejmij dekiel i dognij konektor. Jak nie pomoże to pompka na stół i uszczelnienia do zmiany. Najlepiej jakbyś wyjął pompki i oddał gdzieś na testowanie, jak będzie OK to wtedy nowe uszczelnienia. Trzeba też stan gniazd sprawdzić. Edytowane 3 Lipca 2016 przez Ralen
scenic20 Opublikowano 3 Lipca 2016 Autor Opublikowano 3 Lipca 2016 tak czy tak bez wyjencja pompek sie nie obejdzie zaczne chyba od wymiany uszczelniaczy na pompkach
adamresinski Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 U mnie w 2.0tdi miałem wymienioną wiązkę wtrysków, czyszczenie pompek i wymianę uszczelnień wraz z śrubami tydzień temu. Po 800km motor chodzi igła cichutko, równo, bombę ma lepszą, a tu nagle wczoraj na postoju zaczął latać po całej komorze na postoju, zostawiłem go na godzinkę w spokoju i jak narazie spokój ?!
scenic20 Opublikowano 3 Lipca 2016 Autor Opublikowano 3 Lipca 2016 ile za te wszystkie przyjemnosci zapłaciłes panie Adamie
Ralen Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 uszczelniacze to jest jakieś 120-130zł + 200zł wymiana uszczelnień.Ja bym na twoim miejscu dał od razu pompki na test. Za test 1 pompki płacisz 50zł. x4 płacisz 200.Jak zmienisz uszczelnienia i okaże się że będzie to samo, to znów musisz to wyjmować i znow uszczelki do roboty. Dwa razy ta sama robota i za moment zrobi Ci się z tego 1000zł.
nik23 Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 (edytowane) Tu niema zadnego problemu z pompkami. Bo po chwili wyrównuje, nie widze potrzeby dawania pompek do sprawdzenia, na to samo wyjdzie jak pompki zamieni miejscami, powiedzmy 1 i 4. Moze sie okazać ze bedzie konieczność roboty gniazd pd. A to juz koszta troche większe. Edytowane 3 Lipca 2016 przez nik23
adamresinski Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 (edytowane) Czyszczenie pd 300zł wiazka koło 400zł uszczelnienia pd 200zł a reszty nie mam wyszczegolnionej bo jeszcze wymiana sprzegla była uszczelki pod dolotem sprawdzenie polosiek itd. Dziwi mnie tylko czemu nagle zaczął rzucać się na boki i nagle przestał :/ Edytowane 3 Lipca 2016 przez adamresinski
daros Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 Wymień uszczelnienia, dognij piny, ustaw pompki na 180', wałek na -0,6 i wykonaj płukanie LM2666. Będzie chodził silnik jak kiedyś.
scenic20 Opublikowano 4 Lipca 2016 Autor Opublikowano 4 Lipca 2016 Dzienki koledzy za odpowiedzi zobaczymy co powie mechanik na te objawy najgorsze jest ze jak pojadę do niego to mu nie bene mógł pokazać o co mi chodzi , gdyz rzuca go jedynie na zimnym silniku a bardzo sporadycznie na ciepłym , i mam pytanie do was czy goscio jak jest kumaty powinien zakumac oco w tej usterce chodzi jesli tylko sprawdzi pompki na vagu , czy możne proponować mi regeneracje . I jeśli bendzi proponować regeneracie to mam poszukać kogoś innego.?
daros Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 Dobry mechanik od diesli od razu pokapuje się o co chodzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się