Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rzuca silnikiem 1.9 tdi AVB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam taki problem moje auto to audi a4 b6 1.9 tdi AVB. Po nocnym postoju przy pierwszym porannym odpaleniu, rzuca strasznie silnikiem chwile chodzi dobrze chwile nie trzęsie go porostu, wcześnie zdarzało mi sie to jednorazowo znaczy gdy go zapaliłem zatrzęsło raz dwa morze trzy a teraz ten objaw się nasila coraz mocniej i tak trwa aż go nie rozgrzeje do temp roboczej wtedy trzęsienie znika praca silnika staje sie równa sa jednak tez wyjątki bo kilka razy na rozgrzanym silniku zaczęło go telepać ale to sporadycznie natomiast na zimnym silniku trzęsienie jest odzienie niema reguły

Opublikowano

Najlepiej podpiać pod kompa i zobaczyć jakie ma błedy. Ja bym zaczoł sprawdzanie od swiec wtrysków poduchy dwumas. Jest o tym wszystkim multum tematów na forum. Szukanie nie boli :)

Opublikowano

Wienc tak świece nie potrzebne przy tej pogodzie bo do 5 stopni wcale sie nie zalanczaja ale i tak je sprawdziłem i wsadziłem wszystkie nowe w zeszłym tygodniu .Jesli chodzi o komputer podpiłem brak błendow synhronizacja wałka prawidłowo ustawiona. Wtryski nie mam rewelacji ale mieszczą sie w swoich parametrach ,koło dwu masowe wraz ze sprzęgłem i dociskiem wymienione na nowe jakies 10 tys kilometrów temu ,Poduszek ja osobiście nie sprawdzałem ale mechanik co wymieniał dwu mas (ale to raczej nie one bo jak pisałem trzęsienie znika jak silnik sie rozgrzeje ) Wienc wiem ze szukanie nie boli Pozdrawiam

A to logi grupy 04,13,23

www.vaglog.pl/log_263727.html

Opublikowano

No jeden wtrysk jest słaby, na drugim cylindrze -1,44 przy 882 obr. Przy większych prędkościach/obrotach/pod obciążeniem może wychodzić poza zakres.

Możesz na początku spróbować wymienić uszczelnienia pod tym PD.

Opublikowano

Zacznij od wymiany uszczelnień pompowtrysków, zamiany miejscami tego z największym + i największym - dogięcia konektorów. Po tym trzeba zrobić logi od nowa.

Ten log był robiony gdy szarpało? Na full rozgrzanym? Zrób loga na zimnym zaraz po odpaleniu.

Opublikowano

Oto logi zrobione na zimnym gdy silnik pracuje nie równo i go rzuca

http://vaglog.pl/log_268836.html a to drugi log robiony 2 minuty później i po niewielkim prze gazowaniu zaczął chodzić prawie ze dobrze http://vaglog.pl/log_268837.html

nie podoba mi sie czwarty cylinder w pierwszym logu w grupie 23 osiąga wartość 2.99 a po prze gazowaniu w drugim logu juz mniej więcej jest dobrze co wy na to panowie


Opublikowano (edytowane)

4 pompka ma problem z podawaniem paliwa. Zdejmij dekiel i dognij konektor. Jak nie pomoże to pompka na stół i uszczelnienia do zmiany. Najlepiej jakbyś wyjął pompki i oddał gdzieś na testowanie, jak będzie OK to wtedy nowe uszczelnienia. Trzeba też stan gniazd sprawdzić.

Edytowane przez Ralen
Opublikowano

tak czy tak bez wyjencja pompek sie nie obejdzie zaczne chyba od wymiany uszczelniaczy na pompkach

Opublikowano

U mnie w 2.0tdi miałem wymienioną wiązkę wtrysków, czyszczenie pompek i wymianę uszczelnień wraz z śrubami tydzień temu. Po 800km motor chodzi igła cichutko, równo, bombę ma lepszą, a tu nagle wczoraj na postoju zaczął latać po całej komorze na postoju, zostawiłem go na godzinkę w spokoju i jak narazie spokój ?!

Opublikowano

ile za te wszystkie przyjemnosci zapłaciłes panie Adamie

Opublikowano

uszczelniacze to jest jakieś 120-130zł + 200zł wymiana uszczelnień.

Ja bym na twoim miejscu dał od razu pompki na test. Za test 1 pompki płacisz 50zł. x4 płacisz 200.
Jak zmienisz uszczelnienia i okaże się że będzie to samo, to znów musisz to wyjmować i znow uszczelki do roboty. Dwa razy ta sama robota i za moment zrobi Ci się z tego 1000zł.

Opublikowano (edytowane)

Tu niema zadnego problemu z pompkami. Bo po chwili wyrównuje, nie widze potrzeby dawania pompek do sprawdzenia, na to samo wyjdzie jak pompki zamieni miejscami, powiedzmy 1 i 4. Moze sie okazać ze bedzie konieczność roboty gniazd pd. A to juz koszta troche większe.

Edytowane przez nik23
Opublikowano (edytowane)

Czyszczenie pd 300zł wiazka koło 400zł uszczelnienia pd 200zł a reszty nie mam wyszczegolnionej bo jeszcze wymiana sprzegla była uszczelki pod dolotem sprawdzenie polosiek itd.

Dziwi mnie tylko czemu nagle zaczął rzucać się na boki i nagle przestał :/

Edytowane przez adamresinski
Opublikowano

Wymień uszczelnienia, dognij piny, ustaw pompki na 180', wałek na -0,6 i wykonaj płukanie LM2666. Będzie chodził silnik jak kiedyś.

Opublikowano

Dzienki koledzy za odpowiedzi zobaczymy co powie mechanik na te objawy najgorsze jest ze jak pojadę do niego to mu nie bene mógł pokazać o co mi chodzi , gdyz rzuca go jedynie na zimnym silniku a bardzo sporadycznie na ciepłym , i mam pytanie do was czy goscio jak jest kumaty powinien zakumac oco w tej usterce chodzi jesli tylko sprawdzi pompki na vagu , czy możne proponować mi regeneracje . I jeśli bendzi proponować regeneracie to mam poszukać kogoś innego.?

Opublikowano

Dobry mechanik od diesli od razu pokapuje się o co chodzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...