Bartollo Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 Witam wszystkich, ostatnio coraz częściej mój AFN zaczyna pooszarpywać w czasie jazdy przy jednostajnym położeniu pedału gazu(przy przyspieszaniu nic się nie dzieje ). Pali na dotyk moc ma zbiera sie dobrze,kąt wtrysku bez zmian (48-52) dawka ustawiona prawidłowo (3.2 mg/skok). I nie wiem od czego zacząć jakies propozycje ?
Hezen Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 Obroty falują? Może nastawnik do czyszczenia? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
xork Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 przepływomierz zanieczyszczony u mnie dawał takie objawy, spróbuj przeczyścić albo podmień jak masz od kogo pożyczyć (ja mam jeden w zapasie ale chyba daleko będziesz miał)
Mozgu Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 U mnie tez sie pojawilo poszarpywanie i wywalilo ostatnio blad wzniosu iglicy wtryskiwacza 27-10 jutro podmienie i dam znac czy to rozwiazalo problem. U mnie tak jak u ciebie. Ale zauwazylem ze zwykle zdaza sie to na 4 i 5 biegu okolo 1800rpm
Bartollo Opublikowano 6 Lipca 2016 Autor Opublikowano 6 Lipca 2016 (edytowane) Obroty nie falują. Chodzi równo moc jest. Przepływomierz po logach widac ze jest Ok. Pojawia się to tylko na 2 i 3 biegu w okolicach 1500-1800obr. Zmierzę dzisiaj rezystencje wtrysku sterującego. Zaobserwowałem jeszcze ze czym bliżej rezerwy to częściej pojawiają się pooszarpywania. Przy pełnym baku problem nie występuje. Wyciągnę dzisiaj smoka z baku może tam syfu się od 20 lat nazbierało Dziś znów przed rezerwa zaczeła szarpać juz mocniej podłączyłem Vaga i wszystko się wyjasniło VCDS-Lite Version: Release 1.0 Wednesday, 06 July 2016, 12:19:43:0 Control Module Part Number: 028 906 021 CE Component and/or Version: 1.9l R4 EDC 31SG 0803 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 72605 3 Faults Found: 01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 01268 - Quantity Adjuster (N146) 19-00 - Lower Limit 01268 - Quantity Adjuster (N146) 17-10 - Control Difference - Intermittent Edytowane 6 Lipca 2016 przez Bartollo
Mozgu Opublikowano 7 Lipca 2016 Opublikowano 7 Lipca 2016 Wiec u ciebie lezy pompa. Mi pomogla wymiana wtrysku sterujacego. Szarpania ustaly. Ale u mnie blad byl 27-10
Hezen Opublikowano 7 Lipca 2016 Opublikowano 7 Lipca 2016 Zamiast od razu wymieniać pompe to może by tak zajrzeć do nastawnika, sprawdzić wszytskie przewody i itp. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Bartollo Opublikowano 7 Lipca 2016 Autor Opublikowano 7 Lipca 2016 Pompa za pewne ma sie dobrze tylko zapewne nastawnik zasyfiały jak ja ja mam 5lat to do pompy nie zaglądałem w sobotę bede się za to brał i dam znać co tam wyszlo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się