Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wahacz przedni dolny (banan)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wymiana jest prosta jeżeli masz prasę żeby wytłoczyc stara i sprawować nową tuleje. W poniedziałek wymieniałem obydwie ;)

Wysłane z mojego Lenovo TAB S8-50L przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Do odkręcenia jedna śruba i nakrętka. U mnie poszło bez problemów. Instrukcja jak go zdemontować nie potrzebna, temat mega prosty. Jak masz w domu prasę do 10t to bez problemu wymienisz. Jak nie to jedź do kogoś kto ma i na pewno ci to ogarnie. Ważne żeby nowe tuleje wcisnąć żeby banan był na środku tuleji. Robiłem u siebie jakies 3 tys. km temu. Na razie wszystko ok

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

W takim razie zamawiam tuleje :)

Z prasą może być ciężko u mnie. Muszę poszukać kto ja ma.

Dziękuje za informację. :hi:


Ile płaciliście za tuleje?

Bo się zastanawiam czy nie lepiej podjechać do ASO.

Opublikowano (edytowane)

W Aso na pewno będzie drozej... W sklepie dałem 85zł za szukę Lemforder'a

Wysłane z mojego Lenovo TAB S8-50L przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez gregor2208
Opublikowano (edytowane)

Nie lepiej kupić cały wahacz ?. Skoro padła tulejq to i za niedługo może wybić się sworzeń a tego już nie wymienisz.

Edytowane przez doin
Opublikowano

Nie lepiej kupić cały wahacz ?. Skoro padła tulejq to i za niedługo może wybić się sworzeń a tego już nie wymienisz.

Tuleja nie musi być wyrwana żeby kwalifikowala się do wymiany... guma mogła sparcieć że starości w aucie z oryginalnym przebiegiem autostradowym 100tys i wiekiem auta 10-15 lat... wtedy warto wymienić sama tuleję w ori wahaczu niż kupować zamiennik. Inna sprawa to to, czy wymiana tulei w aluminiowym wahaczu jest bezpieczna? Jeżeli ASO oferuje tuleje to ok, jeżeli nie to pytanie czy nie oferuje że względów finansowych czy bezpieczeństwa?
Opublikowano

Nie lepiej kupić cały wahacz ?. Skoro padła tulejq to i za niedługo może wybić się sworzeń a tego już nie wymienisz.

Tuleja nie musi być wyrwana żeby kwalifikowala się do wymiany... guma mogła sparcieć że starości w aucie z oryginalnym przebiegiem autostradowym 100tys i wiekiem auta 10-15 lat... wtedy warto wymienić sama tuleję w ori wahaczu niż kupować zamiennik. Inna sprawa to to, czy wymiana tulei w aluminiowym wahaczu jest bezpieczna? Jeżeli ASO oferuje tuleje to ok, jeżeli nie to pytanie czy nie oferuje że względów finansowych czy bezpieczeństwa?

No rzecz jasna nie musi być wyrwana, zgadzam się w kwestii czy jest to w ogóle bezpieczne ?. Ja stawiałbym na dobry zamiennik całego wahacza.

Opublikowano

Hmm stworzeń jest ok. Miałem gumę sparciałą w tuleji, którą miała delikatne luzy.

Co do bezpieczeństwa, jeśli Lemforder wypuszcza tuluje na rynek, które można wymienić w ori wahaczu raczej jest to bezpieczne.

Jestem już po wymianie i jest ok wszystko.

Opublikowano

A powiedzcie mi, czy przy wymianie banana odkrecacie coś jeszcze??

Opublikowano

Może być konieczne popuszczenie sanek, lecz nie koniecznie zależy od tego czy śruba na tuleji Ci wyjdzie.

Opublikowano

Może być konieczne popuszczenie sanek, lecz nie koniecznie zależy od tego czy śruba na tuleji Ci wyjdzie.

Tak właśnie, trzeba poluzować tylne śruby od sanek, ok 1CM wystarczy żeby śruby wyszły z tulejek wahaczy ;)
Opublikowano

ja sanek nie luzowałem xD akurat jakoś fartowo śruby wyszły xD

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...