Hincó Opublikowano 18 Lutego 2007 Opublikowano 18 Lutego 2007 Z racji tego, że ojciec siedzi na wyspach musze sie zajac w końcu autem (na jego koszt) Fotki wszystko pokażą... Olej Shell helix 15W/40 wymieniany co 10k, jużjest od października nastukane 9 wiec zaraz wymiana.. Kolektor jak widać popękany.. Przednie lewe nadkole z dziurą .. :eek: Koło zbiorniczka wspomagania wycieka olej.. Dziś rano na zimnym silniku jak zapaliłem zaczął piszczesz jakby pasek, ale obróciłem do krakowa i spokój, co to mogło być ? I najważniesjze, olej na bloku silnika :/ Czy to jest groźne i trzeba z tym od razu jechać ? Szykuje się też wymiana rozrządu (jakie ceny ?) To chyba tyle z tego co widać ;] Czekam na opinie i porady I ceny ;] No to foty : Olej na wężyku od wspomagania, nie pomaga nawet próba zaciśnięcia opasek, oleju nie ubywa ale od kiedy mamy autko jest go mniej niż minimum i mechanicy twierdzą że 'obleci' Chyba jakiś kamien jest sprawcą :eek: Dodam że oleju w silniku ubyło deko, może nie deko, a kilo, ok 0,7l Dokładnie nie jestem w stanie określić, przy wymianie było nalane do połowy kreski, dziś musiałem ok 0,7 dolac by było do połowy miarki.. P.S Wiem że to nie ten dział ale może mi ktoś poradzi jaką gałke zmiany biegów i mieszek kupić, tak do 150 zł z wysyłką ? Może być mniej.. Czy to auto jest jescze coś warte?
Gość spedyt Opublikowano 19 Lutego 2007 Opublikowano 19 Lutego 2007 Czy to auto jest jescze coś warte? Oczywiście Olej na bloku widać że to leci spod uszczelki pokrywy zaworów koszt wymiany kilkanaście pln-ów za uszczelkę grozi za to utrata dowodu rej przy kontroli :twisted: Co do wymiany rozrządu to cenę poda mechanik który to będzie robił Wężyk od wspomagania poci się i chyba pomoże wymiana
Hincó Opublikowano 19 Lutego 2007 Autor Opublikowano 19 Lutego 2007 A kolektor i pisk jakiegoś paska chyba ?
Yelo Opublikowano 19 Lutego 2007 Opublikowano 19 Lutego 2007 Dziś rano na zimnym silniku jak zapaliłem zaczął piszczesz jakby pasek, ale obróciłem do krakowa i spokój, co to mogło być ? Pasek popiskujący po uruchomieniu oznacza, że jest on luźny. Najlepiej jest go ttedy wymienić, po prostu zbliża się do swojego końca (mi popiskuje pasek od klimy wymienie go na wiosne, póki co nie używam klimy). Można go niby naciągnąć i trochę dłużej się pojeździ, ale przy tylu naprawach nie ma co ryzykować. Ostatnio znajomemu zerwał się pasek klinowy w Passacie 02. Przy okazji urwał koło z wału napędowego i oring siadł. No i alternator dostał tym kołem i jest do wymiany. Jako bonus miał powrót w nocy z Poznania w deszczu bez prądu w aucie (gdyby po włączał światła wycieraczki itd. byłby problem z aku. Więc jak chodzi o pasek klinowy to radzę wymienić, co do cen napraw to się nie wypowiadam, moja jest bezawaryjna, więc się nie orientuję :biggrin:
Gość spedyt Opublikowano 19 Lutego 2007 Opublikowano 19 Lutego 2007 Dziś rano na zimnym silniku jak zapaliłem zaczął piszczesz jakby pasek To może być objaw zużycia napinaczy albo rolek na rozrządzie skoro już jest termin na wymianę paska
Hincó Opublikowano 19 Lutego 2007 Autor Opublikowano 19 Lutego 2007 Dziś rano na zimnym silniku jak zapaliłem zaczął piszczesz jakby pasek To może być objaw zużycia napinaczy albo rolek na rozrządzie skoro już jest termin na wymianę paska A czy w a4 piszczą inne paski i rolk i ( nie od rozrządu), nie mamy klimy.. Rozrząd uj wie kiedy wymieniany i w przypływie kasy bezie to raczej robione..
Gość spedyt Opublikowano 19 Lutego 2007 Opublikowano 19 Lutego 2007 Może piszczeć pasek od alternatora
sisi1977 Opublikowano 19 Lutego 2007 Opublikowano 19 Lutego 2007 da rade samemu w 1,6 wymienic uszczelke pokrywy zaworów,czy jak sie odkreci pokrywe to trzeba pod vag-a podłaczac :biggrin: (moze jakaś instrukcja jak to ,co do czego)
krykus Opublikowano 19 Lutego 2007 Opublikowano 19 Lutego 2007 Witam!! Pierwsze pekniety kolektor. Ten typ tak ma , robilem kilka silonikow ADP i tam tesz byl ten problem w swoim tesz to mam. Piszczenie rolka napinajaca: pasek klinowy, pasek rozrzadu. Najpierw zrub rozrzad a potem jak piszczy paswek klinowy, bo rozrzad i tak musisz jusz wymienic koszt calkowity okolo 400 zeta zalerzy w jakim warsztacie. Uszczelka pod pokrywa zaworow. sposob audiomaniaka wymiana. Sposob tymczasowy wiejski umyc pokrywe i uszczelke jak jest gumowa w benzynie porządnie bo musi sie ladnie odtluscic, posmarowac silikonem i zlozyc. A tak na marginesie to lepiej zrobic wiejski sposob jak jest cala bo te nowe tesz czesto ciekna. Nadkole da sie z tym jezdzic choc ja bym wymienil, w gre wchodzi orginal nie jakas podroba zamiast zaoszczedzic morzesz wydac wiecej. PZDR [ Komentarz dodany przez: piotr1602: 19-02-2007, 12:15 ] ostatnie ostrzezenie jezeli kolega nie zapozna sie z regulaminem i nie odwiedzi newbie to posty beda kasowane popraw ortografie bo tego sie czytac nie da!!!---TESZ,ZRUB,JUSZ!!!
Gość spedyt Opublikowano 19 Lutego 2007 Opublikowano 19 Lutego 2007 czy jak sie odkreci pokrywe to trzeba pod vag-a podłaczac Raczej nie bo po co?
Hincó Opublikowano 19 Lutego 2007 Autor Opublikowano 19 Lutego 2007 @krykus Jeździć z dziurą się da, ale w zimie tam sie zbiera sporo śniegu/soli/syfu.. Przed chwilą sie skapłem że pokrywa pod silnikiem jest niemal nie popekana, a tyle razy już brzuchem sie po czymś przejechało.. :eek: Tą uszczelke to każdy kto ma jakiś tam spryt i zero doświadczenia zrobi ? [ Dodano: 19-02-2007, 12:41 ] Syllikon ten olejoodporny czerwony ?
Gość spedyt Opublikowano 19 Lutego 2007 Opublikowano 19 Lutego 2007 Tą uszczelke to każdy kto ma jakiś tam spryt i zero doświadczenia zrobi ? Tak
sisi1977 Opublikowano 19 Lutego 2007 Opublikowano 19 Lutego 2007 uszczelke wymieniłem uszczelka pod pokrywe VW 46 zł,robocizna 30 zł,czas trwania 30min.
Hincó Opublikowano 19 Lutego 2007 Autor Opublikowano 19 Lutego 2007 Rozrząd był wymieniany zaraz po zakupie.. nawet nie wiedziałem..
Gość spedyt Opublikowano 20 Lutego 2007 Opublikowano 20 Lutego 2007 Rozrząd był wymieniany zaraz po zakupie To masz mniej do zrobienia i będzie taniej :biggrin: Piszczy jeszcze czy przestało?
Hincó Opublikowano 20 Lutego 2007 Autor Opublikowano 20 Lutego 2007 Rozrząd był wymieniany zaraz po zakupie To masz mniej do zrobienia i będzie taniej :biggrin: Piszczy jeszcze czy przestało? Nom mniej, ale oliwa do zmiany bo jeszcze jakieś 300km i bedzie inspekcja piszczeć.. Wtedy co tak zapiszczało to chyba sie skumulował pasek i jakiś napinacz/rolka, teraz na wolnych obrotach coś bardzo delikatnie piszczy, po dodaniu gazu nie słychać.. A od kąd pamiętam, jak czasami jade do szkoły z matką to góre przed szkołą pokonuje w połowie na 2gim biegu i obrotach ok 3,5k, ja zawsze startuje na dole ostrzej i przechodze na 3, ale nie o tym mowa. Otóż, podczas tego podjazdu auto świszczy jakby miało turbine z gwizdkiem.. :| Może to i fajne bo wszyscy sie oglądają ale mnie to nie kręci.. Świst turbiny słychać zarówno na zewnątrz jak i wewnatrz z naciskiem na to drugie.. Nie zaobserwowałem tego na innych biegach/innych miejscach. Może to przewrażliwienie ale chce sie upewnić ; ] Jeszcze jedna sprawa.. Olej.. Tata mówił mi żebym nie przekraczał połowy przedziału oleju na miarce bo jakieś tam uszczelniacze pójdą (nie wiem nawet co to jest). Tez tak słyszałem ale chciałem zaczerpnąć opini fachowców ;] Czekam na przelew od ojca i bedziemy działać.. BTW, gdzie i jaką gąłke i mieszek do 150 zł ? A z tym nadkolem to pewnie tez nie bedą mieć jak większości części do a4.. więc które z tych bedzie ok : http://moto.allegro.pl/search.php?string=a4&category=18708&description=1&country=1
Gość spedyt Opublikowano 20 Lutego 2007 Opublikowano 20 Lutego 2007 Nie kupuj nieorginalnego nadkola, poszukaj części z rozbiórki np: tu Mieszki też kupisz w tym serwisie aukcyjnym. A z tym piszczeniem to podjedź do jakiejś stacji diagnostycznej to szybko to zdiagnozują, bo jak piszczą rolki/napinacze a rozrząd był wymieniany to lekka porażka bo nie powinno piszczeć, chyba że wstawione są stare
Hincó Opublikowano 20 Lutego 2007 Autor Opublikowano 20 Lutego 2007 Nie kupuj nieorginalnego nadkola, poszukaj części z rozbiórki np:tu Mieszki też kupisz w tym serwisie aukcyjnym. A z tym piszczeniem to podjedź do jakiejś stacji diagnostycznej to szybko to zdiagnozują, bo jak piszczą rolki/napinacze a rozrząd był wymieniany to lekka porażka bo nie powinno piszczeć, chyba że wstawione są stare Z tymi rolkami/napinaczami to strzał poprostu był, zmieniał nam rozrząd kolega który od 96 opiekuję się naszymi pojadami, począwszy od poldka, przez nawet ursusa po audi, teraz przeszedł na dział diagnostyki ale po godzinach robi po znajomych.. Więc jeżeli to może być winą rozrządu to wątpię bo był zmieniany.. chyba że rzeczywiście ojcu nie przyszło na myśl o rolkach/napinaczach ale to jeszcze sprawdze.. A co z gałką? Jak sie sprawują te podświetlane ? np http://moto.allegro.pl/item165928942_audi_skora_podswietlana_a4_a6_b4_b3_80.html
Gość spedyt Opublikowano 20 Lutego 2007 Opublikowano 20 Lutego 2007 Jak sie sprawują te podświetlane ? Nie mam zdania na ten temat, nie wiem jak to jest zasilane. Może się okazać że będzie jakiś kabel który trzeba podłączyć do zapalniczki
Hincó Opublikowano 20 Lutego 2007 Autor Opublikowano 20 Lutego 2007 Jak sie sprawują te podświetlane ? Nie mam zdania na ten temat, nie wiem jak to jest zasilane. Może się okazać że będzie jakiś kabel który trzeba podłączyć do zapalniczki Dokładnie, trzeba sie wpiąć do podświetlania klimatronica jak ktoś ma czy poprostu podświetlania zapalniczki.. Oczywiście nie kabelek po wierzchu tylko w mieszek wchodzi kabel a dalej trzeba smameu go poproswadzić , przynajmniej tak wynika z aukcji.. [ Dodano: 20-02-2007, 17:50 ] Chodzi mi o trwałosć i wyglą na żywo.. i jakość wykonania :]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się