Yelo Opublikowano 20 Lutego 2007 Opublikowano 20 Lutego 2007 Przecież pasek rozrządu ma zęby, więc nie piszczy! Bo pisk powstaje przy poślizgu, a jak ma się slizgać pasek zębaty? Piszczeć może tylko pasek klinowy (przenosi moment z wału korbowego na pompy, alternator i klimę). Gdyby pasek rozrządu się ślizgał, to by się fazy rozrządu przesuwały, aż w pewnym momencie cylinder byłby na górze, a zawory w cylindrze, a to wiecie co oznacza...
Gość spedyt Opublikowano 20 Lutego 2007 Opublikowano 20 Lutego 2007 Przecież pasek rozrządu ma zęby, więc nie piszczy! A pisaliśmy o napinaczach/rolkach
Hincó Opublikowano 24 Lutego 2007 Autor Opublikowano 24 Lutego 2007 Pasek zmieniony, ale dalej piszczy :eek: I wątpie zeby to było cos pomiędzy rozrządem/paskiem 'klinowym' bo piszczenie się natęża przy wciśnięciu sprzęgła :| Na ciepłym silniku nie słychac tego albo poprostu nie zauważyłem, piszczenie występuje zarówno na wolnych obrotach jak i przy 2-3k na zimnym silniku.. Czy to możliwe że coś ze skrzynią/sprzęgłem i ich smarowaniem ? Drugi szkopik to to, ze auto zwłaszcza jak jest zimno, tak 2-3s po zapaleniu wyje, cieżko ten odgłos opisać, trzebaby usłyszeć..
ilo Opublikowano 24 Lutego 2007 Opublikowano 24 Lutego 2007 Przecież pasek rozrządu ma zęby, więc nie piszczy! Bo pisk powstaje przy poślizgu, a jak ma się slizgać pasek zębaty? Piszczeć może tylko pasek klinowy (przenosi moment z wału korbowego na pompy, alternator i klimę). Gdyby pasek rozrządu się ślizgał, to by się fazy rozrządu przesuwały, aż w pewnym momencie cylinder byłby na górze, a zawory w cylindrze, a to wiecie co oznacza... Witam nie musi być poślizgu żeby pasek piszczał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się