Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 1.8T BFB dym z wydechu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na wolnych obrotach najczęściej dymi jak postoi chwile na ciepłym silniku.

Jak się przygazuje to chmura dymu.

Płyn chłodniczy w porządku nic nie ubywa ani olej do niego też się nie przedostaje.

Turbo się kończy?

Olej ubywa na bagnecie, dolałem pół litra w ciągu miesiąca w wiele nie jeżdżę.

W rurach do intercoolera od turbo jest olej ale nie tak dużo znowu że się wylewa.

Może z gorącej strony turbosprężarka też puszcza.

Kupiłem taki samochód już z taką usterką w maju i tak jeżdżę.

Termin do naprawy mam dopiero na połowę sierpnia.

Jeżeli to turbina to kupić nową np. z tąd?

http://allegro.pl/nowa-turbosprezarka-audi-53039880029-058145703l-i6298759238.html

czy regenerować swoją?

https://www.youtube.com/watch?v=Z4zReArZro0

Opublikowano

Kolego miałem dokładnie ten sam objaw - jak silnik byl zagrzany mocniej i zostawilem na wolnych obrotach to puszczal piękna chmurę z wydechu. Oleju w wężach do intercoolera były śladowe ilosci (praktycznie nic). Wyjalem turbine i ona okazala sie winowajca. Popekana obudowa gorącej strony, luz osiowy wirnika i puszczal uszczelniacz po gorącej stronie. Ja dalem do regeneracji i wróciła mi spowrotem moja zrobiona :-) Dodam że oprócz dymienia na cieplo na wolnych obrotach nie miałem zadnych innych objawów -turbo dmuchalo normalnie

Opublikowano

Ja też to przeszedłem. Turbina zregenerowana i dymu brak. Pobór oleju również się znacząco ukrócił.

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A ile wam taka padnięta turbinka potrafiła oleju pochłonąć?

Opublikowano

Od czego tak turbina siada?

200 tysięcy jeszcze nie ma na blacie a już taki zonk :(

Niemiec musiał nie dbać o to auto.

Opublikowano

Mi wyszło 0,7 l oleju na 10 tyś. km także praktycznie nic nie wzial, tylko dym bylo widsc na ciepło na wolnych. Teraz zero dymku, turbo śmiga elegancko i nowy olej zalany - zobaczymy :-)

Opublikowano

Od czego tak turbina siada?

200 tysięcy jeszcze nie ma na blacie a już taki zonk :(

Niemiec musiał nie dbać o to auto.

Przebieg to jeden a dwa to turbinę trzeba odpowiednio traktować. Nie pałować na zimnym , ni gasić zaraz po upalaniu itd. Ktoś tak nie robi to turbo padnie.

Opublikowano

I to szybko padnie. Mi brał 1l oleju na 1500km. Była już ponoć w opłakanym stanie, dostałem stary wirnik na pamiątkę ;)

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Problem rozwiązany.

Turbosprężarka zregenerowana i przestało dymić.

Zlikwidowany też wyciek oleju z pod napinacza łańcucha. Wyczyszczona miska olejowa i smok, to samo pokrywa zaworów. Dużo nagaru było. Wymienione oleje i filtry.

Na hamowni wyszło 169 Km i 239 Nm w serii :D

Edytowane przez HouseNight
Opublikowano

U mnie też na wolnych dymi, czuć spalony olej. Jak się jedzie to nic nie kopci i oleju nie ubywa. Dolewam mało bo nie stoję w korach :)

Turbo normalnie pompuje ale słychać jak gwiżdże zwłaszcza na zimnym jak się rozpędzam.

Na razie jeżdżę, nie ma jeszcze tragedii.

Opublikowano

Temat do zamknięcia :)

Opublikowano

u Ciebie to nie wiadomo czy to nie para wodna ;) 

Opublikowano
W dniu 23.05.2020 o 16:55, 3r4 napisał:

u Ciebie to nie wiadomo czy to nie para wodna ;) 

Ale z w spalinach czuć lekko olej i olej zaczął mi też ginąć 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...