Skocz do zawartości
IGNOROWANY

prośba o analizę logów AFN


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Przepływka tnie dawkę, do wymiany albo do wyłączenia w sofcie.

EGR nie działa, trochę się przycina, do czyszczenia albo można zaślepić.

Turbo trochę nie równo ląduje do sprawdzenia N75 oraz geometria.

Edytowane przez Jarol
Opublikowano

Kąt wtrysku do poprawy na ok 49-53,i dawka paliwa,reszta jak wyżej.

Opublikowano

no i jeszcze jedno , stary nie krec go do 4700 bo spreżyny uwalisz pod fala,

Opublikowano (edytowane)

Kupiłem nowy przepływomierz Pierburg i nowe logi. Turbo jest do remontu bo ma 330 tyś przepławka też ori. Auto nie kopci w miarę jeździ. Ale chyba nadal coś jest z cieciem dawki. Dziękuje, że spojrzeliście.

Logi 003 i 011

http://vaglog.pl/log_270623.html

http://vaglog.pl/log_270626.html

Logi dalej

http://vaglog.pl/log_270627.html

http://vaglog.pl/log_270621.html

http://vaglog.pl/log_270625.html

http://vaglog.pl/log_270624.html

http://vaglog.pl/log_270622.html

http://vaglog.pl/log_270620.html


Kupiłem nowy przepływomierz Pierburg i nowe logi. Turbo jest do remontu bo ma 330 tyś przepławka też ori. Auto nie kopci w miarę jeździ. Ale chyba nadal coś jest z cieciem dawki. Dziękuje, że spojrzeliście.

Logi 003 i 011

http://vaglog.pl/log_270623.html

http://vaglog.pl/log_270626.html

Logi dalej

http://vaglog.pl/log_270627.html

http://vaglog.pl/log_270621.html

http://vaglog.pl/log_270625.html

http://vaglog.pl/log_270624.html

http://vaglog.pl/log_270622.html

http://vaglog.pl/log_270620.html

O jakich sprężynach piszesz?? Kierownice były czyszczone i tam jest porządek.

Edytowane przez TDI007
Opublikowano

Chodzi mu o sprezyny zaworow ktore w tych silnikach lubia sie przycinac.

Opublikowano

Chodzi mu o sprezyny zaworow ktore w tych silnikach lubia sie przycinac.

OK nie wiedziałem, żona jeździ tym AFN nie kreci powyżej 3 tyś.

Opublikowano

Akurat z tym ze diesla nie mozna krecic sie nie zgadzam, a to ze zawory sie przycinaja a potem silnik zyga olejem przez wydech to lekki standard w 20letnich autach.

1.9 kreci sie od 2 do 4 tys wymienia sie olej co 12tys i z palcem w du... robi sie 500tys km, tak nawiasem znam auta ktore przy 400tys mialy oryginalna turbine i sprzeglo wiec tym ktorzy pisza ze pada przy 200tys radze kupowac lepsze auta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...