TDI007 Opublikowano 13 Lipca 2016 Opublikowano 13 Lipca 2016 Koledzy mam prośbę o przejrzenie logów od mojej Audi A4 B5 99r. silnik AFN. Dziękuję za pomoc. BS http://vaglog.pl/log_270479.html http://vaglog.pl/log_270478.html http://vaglog.pl/log_270477.html http://vaglog.pl/log_270476.html Statyczne http://vaglog.pl/log_270475.html http://vaglog.pl/log_270474.html http://vaglog.pl/log_270473.html dynamiczne http://vaglog.pl/log_270465.html http://vaglog.pl/log_270464.html http://vaglog.pl/log_270463.html
Jarol Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 (edytowane) Przepływka tnie dawkę, do wymiany albo do wyłączenia w sofcie. EGR nie działa, trochę się przycina, do czyszczenia albo można zaślepić. Turbo trochę nie równo ląduje do sprawdzenia N75 oraz geometria. Edytowane 14 Lipca 2016 przez Jarol
Leopold27 Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 Kąt wtrysku do poprawy na ok 49-53,i dawka paliwa,reszta jak wyżej.
baca2309 Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 no i jeszcze jedno , stary nie krec go do 4700 bo spreżyny uwalisz pod fala,
TDI007 Opublikowano 14 Lipca 2016 Autor Opublikowano 14 Lipca 2016 (edytowane) Kupiłem nowy przepływomierz Pierburg i nowe logi. Turbo jest do remontu bo ma 330 tyś przepławka też ori. Auto nie kopci w miarę jeździ. Ale chyba nadal coś jest z cieciem dawki. Dziękuje, że spojrzeliście. Logi 003 i 011 http://vaglog.pl/log_270623.html http://vaglog.pl/log_270626.html Logi dalej http://vaglog.pl/log_270627.html http://vaglog.pl/log_270621.html http://vaglog.pl/log_270625.html http://vaglog.pl/log_270624.html http://vaglog.pl/log_270622.html http://vaglog.pl/log_270620.html Kupiłem nowy przepływomierz Pierburg i nowe logi. Turbo jest do remontu bo ma 330 tyś przepławka też ori. Auto nie kopci w miarę jeździ. Ale chyba nadal coś jest z cieciem dawki. Dziękuje, że spojrzeliście. Logi 003 i 011 http://vaglog.pl/log_270623.html http://vaglog.pl/log_270626.html Logi dalej http://vaglog.pl/log_270627.html http://vaglog.pl/log_270621.html http://vaglog.pl/log_270625.html http://vaglog.pl/log_270624.html http://vaglog.pl/log_270622.html http://vaglog.pl/log_270620.html O jakich sprężynach piszesz?? Kierownice były czyszczone i tam jest porządek. Edytowane 14 Lipca 2016 przez TDI007
lukaszooo Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 Chodzi mu o sprezyny zaworow ktore w tych silnikach lubia sie przycinac.
TDI007 Opublikowano 14 Lipca 2016 Autor Opublikowano 14 Lipca 2016 Chodzi mu o sprezyny zaworow ktore w tych silnikach lubia sie przycinac. OK nie wiedziałem, żona jeździ tym AFN nie kreci powyżej 3 tyś.
lukaszooo Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 Akurat z tym ze diesla nie mozna krecic sie nie zgadzam, a to ze zawory sie przycinaja a potem silnik zyga olejem przez wydech to lekki standard w 20letnich autach. 1.9 kreci sie od 2 do 4 tys wymienia sie olej co 12tys i z palcem w du... robi sie 500tys km, tak nawiasem znam auta ktore przy 400tys mialy oryginalna turbine i sprzeglo wiec tym ktorzy pisza ze pada przy 200tys radze kupowac lepsze auta.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się