STANIV Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 (edytowane) Prośba o analizę logów , ciśnienie doładowania / przepływka http://vaglog.com/log_270701.html Edytowane 15 Lipca 2016 przez STANIV
Łukasz13 Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 Najlepiej to nie wygląda, turbo słabo wstaje i niedoładowuje, zrób komplet logów do odcinki, 002+033, 020+003, 115+118, napewno mocy tej z podpisie z tego nie będzie.
Galetto Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 Stroiciel chyba nie zna do końca charakterystyki turbawki, którą masz na pokładzie. Masz z tego wykres??
wujekmaciej Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 powiedziałbym że turbo bardzo późno wstaje jak na 1,8t
STANIV Opublikowano 16 Lipca 2016 Autor Opublikowano 16 Lipca 2016 (edytowane) Logi zaraz bedą [EDIT] 002+003 http://vaglog.com/log_270806.html 020+003 http://vaglog.com/log_270807.html 002+033 http://vaglog.com/log_270809.html 115+118 http://vaglog.com/log_270805.html hamowane na 2 biegu Dodam że wymieniłem czujnik halla wczoraj , bo padł . Miesiąc temu zatkał sie zawór N75 , wyczyściłem go i zaczął chyba poprawnie funkcjonować ,gdyż auto odżyło . Z modyfikacji to downpipe 2,75" , wycięty tłumik środkowy , wkładka filtra powietrza pipercross , intercooler 180x550x65 z aluminiowym orurowaniem , zawór DV był epmann dwutloczkowy lecz zaczął puszczać , wpadł z audi S3. Turbo seria K03 , wtryski BEX , odma sprawdzana jakiś czas temu było ok. Gdyby pompa paliwa nie domagała to mam w domu nową Edytowane 16 Lipca 2016 przez STANIV
Łukasz13 Opublikowano 16 Lipca 2016 Opublikowano 16 Lipca 2016 Turbo cos malo pompuje i wysterowane na maksa, jesli szczelny uklad i dv dobra to turbo chyba umiera, no chyba ze od poczatku tak pompowalo, ale wtedy nie mogloby wyjsc 220 km. Program tez widac nie zaciekawy dobrze podlany
X18XET Opublikowano 16 Lipca 2016 Opublikowano 16 Lipca 2016 (edytowane) Turbo nawet przez chwilę nie dmucha tyle, ile ma zadane, ale jakoś mnie to nie dziwi, bo tuner chyba pomylił silniki i napisał program pod TDI . Na dole zadane 1.1bara, a potem ponad 1.2, gdzie zwykłe K03 powyżej 1bar raczej słabo ogarnia ^^. Ciekawi mnie też log 002 + 033. Od 4k rpm lambda stoi w miejscu, a znowu od 5k rpm stoi przepływ...WTF? (ciekawe, gdzie odcinkę ma 1.9 TDI xD) P.S. Gdybyś chciał jezcze dołożyć KM/Nm, to wtryski do wymiany, bo zapasu to już tam raczej nie ma . Edytowane 16 Lipca 2016 przez X18XET
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się