Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dymi jak stara lokomotywa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

kopcenie jak na filmiku przebieg 230,000 , kopci tylko na rozgrzanym jak dłużej postoi na luzie na zapalonym silniku, wystarczy go przegazować i chmura...,uszczelniacze wymieniane i turbo tez na nowe replikę K04, wcześniej przed wymiana turbo ten sam objaw, w dolocie przy przepustnicy niema oleju, na dole przy wężu tez niema oleju, czy to pierścienie czy może nowe turbo do d*py, i puszcza w wydech??

Opublikowano

Jakiego płynu ubywa? To nie uszczelka pod głowicą? Nie wywala błędów?

Generalnie nie kopci jakoś strasznie.

Opublikowano

Plynu nie ubywa,i smierdzi olejem jak pusci dym,jak by to byla uszczelka to chyba by dymil caly czas

Opublikowano

Oleju nie ubywa płynu nie ubywa ? Spalanie masz w normie czy może za wysokie?

Opublikowano (edytowane)

Ok może zle zrozumialem, ze plynu chłodniczego nie ubywa ale olej tak- z litre mi zjadł na 3 tys, jazda mieszana spalanie w normie trasa 7-8 miasto 10-12

Edytowane przez radi
Opublikowano

Zrób próbę olejową.

Opublikowano

Tz,mam mu wlac oleju w cylindry i sprawdzic cisnienie? Mierzylem cisnienie ze 2mc temu i mial po 12,5 do 13 bar,zmienie mu moze olej na chwile na 10w 40 i zobacze co sie bedzie dziac, bo teraz zalewalem mu 5w 30 liqui moly,

Opublikowano

Nie wlewaj mu 10W, te silniki nie są pod to robione. Ma być 5W30/5W40.

Zrób próbę olejową i sprawdź czy masz górę czy dół silnika do roboty.

Opublikowano (edytowane)

Mierzyłem ciśnienie i jest po 12-13 bar bez zalewania oleju w cylindry, wiec chyba ok,ale rozebrałem kolektory,na ssącym zawory syche ,a na wydechowym na 3 cylindrach olej na zaworach,ale tylko tak jak by po jednym zaworze było mokro

wbhztkac.jpg

zc6putyu.jpg

uszczelniacze wymieniane 3mc temu,moze jakies wadliwe

Problem rozwiazan, dziwne to ale pospadały uszczelniacze zaworowe które zakladalem 3 mc temu, uszczelniacze reinza które miałem zalozone wygladaly jakos dziwnie, w porównaniu do tych co teraz kupiłem erlinga, tz. były bardzo rozciagniete

Edytowane przez radi
Opublikowano (edytowane)

Z moich doświadczeń wynika, że jak uszczelniacze to puszcza dymka na zimnym po odpale, a jak kopci ciągle na rozgrzanym to pierścienie.
W tym drugim przypadku olej szybko znika. To było inne audi z innym silnikiem, ale podejrzewam, że zasada będzie ta sama.

W tamtym ciśnienie przy wyrąbanych pierścieniach było w normie.

@lol nie doczytałem, że rozwiązane :decayed:

Edytowane przez Pablo_s-c
Opublikowano

Masz strasznie brudno w dolocie i na zaworach, może przez ten nagar padają uszczelniacze. Ostatnio jak zdejmowałem kolektor to zawory i dolot błyszczały. Jeździsz na lpg?

Opublikowano (edytowane)

w dolocie jest czysto to jest strona wydechowa,jak spadly uszczelniacze to olej leciał do wydechu ,i stad taki nagar,teraz zrobiłem już ze 2000km i nawet dymka nie pusci

Edytowane przez radi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...