radi Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 Witam kopcenie jak na filmiku przebieg 230,000 , kopci tylko na rozgrzanym jak dłużej postoi na luzie na zapalonym silniku, wystarczy go przegazować i chmura...,uszczelniacze wymieniane i turbo tez na nowe replikę K04, wcześniej przed wymiana turbo ten sam objaw, w dolocie przy przepustnicy niema oleju, na dole przy wężu tez niema oleju, czy to pierścienie czy może nowe turbo do d*py, i puszcza w wydech??
golfagn Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 Jakiego płynu ubywa? To nie uszczelka pod głowicą? Nie wywala błędów? Generalnie nie kopci jakoś strasznie.
radi Opublikowano 15 Lipca 2016 Autor Opublikowano 15 Lipca 2016 Plynu nie ubywa,i smierdzi olejem jak pusci dym,jak by to byla uszczelka to chyba by dymil caly czas
arek_cccp Opublikowano 15 Lipca 2016 Opublikowano 15 Lipca 2016 Oleju nie ubywa płynu nie ubywa ? Spalanie masz w normie czy może za wysokie?
radi Opublikowano 16 Lipca 2016 Autor Opublikowano 16 Lipca 2016 (edytowane) Ok może zle zrozumialem, ze plynu chłodniczego nie ubywa ale olej tak- z litre mi zjadł na 3 tys, jazda mieszana spalanie w normie trasa 7-8 miasto 10-12 Edytowane 16 Lipca 2016 przez radi
radi Opublikowano 16 Lipca 2016 Autor Opublikowano 16 Lipca 2016 Tz,mam mu wlac oleju w cylindry i sprawdzic cisnienie? Mierzylem cisnienie ze 2mc temu i mial po 12,5 do 13 bar,zmienie mu moze olej na chwile na 10w 40 i zobacze co sie bedzie dziac, bo teraz zalewalem mu 5w 30 liqui moly,
uosiek Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 Nie wlewaj mu 10W, te silniki nie są pod to robione. Ma być 5W30/5W40. Zrób próbę olejową i sprawdź czy masz górę czy dół silnika do roboty.
radi Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2016 (edytowane) Mierzyłem ciśnienie i jest po 12-13 bar bez zalewania oleju w cylindry, wiec chyba ok,ale rozebrałem kolektory,na ssącym zawory syche ,a na wydechowym na 3 cylindrach olej na zaworach,ale tylko tak jak by po jednym zaworze było mokro uszczelniacze wymieniane 3mc temu,moze jakies wadliwe Problem rozwiazan, dziwne to ale pospadały uszczelniacze zaworowe które zakladalem 3 mc temu, uszczelniacze reinza które miałem zalozone wygladaly jakos dziwnie, w porównaniu do tych co teraz kupiłem erlinga, tz. były bardzo rozciagniete Edytowane 24 Lipca 2016 przez radi
Pablo_s-c Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 (edytowane) Z moich doświadczeń wynika, że jak uszczelniacze to puszcza dymka na zimnym po odpale, a jak kopci ciągle na rozgrzanym to pierścienie.W tym drugim przypadku olej szybko znika. To było inne audi z innym silnikiem, ale podejrzewam, że zasada będzie ta sama. W tamtym ciśnienie przy wyrąbanych pierścieniach było w normie. @lol nie doczytałem, że rozwiązane Edytowane 8 Sierpnia 2016 przez Pablo_s-c
radko123 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Masz strasznie brudno w dolocie i na zaworach, może przez ten nagar padają uszczelniacze. Ostatnio jak zdejmowałem kolektor to zawory i dolot błyszczały. Jeździsz na lpg?
radi Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2016 (edytowane) w dolocie jest czysto to jest strona wydechowa,jak spadly uszczelniacze to olej leciał do wydechu ,i stad taki nagar,teraz zrobiłem już ze 2000km i nawet dymka nie pusci Edytowane 26 Sierpnia 2016 przez radi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się