mebleusz Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 Siema, po zmianie przodu na 312mm zastanawiam się co mógłbym wrzucić na tył? hamulce tylne mam tak czy siak do wymiany to bym wsadził coś większego. Jakieś propozycje?
Krzysiek6623 Opublikowano 20 Lipca 2016 Opublikowano 20 Lipca 2016 Możesz wrzucić 280mm. Tu masz temat dotyczący tego. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/273591-upgrade-hamulca-tylnego-w-autach-fwd-280mm/
Krzysiek6623 Opublikowano 22 Lipca 2016 Opublikowano 22 Lipca 2016 A do tych z S4 co piszesz to dużo jest przeróbek?
szadziorek Opublikowano 22 Lipca 2016 Opublikowano 22 Lipca 2016 Kupujesz zaciski, jarzma, tarcze i klocki i wszystko P&P
Wojtaz Opublikowano 28 Lipca 2016 Opublikowano 28 Lipca 2016 Zapomniałeś o osłonach To ja mam jeszcze szukać osłon od Esy do swojej pod 256? One są większe?
Wojtaz Opublikowano 28 Lipca 2016 Opublikowano 28 Lipca 2016 OMG Nie masz tam czasem Dev czegoś takiego ? Albo może znasz numery tych osłon? Mam się brać teraz za wymianę hamulców, więc muszę mieć komplet :/ 1
Wojtaz Opublikowano 31 Lipca 2016 Opublikowano 31 Lipca 2016 Jutro poszukam I jak tam Dev, znalazłeś coś ?
wujekmaciej Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 z tego co ludzie powiadają, to zmiana tyłu z 245 na 256 to "kosmetyka" 269 już coś daje. Nie ma się co wygłupiać ze zmianą o tak małą średnicę
Wojtaz Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 (edytowane) z tego co ludzie powiadają, to zmiana tyłu z 245 na 256 to "kosmetyka" 269 już coś daje. Nie ma się co wygłupiać ze zmianą o tak małą średnicę Może i nie,ale fakt jest faktem, że tarcza jest grubsza i wentylowana, więc zawsze będzie trochę lepiej niż standard. Poza tym u mnie i tak cały układ hamulcowy jest do wymiany, a skoro wpadły mi hebelki z S4 w dobrej kasie, to czemu mam ich nie zmienić? Jeżeli ktoś chciałby zmienić tylne zaciski w B5 quattro na 256mm od Passata B5 to mam kilka informacji dla potomności: - zaciski od Passata B5 2.5tdi 4motion są teoretycznie takie same jak od Esy, natomiast różnica jest w mocowaniu przewodu elastycznego, gwint w zacisku od Esy to M10x1, do którego idzie standardowy przewód 215mm czyli taki ,więc teoretycznie mogą zostać stare przewody natomiast w zacisku od Passata gwint w zacisku to M12x1, a mocowanie przewodu jest typu banjo czyli takie Zastosowanie takiego przewodu wiąże się z jego nienaturalnym wygięciem ( w Passacie przewody idą inaczej, więc nie ma problemu ) dlatego najlepszym rozwiązaniem jest dorobienie przewodów w odpowiednim zakładzie, o takiej samej długości co standard czyli 215mm, które wyglądają tak jak na pierwszym zdjęciu, z tą różnicą, że mamy końcówkę M12x1 zamiast M10x1. Można także rozwiązać to za pomocą przelotki z M10x1 na M12x1 jeżeli zostają nam stare przewody Na koniec kwestia osłon tylnych tarcz - nie trzeba ich wymieniać na takie od Eski ( pozdro DEV ), bo wszystko elegancko się mieści i nic nie obciera Edytowane 17 Sierpnia 2016 przez Wojtaz
Adamoss Opublikowano 20 Grudnia 2020 Opublikowano 20 Grudnia 2020 W dniu 20.07.2016 o 21:53, Dev napisał: Albo S4 256/22 mm Witam mam pytańko odnośnie zmiany hamulców. Bo tak zmieniałem ostatnio u siebie cały tył czyli osłony, tarcze klocki, i zaciski z jarzmami właśnie na takie od esy i do tego przewody w oolocie. I jest kicha niby hamuje ale łapie dużo niżej niż przed wymianą i jeszcze sporo skoku jest takie miękkie jakby był zapowietrzony. Mechanik nie wie co jest grane mówił że trzy razy odpowietrzał i to samo. Wydaje mi się że to coś nie halo bo wiadomo musi się dotrzeć i ułożyć, ale miękki pedał? Co by to mogło być? Pompa mówi dobranoc czy coś. Niby tak jeżdżę ale trochę strach bo to hamulce.
pila24 Opublikowano 20 Grudnia 2020 Opublikowano 20 Grudnia 2020 Wciskasz hamulec i pedał powoli schodzi do końca? Jeżeli tak to tył nie został odpowietrzony jak należy.
Dev Opublikowano 20 Grudnia 2020 Opublikowano 20 Grudnia 2020 Na.postoju przy pracujacym.silniku nawet jak jest dobrze odpowietrzony to pedal wpada, taka.konstrukcja.
Dev Opublikowano 20 Grudnia 2020 Opublikowano 20 Grudnia 2020 Godzinę temu, Adamoss napisał: Witam mam pytańko odnośnie zmiany hamulców. Bo tak zmieniałem ostatnio u siebie cały tył czyli osłony, tarcze klocki, i zaciski z jarzmami właśnie na takie od esy i do tego przewody w oolocie. I jest kicha niby hamuje ale łapie dużo niżej niż przed wymianą i jeszcze sporo skoku jest takie miękkie jakby był zapowietrzony. Mechanik nie wie co jest grane mówił że trzy razy odpowietrzał i to samo. Wydaje mi się że to coś nie halo bo wiadomo musi się dotrzeć i ułożyć, ale miękki pedał? Co by to mogło być? Pompa mówi dobranoc czy coś. Niby tak jeżdżę ale trochę strach bo to hamulce. Przejedz się dobrze po jakims bruku czy innych kocich łbach i jeszcze raz odpowietrz. Jezeli mechanik przypilnowal plyn w zbiorniczku to tylko z tylu jest powietrze. Gorzej jak nie przypilnował....
Adamoss Opublikowano 21 Grudnia 2020 Opublikowano 21 Grudnia 2020 7 godzin temu, Dev napisał: Przejedz się dobrze po jakims bruku czy innych kocich łbach i jeszcze raz odpowietrz. Jezeli mechanik przypilnowal plyn w zbiorniczku to tylko z tylu jest powietrze. Gorzej jak nie przypilnował.... Niby tak u mnie wcześniej uginał się troche, a tak koło połowy to już hamował mocno teraz poza połowa zaczyna coś brać cokolwiek i taki dziwnie miękki i tak na 3/4 skoku hamuje dobrze. Zwyczajnie hamuje niżej i taki dziwnie miękki. Tak jak mówisz zrobię trochę kilometrów to zobaczę co się będzie działo. Zresztą muszę jechać z linkami bo są chyba do wymiany bo ciężko chodzą. To mechanior odpowietrzy jeszcze raz. A możliwe że są za krótkie linki ? Bo z tego co czytałem to nie trzeba do tego swapu innych linek. Dzięki wielkie za szybką odpowiedź.
Dev Opublikowano 21 Grudnia 2020 Opublikowano 21 Grudnia 2020 43 minuty temu, Adamoss napisał: Niby tak u mnie wcześniej uginał się troche, a tak koło połowy to już hamował mocno teraz poza połowa zaczyna coś brać cokolwiek i taki dziwnie miękki i tak na 3/4 skoku hamuje dobrze. Zwyczajnie hamuje niżej i taki dziwnie miękki. Tak jak mówisz zrobię trochę kilometrów to zobaczę co się będzie działo. Zresztą muszę jechać z linkami bo są chyba do wymiany bo ciężko chodzą. To mechanior odpowietrzy jeszcze raz. A możliwe że są za krótkie linki ? Bo z tego co czytałem to nie trzeba do tego swapu innych linek. Dzięki wielkie za szybką odpowiedź. Linke wystarczy zdjac z jednego zaczepu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się