Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sruba od gornych wahaczy


zaba84

Rekomendowane odpowiedzi

To pryskanie wd-40 nic nie daje. Nie ma co sobie d*py zawracać. Tylko specjalny ściągacz lub wybicie wybijakiem na dobrym kowadle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od śruby ja miałem 2 jedna czarna z aso druga z kompletu febi srebra. Obie montowane w tym samym czasie. Finał był taki ze ta srebna puściła bez kłopotu a ta czarna franca tak się zapiekla ze 2 godz z nią walczyłem. Teraz daje tylko srebrne :-P A fakt faktem najlepszy ściągacz żeby śrubę ruszyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie da sie wykręcić śrub górnego wahacza, ta jedna długa co 2 wahacze spina, wiem standard, będą do wymiany ale ktoś może podać wymiar tej śruby?? żebym kupił już na podmiankę zanim to wszystko znowu rozbiorę, z góry dzięki wielkie za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazłem w intercars lemfordera za 12,50 , maja na miejscu wiec raczej to wezmę ale dzięki za odpowiedzi, rozmiar nie był jednak potrzebny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli kupuje sie wahacze na sztuki to dlugiej nie ma, calego zestawu lema nigdy nie mialem w reku wiec nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mylisz się kolego ori lemforder w kartoniku na sztuki posiada tą srubę

https://www.google.pl/search?q=a4+wahacz+g%C3%B3rny+lemforder&biw=1920&bih=947&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjonfyf3tfOAhVE6CwKHb47ACMQ_AUIBigB#imgrc=lTOpVbs1O7O94M%3A

Edytowane przez wyzyk83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Montowalem takie i nie bylo. Do masterow i myle tez nie daja chyba ze w sklepie je podbieraja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupuje wahacze ze sprawdzonego źródła i zawsze były nowe śruby(tak jak na foto zamieszczonym powyżej) nie zależnie czy brałem cały zestaw czy pojedyńcze sztuki. może nie uczciwi sprzedawcy wyciągają te śruby i sprzedają osobno

Edytowane przez wyzyk83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mam pewne zrodlo i dlugiej jak i dolnej od banana nigdy nie mialem w pojedynczych wahaczach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od śruby ja miałem 2 jedna czarna z aso druga z kompletu febi srebra. Obie montowane w tym samym czasie. Finał był taki ze ta srebna puściła bez kłopotu a ta czarna franca tak się zapiekla ze 2 godz z nią walczyłem. Teraz daje tylko srebrne :-P A fakt faktem najlepszy ściągacz żeby śrubę ruszyć.

Wystarczyło śrubę posmarować lekko smarem grafitowym. Dwa lata po wymianie wahaczy śrubę wyjelem dosłownie palcami.

Wysłane z mojego LG-D802

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miedzianym smarem co to bedzie czas pokaze

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja musiałem całą "kolumnę" wyciągać i na imadło żeby france wyjąć , po wszystkim też poszedł na to smar grafitowy , i troszkę się zawiodłem że śruba lema ma twardość tylko 8,8 ale ze smarem myślę że nie będzie kłopotów za x czasu, choć jak rozbierałem to zauważyłem że mam jeszcze fabryczne zawieszenie, data się pokrywa z datą produkcji auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z prawej sciągałem zwrotnice i rozwiercałem, z lewej na aucie walczyłem.

Powszystkim wiertło 10.2 i przeleciałem zwrotnice :D że sruba ma luzik, Nawaliłem smaru miedzianego i zobaczymy kiedyś ..;) Sruby kupiłem febiego, 105mm ma do b6 do b5 chyba 100 ;) ale nie wiem czy jest tak na prawdę jakaś róznica...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z prawej sciągałem zwrotnice i rozwiercałem, z lewej na aucie walczyłem.

Powszystkim wiertło 10.2 i przeleciałem zwrotnice :D że sruba ma luzik, Nawaliłem smaru miedzianego i zobaczymy kiedyś .. ;) Sruby kupiłem febiego, 105mm ma do b6 do b5 chyba 100 ;) ale nie wiem czy jest tak na prawdę jakaś róznica...

Śruba nie może mieć luzu , nie wolno powiększać otworu bo mimo przykręcenia mogą wyskoczyć w czasie jazdy sworznie górnych wahaczy i może dojąć do tragedii .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śruba przechodzi obok sworznia i go blokuje a dodatkowo zaciska.

Najprościej wsadzić Lema i przez przynajmniej 150 tys jest spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sworzeń wahacza ma rowek i sruba conajmnie 1/3 średnicy wchodzi w niego także jeżeli otwór pod śrubę będzie miał 10,25mm a śruba nawet 0,1mm w minus to moim zdaniem nic nie wypadnie po skręceniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...