wektor2121 Opublikowano 27 Lipca 2016 Opublikowano 27 Lipca 2016 Witam opisze swój problem, no już po problemie, ale mam parę pytań. Auto powyżej 120 wchodziło w tryb awaryjny nawet potrafiło czeka wyrzucić na desce podpiąłem kompa wyszło przeładowanie, sztanga w turbo ładnie się wychyla więc podmieniłem zawór n 75 z zaworem od egru ,który jakiś czas temu odłączyłem komputerowo u magika i problem został rozwiązany padł zawór od turbo moje pytanie czy moge zawór od egr zostawić jako n 75 przypomnę egr jest odłączony mam jeszcze jedną opcję pozostałość po b5 ajm zakupiłem nowy zawór do b5 i mi został i czy teraz mogę go wykorzystać w b6 po podmianie wtyczki bo w b6 jest zaokrąglana a w b5 prostokątna ? Jednak się myliłem przy pedale w ziemie tzn szybkim przyśpieszeniu auto nie wpada teraz w tryb awaryjny dzieje się tak, że przy płynnym stopniowym przyśpieszeniu auto powyżej 120 km/h wpada w tryb awaryjny z butem w podłogę to nie występuje przed podmiana n75 z n 18 nawet i check engine wywalało i bez znaczenia czy szybko czy równomiernie przyśpieszałem więc różnica.Proszę o pomoc.
lukaszooo Opublikowano 28 Lipca 2016 Opublikowano 28 Lipca 2016 Zapewne masz problem z podcisnienie co spowodowało zabrudzenie kierownic. Najpierw porządnie ogarnij sterowanie a potem czyszczenie turba.
wektor2121 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2016 (edytowane) Siema, też tak uważam, kierownice czasem mogą inaczej zachowywać się podczas spoczynku i ruchu auta tam są duże temp które mogą powodować np zacinanie się geometrii a może i z tym n18 są kłopoty auto swoje lata ma dziękuję za rady. Zrobiłem tak n18 wrócił na swoje miejsce a n75 zastąpiłem nowym tylko zmieniłem wtyczkę na prostokątną (zawór pozostał po a4 b5 ajm) wszystko wróciło do normy. Auto śmiga jak nowe Nie wiem jak to jest z n 18 czy on ma troszkę inną charakterystykę pracy,albo również zaczął kuleć bo auto przy delikatnym przyśpieszaniu prędkość około 120km/h przeładowywało.Dziękuję za pomoc pozdrawiam Witam moje działania odnośnie podmiany n75 nic nie dały turbo na stół kierownice zapieczone na maxxxxa , jak podawałem na gruszkę podciśnienie wyglądało, że wszystko gra przed demontażem. Ręcznie nie szło tego ruszyć tak było zasyfione Teraz śmiga jak miło . Edytowane 28 Lipca 2016 przez wektor2121
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się