bartekzks Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Witam nr tego wzmacniacza mógłbyś podać może być na pw . Do sedana i avanta jest taki sam ?? pozdrawiam
pawelosinski83 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Kliknij zdjęcie, powiększy się i widać numer. Nie wiem czy do sedana jest taki sam... ten jest z avanta ;-)
staniek Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Wzmacniacz do sedna jest inny, numeru nie znam. Z centralnym miałem tak samo, tyle, że mi udało się wyciągnąć silniczek/zamek bez demontażu ramki. Ładna eSa
pawelosinski83 Opublikowano 8 Września 2016 Autor Opublikowano 8 Września 2016 (edytowane) To gratuluję chińskich rączek :-DMi było łatwiej i szybciej ramkę odkręcić niż szarpać się z zamkiem :-DKiedyś w B5 próbowałem zamek wyjąć bez demontażu ramki i po tych doświadczeniach tutaj nawet nie sprawdzałem czy się da tylko odkręciłem ramkę :-DDzięki ;-) Mały update: multikiera z przedliftowego RS5 + poduszka + moduł Q + taśma z A4 B7 Kierownica jest meeega - bardzo gruba "w dotyku" i świetnie wyprofilowana, z carbonami komponuje się idealnie we wnętrzu. Za jakiś czas dorzucę perforowaną gałę biegów i rączke ręcznego 1. Kostka z B7, piny 1 i 2 do poduszki, 3 i 4 zwarte (żeby zewrzeć drugi ładunek po podłączeniu kostki) 2. "Under construction": 3. I gotowe: Pasażer na gapę: bałem się szybę otworzyć po drodze do roboty, po robocie też na mnie czekał, ale potem sobie poszedł Edytowane 8 Września 2016 przez pawelosinski83
Binek1.8T Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 Fajowo, szkoda tylko ze kiera nie jest ścięta :/ chyba ze preferujesz okrągła..
pawelosinski83 Opublikowano 8 Września 2016 Autor Opublikowano 8 Września 2016 Fajowo, szkoda tylko ze kiera nie jest ścięta :/ chyba ze preferujesz okrągła..Ścięta kiera w kombiaku z automatem? Co to, to nie ;-) Już do tej nie byłem do końca przekonany, bo wydawała mi się zbyt agresywna. Chciałem "spokojną", gładką z B8 w pierwszej kolejności... Do jakiegoś 400 konnego sedana może bym się prędzej zdecydował... ;-) Wysłane przy użyciu Tapatalka
pawelosinski83 Opublikowano 27 Października 2016 Autor Opublikowano 27 Października 2016 (edytowane) Pora na mały update... Z niemiłych wieści - odzywa się rozrząd - szykuję się więc na jego serwis... Chciałem to zrobić w przyszłym roku, ale coż - wiadomo, że BBK ma tu więcej do gadania W międzyczasie wymieniłem sobie głośniczek w zegarach: Zamiennik VISATON'a pasuje 99% P&P, "gra" super Wleciał też w końcu VFIZ: Mam pomiary IAT, temp oleju, rzeczywistą prędkość, całą diagnostykę jak w VCDS - wszystko z poziomu kierownicy i FIS'a - zaje...ste to jest :-) (btw - temp powietrza w kolektorze, w korku w mieście ma nawet 60*C przy obecnej pogodzie... jakaś masakra...) Do tego fajne logo startowe S4 i test wskazówek No i LED'owe podświetlenie tablicy: Kupiłem też lotkę, ale poczeka póki co do wiosny... Edytowane 27 Października 2016 przez pawelosinski83
kielbu Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Gdzie kupiłeś ten głośniczek?
Kacza Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 (edytowane) Opowiadaj mi tu jak ogarnąć tego fisa:) i gdzie to kupic Edytowane 27 Października 2016 przez Kacza
pawelosinski83 Opublikowano 27 Października 2016 Autor Opublikowano 27 Października 2016 (edytowane) Gdzie kupiłeś ten głośniczek?Głośniczek w TME: http://www.tme.eu/pl/details/vs-k36wp-50/glosniki/visaton/2913/ trzeba wylutować podstawkę z zegarów, wycisnąć stary głosniczek, wcisnąć nowy (ja dla pewności kropelką przykleiłem), podlutować druciki i wlutować na miejsce Opowiadaj mi tu jak ogarnąć tego fisa:) i gdzie to kupic FIS kupisz u Mariusza: (ja kupiłem używkę od Bieńka) http://www.qmatis.com/pl/devices/menu-vfiz/menu-vfiz-audi podłączasz, kodujesz zegary na telematica i musisz mieć kierę z multifunkcją lub panel menu przy ręcznym do obsługi ;-) --- Panowie, poważnie myślę nad powrotem do 2.7 i pójściem jednak trochę w moc... :-P Edytowane 27 Października 2016 przez pawelosinski83
Kacza Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Zrobienie mocno 2.7 to tez nie lada grosik.... do tego przeszczep. Jak bym kupil B5 a tego sprzedał i wtedy się bawil
pawelosinski83 Opublikowano 27 Października 2016 Autor Opublikowano 27 Października 2016 (edytowane) Zrobienie mocno 2.7 to tez nie lada grosik.... do tego przeszczep. Jak bym kupil B5 a tego sprzedał i wtedy się bawil Przecież sprzedałem S4 B5 żeby kupić S4 B6 Mieć V8 i automat... Ale nie wiem, czy nie była to decyzja zbyt pochopna Brakuje mi czasem możliwości aby trochę sobie poszaleć Nie chcę budy B5, B6 jest super i chcę z nią zostać na 100% Teraz jest okazja na zmianę, drugiej takiej pewnie nie będzie Zrobienie 2.7 na hybrydach na ~360KM (lub ewentualnie K04 400+) i swap, odliczając sprzedaż BBK wyjdzie kosztowo porównywalnie jak pozostanie z BBK i zrobienie rozrządu... Także to drugorzędna sprawa... Na prawdę mam duży dylemat, bo V8+tip to genialne połączenie... ale 2.7 z manualem też było mega... Edytowane 27 Października 2016 przez pawelosinski83
Kacza Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Sądzę że znalezienie zdrównego 2.7 jest tak samo mało realne jak 4.2 w S i obawiam się ze koszty doprowadzenia do porządku nie będą male
pawelosinski83 Opublikowano 28 Października 2016 Autor Opublikowano 28 Października 2016 (edytowane) Sądzę że znalezienie zdrównego 2.7 jest tak samo mało realne jak 4.2 w S i obawiam się ze koszty doprowadzenia do porządku nie będą male więcej wiary Macieju obcowałem z 2.7 biturbo ponad 2 lata, znam go bardzo dobrze, duuuużo sam w nim grzebałem, wiem na co zwrócić uwagę. Znaleźć zdrowego jest dużo łatwiej, bo masz do dyspozycji allroady z motorami BES, z mniejszą mocą i doładowaniem jak S4 B5 i były zestawiane tylko z automatami - miały także zupełnie inną grupę docelową kierowców. Ale to nei jest postanowione, póki co tylko rozważane... wszyscy wkoło mówią, żeby zostawić 4.2 Ja znów boję się, że jak wrzucę 2.7 to będę tęsknił za 4.2 bardziej niż teraz za 2.7 ;-) ...... Chyba jednak zostanę przy V8 :-D Wysłane przy użyciu Tapatalka Edytowane 28 Października 2016 przez pawelosinski83
pawelosinski83 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2016 (edytowane) Żeby nie było, że nic się nie dzieje... Znienawidzony przez wszystkich 4.2 BBK zagrzeje u mnie miejsce na dłużej... no lubię jednak tą mendę, no... Skompletowałem 99,9% gratów do dużego serwisu rozrządu, na początku 2017 maszyna pójdzie do doktora. Fazatory dam Pawłowi do regeneracji. Wlecą przekłądki termiczne kolektora dolotowego + czyszczenie kolektora oraz wymiana klapki w kolektorze na carbonową. Przy okazji regeneracja konwertera oraz nowy olej i filtr do skrzyni. Po całym zabiegu planuję shamować pudło - z czystej ciekawości - i będę trzymał kciuki, żeby była seria . A z przygód to nieoczekiwana wymiana mechanizmu podnoszenia szyby :-P Kupiłem też nową klapke akumulatora i dekle do lamp oraz soczewki z A4B8. Porównam je z wcześniej kupionymi soczewkami intemo z tiguana i te, które bardziej mi będą pasować trafią do lamp. Lampki przejdą też duże mycie i polerkę z lakierowaniem, bo w nocy księżyc lepiej oświelta drogę niż ja Edytowane 21 Grudnia 2016 przez pawelosinski83
black4 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Witaj! Masz piękne auto i świetny silnik (no i brzmienie V8 ) Wg. mnie nie ma co rozważać powrotu do 2.7 V6 TT. Jeśli korci Cię moc pomyśl nad superchargerem do V8, poczytaj niżej: http://www.audiworld.com/forums/s4-b6-b7-platforms-discussion-49/2005-s4-supercharger-upgrade-help-2773879/ https://jhmotorsports.com/shop/catalog/jhm-supercharger-kit-for-b6-b7-s4-stage-p-819.html http://www.vfengineering.com/s4/ Pozdrawiam!
Kacza Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Jak miał bym wsądzić turbo za 30 tys zł to wolał bym sprzedac moje S4 i dołożyć do S4 B8 V8t... Co nie zmienia faktu że podzielam zdanie Pawła. Lubię tą loszke
wampir Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Szacun za ilość włożonej pracy w auto. Widzę, że masz smykałkę. Co do poprawy dynamiki to z wolnossakiem też można zrobić pare ciekawych tricków aby poprawić moc.
Rekomendowane odpowiedzi